Gå til innhold

Mannehjelp til sexhistorie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver sexhistorie for morro:) Tenkte denne gangen å skrive fra mannens POV, i alle fall delvis, men det ble vanskeligere enn jeg så for meg. Hvordan kjennes tenning og penetrasjon ut for en mann?😅 Hva med når man nærmer seg orgasme? Vaginal vs anal? Oralsex? Kan dere gi meg litt pointers så det har litt rot i virkeligheten? :fnise:

Anonymkode: 0cdde...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal forsøke å ha spørsmålene dine i bakhodet i kveld. Så kan jeg kanskje komme med noen innspill i morgen.

Men angående han som nettopp startet en tråd med bekymring fordi han føler at han har for stort pikkhode, så har jeg lyst til å si noe med en gang. Jeg vet ikke hvor stort hans er. Mitt er proporsjonalt med lengde og tykkelse. Men hodet er helt blottlagt og corona, kransen mellom hode og skaft, er fast og markert. Og meget følsom. Når jeg penetrerer en normal skjede som er markert trangere i inngangen enn lenger inn, så er det som det går et støt gjennom hele kroppen. Må derfor trekke meg nesten helt ut og inn noen ganger under akten for å nyte den følelsen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 11.44):

Jeg skriver sexhistorie for morro:) Tenkte denne gangen å skrive fra mannens POV, i alle fall delvis, men det ble vanskeligere enn jeg så for meg. Hvordan kjennes tenning og penetrasjon ut for en mann?😅 Hva med når man nærmer seg orgasme? Vaginal vs anal? Oralsex? Kan dere gi meg litt pointers så det har litt rot i virkeligheten? :fnise:

Det er ufattelig deilig når mannen er på vei inn i en prostata orgasme😅

Anonymkode: 8d68d...6e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 11.44):

Jeg har til gode å lese en sexhistorie av en mann hvor følelsen av å penetrere beskrives. Det fremstår som så feminint at det må ha blitt skrevet av en kvinne så da er du vel like langt. Tenk mer i retning ting som er utenfor boksen når du skriver som mann. Menn liker beskrivelser av alle mulige varianter av sex som ikke er en romantisk aften med kona. Sex mellom menn er mer interessant å lese for en heterofil mann enn vanilje med ektefellen.

Dobbelt penetrering. Overraske kona i seng med en annen. Ha seg med datteren i nabohuset eller datteren og moren i nabohuset. Samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel ikke et se*-forum?

Anonymkode: 66baa...b52

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

følelsen av den 1.penetreringen er den beste. når dama er uberørt, våt og svulmende. jeg kjenner det blir varmere og en god klem rundt penis. følelsen ved anal penetrering er veldig trangt helt ytterst og ikke så trangt lenger inn. det gir en annen følelse på penis da det er trangt rundt skaftet og en annen følelse når man glir langs tarmen enn skjedeveggen. men den varme følelsen er den samme som ved vaginal sex. orgasme ved analsex føles for meg mer intenst enn ved vaginalsex.  

Oral sex og gjerne med en finger i rumpa. er helt nydelig. kanskje fordi det ikke skjer så veldig ofte. men følelsen av dama som suger slikker og leker med penishode kan beskrives som intenst og god kilende. jeg får mine beste orgasmer ved oralsex + prostatastimuli. går ikke å beskrive med ord egentlig. i det jeg kommer og dama må svelge unna og hu presser penis opp i ganen med tungen så urinrøret blir klemt litt igjen som gjør at jeg kjenner hver eneste sprut som presses ut av penis er bare helt fantastisk.   

Anonymkode: 6d7ae...e3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 13.51):

følelsen av den 1.penetreringen er den beste. når dama er uberørt, våt og svulmende. jeg kjenner det blir varmere og en god klem rundt penis. følelsen ved anal penetrering er veldig trangt helt ytterst og ikke så trangt lenger inn. det gir en annen følelse på penis da det er trangt rundt skaftet og en annen følelse når man glir langs tarmen enn skjedeveggen. men den varme følelsen er den samme som ved vaginal sex. orgasme ved analsex føles for meg mer intenst enn ved vaginalsex.  

Oral sex og gjerne med en finger i rumpa. er helt nydelig. kanskje fordi det ikke skjer så veldig ofte. men følelsen av dama som suger slikker og leker med penishode kan beskrives som intenst og god kilende. jeg får mine beste orgasmer ved oralsex + prostatastimuli. går ikke å beskrive med ord egentlig. i det jeg kommer og dama må svelge unna og hu presser penis opp i ganen med tungen så urinrøret blir klemt litt igjen som gjør at jeg kjenner hver eneste sprut som presses ut av penis er bare helt fantastisk.   

Anonymkode: 6d7ae...e3b

Helt sant. Har selv mannlig kjæreste, men følelsen av suging og prostatastimuli er enorm. Får så intense orgasmer at jeg av og til svimer av. Det bare er så godt å deilig å få orgasme på denne måten.

Anonymkode: 8d68d...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...