AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Jeg har en iPad men jeg får ikke kobla til hodetelefonen via Bluetooth. Har aldri instrallert det på denne iPad. Hva trykker jeg på da? Anonymkode: 3af02...1eb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Finner du headsettet når du søker på ipad? Og begge står i tilkoblingsmodus? Anonymkode: e2d6c...db8
Snublefot62 Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Først så går du inn på blåtann innstillinger på iPaden. Deretter setter du hodetelefonene i sammenkoblingsmodus. Dersom hodetelefonene har egen blåtann knapp så slår du de på og holder den inne til et eller annet lys begynner å blinke. Har de ikke egen knapp så holder du som regel av/på knappen inne lengre når du slår de på til strømlyset begynner å blinke. Men hadde jo hjulpet litt om du fortalte hvilke hodetelefoner du har...
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Snublefot62 skrev (13 minutter siden): Først så går du inn på blåtann innstillinger på iPaden. Deretter setter du hodetelefonene i sammenkoblingsmodus. Dersom hodetelefonene har egen blåtann knapp så slår du de på og holder den inne til et eller annet lys begynner å blinke. Har de ikke egen knapp så holder du som regel av/på knappen inne lengre når du slår de på til strømlyset begynner å blinke. Men hadde jo hjulpet litt om du fortalte hvilke hodetelefoner du har... Jbl Anonymkode: 3af02...1eb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jbl Anonymkode: 3af02...1eb JBL er en produsent. De har hundrevis av forskjellige modeller. Anonymkode: 46e47...cf1
Snublefot62 Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jbl Anonymkode: 3af02...1eb Oooog modell?
newman01 Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 18.43): Jbl Anonymkode: 3af02...1eb Kunne jo spesifisert litt mer da. De har vel produsert 400 modeller i 30 år Men ellers er jeg en KJEMPETILHENGER av manualer. Der står det ganske mye beskrevet av ting man kan lure på. Lese lærer man på skolen, og manualen finner du på internett. Ganske genialt Endret 25. juli av newman01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå