Gå til innhold

Ekskludert av svigerfamilien

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren og kjæresten er på samme alder som oss +/- ett år. Vi er i midten av 20-årene. De har masse familie på ferien som ikke er medlemmer. 

Føler meg godt ivaretatt av resterende familiemedlemmer og opplever ikke at de er kritiske til andre slektninger som har barn utenfor ekteskap eller er samboere. De er like velkommen. 

Var denne turen jeg stussa litt på. Jeg fikk ikke vite om den før en stund etter den var bestilt. Kjæresten min hadde de bestilt og spandert billett på uten at han visste det. Er i etterkant typen til søsteren har fått følge med. 

Skal sies at jeg nå er på jobb denne uka. Hadde jeg fått en invitasjon hadde jeg klart takket ja og søkt meg ferie i denne perioden. 

Anonymkode: 5e7e3...761

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Søsteren og kjæresten er på samme alder som oss +/- ett år. Vi er i midten av 20-årene. De har masse familie på ferien som ikke er medlemmer. 

Føler meg godt ivaretatt av resterende familiemedlemmer og opplever ikke at de er kritiske til andre slektninger som har barn utenfor ekteskap eller er samboere. De er like velkommen. 

Var denne turen jeg stussa litt på. Jeg fikk ikke vite om den før en stund etter den var bestilt. Kjæresten min hadde de bestilt og spandert billett på uten at han visste det. Er i etterkant typen til søsteren har fått følge med. 

Skal sies at jeg nå er på jobb denne uka. Hadde jeg fått en invitasjon hadde jeg klart takket ja og søkt meg ferie i denne perioden. 

Lurer på om det ikke det er typen som ikke vil ha deg med men bruker familien som unnskyldning?

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke prøve så hardt å bli likt. Det er selve oppskriften på å ikke bli likt. Vær deg selv. Gi blaffen i dem.

Anonymkode: 81466...3d1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men dersom denne menigheten er viktig for din samboer, hvorfor har han ikke fridd? 

Anonymkode: baa6b...1b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men dersom denne menigheten er viktig for din samboer, hvorfor har han ikke fridd? 

Anonymkode: baa6b...1b2

I post 11 skriver TS at menigheten ikke er spesielt viktig for samboer.

AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (På 25.7.2025 den 19.58):

I post 11 skriver TS at menigheten ikke er spesielt viktig for samboer.

Tydeligvis er ikke TS viktig for han heller siden han ikke ba om at de bestilte billett til henne med én gang han fikk vite om turen.

Anonymkode: 4edac...60c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 12.32):

Så de forventer han skal hoppe når de sier hopp? Driter i om det passer for ham? Og han adlyder? 

Tro meg, en sånn svigerfamilie har du ikke lyst å gifte deg inn i..  

Anonymkode: f0f82...fa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor er religion farlig. Huffameg. Føler med deg. 

Anonymkode: 7fe9d...858

AnonymBruker
Skrevet

De er ihvertfall ingen engler, for å si det slik, om de fryser ut en ung jente. Du skal elske din neste. Er det ikke slik? Eller var det du skal elske din neste om de er gode nok. Eller var det, ingen er like gode som oss... hmmmm.

Anonymkode: 07f65...0aa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...