AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Det var en sånn elsparkesykkel fra Bolt utenfor leiligheten min, altså utenfor soveromsvinduet mitt... Og jeg bor litt opp i etasjene. Men det var en sånn FÆL lyd hvert 30 sekund! "DYYT" sa den? Tror den kanskje var tom for strøm. Fikk nok! Klokken har passert midnatt og de hadde ennå ikke hentet den.. Hadde da altså hørt på den i over 6(!) timer. Kastet den utfor et lite stup som ligger bak leilighetsbygget.. så den ligger sikkert ved veien nedenfor. Alle de elsparkesykkelene kan DRITE Å DRA! Anonymkode: 6abe6...69b 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Synes de er ganske kjekke jeg da! Spesielt å komme seg fra A til B uten bil eller kollektivtransport. Forstår at det er irriterende å høre på en sånn lyd hele natta, på lik linje som det er irriterende å høre på en bilalarm som går hele natta også, men vi kan jo ikke hive alle bilene på utsiden av ett lite stup bare fordi om? Anonymkode: f3784...4f2
Luringa Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Støtter deg. Skulle gjort det samme da jeg ble liggende å høre på det en hel natt for et par måneder siden. Klarer ikke sove med ørepropper eller vinduet lukket. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå