Majer Skrevet 7. august #101 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Som en annen kommenterte her, kan gode menn ha vært innom en og annen dårlig dame før de finner den rette. Men jeg skjønte ikke hvor i oppsettet ditt gode menn ender med å tape. Hva er det de har tapt? Du skriver at de er de mest attraktive og ender i lange forhold... Høres ut som vinnere, spør du meg. Anonymkode: aa820...896 Det er mye lettere for de fleste menn å oppnå kjæreste enn ons og ff. Motsatt for de fleste kvinner. Og når gode menn møter damer har damene ofte vært med dårlige menn før dem. Man vil heller være nummer en enn nummer ti
Strigiformes Skrevet 7. august #102 Skrevet 7. august Beloved skrev (12 minutter siden): Gode menn taper fordi de blir gift med og får barn med bare én dame, som de gjerne blir gamle sammen med. Mens slemme menn "vinner" fordi de får pule ungjenter med pappakomplekser, får ha unger med og betale barnebidrag til flere forskjellige bitre damer (der de ser ungene minst mulig, for å ha pappahelg går jo utover tiden de har til å lete etter nye ungjenter å pule), får bestille seg en Thai-dame når de er 50 og får gleden av å bo helt alene i ungkarsboligen sin når de er 70+ og thaidama forlengst er lei dem. Jeg ser ikke helt hvordan de slemme mennene "vinner", men det er visst en del menn som tenker på det der som drømmelivet. Det er ingen mennesker som er tapere. For et menneskesyn! 1
Beloved Skrevet 7. august #103 Skrevet 7. august Strigiformes skrev (5 minutter siden): Det er ingen mennesker som er tapere. For et menneskesyn! Jeg bare forklarte livssynet til enkelte i disse manosphere-kretsene, det er ikke MITT menneskesyn. 1
Strigiformes Skrevet 7. august #104 Skrevet 7. august Beloved skrev (1 minutt siden): Jeg bare forklarte livssynet til enkelte i disse manosphere-kretsene, det er ikke MITT menneskesyn. Spiller ingen trille. Det er du som skriver det... Negativitet spres som ild i tørt gress... For hver negative utsagn eller handling så trengs det fem positive.. Visste du det?
AnonymBruker Skrevet 7. august #105 Skrevet 7. august Majer skrev (2 timer siden): Gode menn et taperne ja, men det er ikke som menn flest tror at det å være god gjør deg mindre attraktiv. Gode menn med selvtillit er faktisk de mest attraktive. Men de taper allikevel og her er hvorfor: Gode menn er ofte i lange forhold. Hvordan kan tape når man er i lange forhold? Det er jo det som er målet for mange. Anonymkode: e59f0...333 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #106 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg vil tippe dine preferanser også har endret i takt med modning. Anonymkode: dff04...3c1 Ikke på utseende nei. Anonymkode: d44ec...4b1
AnonymBruker Skrevet 7. august #107 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er totalt hjernehavari å tro at den siste kjæresten er den dårligste. I de flestes øyne er dette vinneren. Anonymkode: aa820...896 De som damene først går etter i ung alder er de mest fysisk attraktive mennene. Anonymkode: d44ec...4b1 1 2
Majer Skrevet 7. august #108 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan kan tape når man er i lange forhold? Det er jo det som er målet for mange. Anonymkode: e59f0...333 Mens de gode mennene er i lange forhold ligger de dårlige mennene med damer som senere blir i forhold med de gode mennene 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #109 Skrevet 7. august Majer skrev (3 minutter siden): Mens de gode mennene er i lange forhold ligger de dårlige mennene med damer som senere blir i forhold med de gode mennene Og så? Anonymkode: e59f0...333 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #110 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og så? Anonymkode: e59f0...333 Lurer litt på det samme… Som en mann som møter damer i voksen alder så har den største majoriteten forhold bak seg. Kommentarer som «velkommen på tiendeplass» etc. Hvor mange 12-åringer er det på forumet? Beklager så mye på vegne av de menn som er noe mer begrenset. Anonymkode: d536e...776 4
Majer Skrevet 7. august #111 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og så? Anonymkode: e59f0...333 Ingen vil føle seg som han som ble valgt til slutt etter at dama var ferdig med å brenne seg på andre. De slemme mannfolka er jo ekle så da bør jo hele situasjonen kvalm. Litt som når menn ligger med prostituerte. Da er det jo mange damer som synes det er ekkelt 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #112 Skrevet 7. august Majer skrev (1 minutt siden): Ingen vil føle seg som han som ble valgt til slutt etter at dama var ferdig med å brenne seg på andre. De slemme mannfolka er jo ekle så da bør jo hele situasjonen kvalm. Litt som når menn ligger med prostituerte. Da er det jo mange damer som synes det er ekkelt Valgt til slutt? Du har en veldig forenklet måte å se livet på. Jeg har aldri trukket en tidslinje fra første til fjerde dama. Du finner noen i nuet. Anonymkode: d536e...776 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #113 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og så? Anonymkode: e59f0...333 At disse damene er hyklere og har hatt det gøy, mens mannen ikke har hatt det. Anonymkode: d44ec...4b1
AnonymBruker Skrevet 7. august #114 Skrevet 7. august Majer skrev (25 minutter siden): Ingen vil føle seg som han som ble valgt til slutt etter at dama var ferdig med å brenne seg på andre. De slemme mannfolka er jo ekle så da bør jo hele situasjonen kvalm. Litt som når menn ligger med prostituerte. Da er det jo mange damer som synes det er ekkelt Det er en forskrudd måte å se verden på. Anonymkode: e59f0...333 7
AnonymBruker Skrevet 7. august #115 Skrevet 7. august Beloved skrev (6 timer siden): Gode menn taper fordi de blir gift med og får barn med bare én dame, som de gjerne blir gamle sammen med. Mens slemme menn "vinner" fordi de får pule ungjenter med pappakomplekser, får ha unger med og betale barnebidrag til flere forskjellige bitre damer (der de ser ungene minst mulig, for å ha pappahelg går jo utover tiden de har til å lete etter nye ungjenter å pule), får bestille seg en Thai-dame når de er 50 og får gleden av å bo helt alene i ungkarsboligen sin når de er 70+ og thaidama forlengst er lei dem. Jeg ser ikke helt hvordan de slemme mennene "vinner", men det er visst en del menn som tenker på det der som drømmelivet. Du glemte at mange gode menn blir dumpa når barna vokser til og dama får nok fritid til å savne de kjekke badboysene fra egen ungdomstid, og drar ut på let etter den STORE KJÆRLIGHETEN. Anonymkode: f5a98...977
AnonymBruker Skrevet 7. august #116 Skrevet 7. august Å være mann i den tråden her ble jævlig flaut. Bli voksen!! Anonymkode: d536e...776 7
AnonymBruker Skrevet 7. august #117 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At disse damene er hyklere og har hatt det gøy, mens mannen ikke har hatt det. Anonymkode: d44ec...4b1 Hva har stoppet ham fra å ha det gøy? Det er vel vårt eget ansvar å leve det livet en vil. Noen må streve mer for å oppnå det, men å skylde på noen eller spille offer, da har man tapt Anonymkode: 5a782...021 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #118 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har stoppet ham fra å ha det gøy? Det er vel vårt eget ansvar å leve det livet en vil. Noen må streve mer for å oppnå det, men å skylde på noen eller spille offer, da har man tapt Anonymkode: 5a782...021 Utseendet eller å ikke ha den magiske selvsikkerheten. Damer får menn i fanget Anonymkode: d44ec...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #119 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utseendet eller å ikke ha den magiske selvsikkerheten. Damer får menn i fanget Anonymkode: d44ec...4b1 De sier selv det er den ytre faktoren det handler mye om i ung alder Anonymkode: d44ec...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #120 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utseendet eller å ikke ha den magiske selvsikkerheten. Damer får menn i fanget Anonymkode: d44ec...4b1 Det får vi ikke. Slutt å lyv, du aner ikke hvordan det er å være dame. Jeg blir mektig provosert av hvor påståelige dere er. Nå har dette fått foregått i årevis. Gi opp, vi kommer aldri til å akseptere løgn. Anonymkode: a7cf0...a1e 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå