Tinkiwinkiii Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Noen som har shoppet fra Adidas.no og prøvd å returnere ting derfra? Var det uproblematisk? Hvordan var din handleopplevelse derfra? Kom varene raskt?
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Super enkelt å raskt og både handle og returnere til Adidas Anonymkode: 15ba5...e87 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Synes nettsiden henger mye, men utenom dette er det ingen problemer. Er en stund siden jeg handlet der sist så viss alt av vilkår er likt som før er det ingen problem. Anonymkode: d869d...cef 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Adidas er en seriøs kjede. Jeg har aldri hatt problemer med de. Anonymkode: 0b9bd...996 1
Tinkiwinkiii Skrevet 25. juli Forfatter #5 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Super enkelt å raskt og både handle og returnere til Adidas Anonymkode: 15ba5...e87 Takk for svar! Flott å høre!👍🏻
Tinkiwinkiii Skrevet 25. juli Forfatter #6 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Adidas er en seriøs kjede. Jeg har aldri hatt problemer med de. Anonymkode: 0b9bd...996 Takk for svar! Høres bra ut!👍🏻😊
Tinkiwinkiii Skrevet 25. juli Forfatter #7 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes nettsiden henger mye, men utenom dette er det ingen problemer. Er en stund siden jeg handlet der sist så viss alt av vilkår er likt som før er det ingen problem. Anonymkode: d869d...cef Takk for svar!☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå