AnonymBruker Skrevet i går, 13:59 #1 Skrevet i går, 13:59 Jeg fikk klamydia påvist etter beskjed fra han jeg har datet siste 5 mnd om at han hadde fått det. Testet positivt og startet så på antibiotikakur. 5 dager inn i denne fikk jeg enorme mengder utflod med normal farge og lukt. I dag har jeg plutselig store mengder rosa utflod tilblandet med blod. Er dette normalt i fht når man behandles for klamydia? Har aldri opplevd dette før og aldri hatt klamydia før, er ganske stressa nå. Venter på legetime, men fastlege er bortreist og gynekolog ikke ledig før i august. Håper noen kan gi meg et seriøst svar på om dette er normalt eller ikke. Anonymkode: fa8d2...2fd
AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #2 Skrevet i går, 15:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk klamydia påvist etter beskjed fra han jeg har datet siste 5 mnd om at han hadde fått det. Testet positivt og startet så på antibiotikakur. 5 dager inn i denne fikk jeg enorme mengder utflod med normal farge og lukt. I dag har jeg plutselig store mengder rosa utflod tilblandet med blod. Er dette normalt i fht når man behandles for klamydia? Har aldri opplevd dette før og aldri hatt klamydia før, er ganske stressa nå. Venter på legetime, men fastlege er bortreist og gynekolog ikke ledig før i august. Håper noen kan gi meg et seriøst svar på om dette er normalt eller ikke. Anonymkode: fa8d2...2fd Hva som er normalt er like individuelt som antall personer med Clamydia. Kroppen din synes å ville «rense ut» og det bør være et godt tegn på at behandlingen fungerer. Anonymkode: b13f5...aaa 1 1
C-girl Skrevet i går, 15:14 #3 Skrevet i går, 15:14 Antibiotika kan gi soppinfeksjon i skjeden som igjen kan gi store mengder utflod (ofte klumpete i konsistens) 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:28 #4 Skrevet i går, 16:28 Tusen takk for svar begge to. Har fått snakket med lege på legevakten nå siste timen. Det er visst relativt normal reaksjon på antibiotikakuren og som nr. 1 skrev her; kroppen kvitter seg med avfallet. Har liksom hatt en del rare smerter og murringer rundt og i livmor-området de siste par mnd, men hadde aldri kommet på at det var en kjønnssykdom. Testet meg for alt etter eksen for 1 år siden. Har ikke levd noe utsvevende liv og kun vært med han ene der siste året. Magesmertene og ryggsmertene har forsvunnet helt halvveis inn i kuren, så det funker nok heldigvis. Igjen; tusen takk for svar, setter virkelig pris på det. Bare å fullføre kuren nå og ta en ny test om 3-4 uker for å være sikker på at jeg er helt kvitt det. Tror jeg blir aseksuell etter dette. Skikkelig kjip opplevelse. Har kun hatt ubeskyttet sex med han 1 gang, ellers har vi brukt regntøy….den ene gangen holdt tydligvis. Jaja, men kan visst ikke stole på menn.🤗 Anonymkode: fa8d2...2fd 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:32 #5 Skrevet i går, 16:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk for svar begge to. Har fått snakket med lege på legevakten nå siste timen. Det er visst relativt normal reaksjon på antibiotikakuren og som nr. 1 skrev her; kroppen kvitter seg med avfallet. Har liksom hatt en del rare smerter og murringer rundt og i livmor-området de siste par mnd, men hadde aldri kommet på at det var en kjønnssykdom. Testet meg for alt etter eksen for 1 år siden. Har ikke levd noe utsvevende liv og kun vært med han ene der siste året. Magesmertene og ryggsmertene har forsvunnet helt halvveis inn i kuren, så det funker nok heldigvis. Igjen; tusen takk for svar, setter virkelig pris på det. Bare å fullføre kuren nå og ta en ny test om 3-4 uker for å være sikker på at jeg er helt kvitt det. Tror jeg blir aseksuell etter dette. Skikkelig kjip opplevelse. Har kun hatt ubeskyttet sex med han 1 gang, ellers har vi brukt regntøy….den ene gangen holdt tydligvis. Jaja, men kan visst ikke stole på menn.🤗 Anonymkode: fa8d2...2fd Kondombruk og du ville unngått dette problemet. Anonymkode: b13f5...aaa 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #6 Skrevet i går, 16:39 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tusen takk for svar begge to. Har fått snakket med lege på legevakten nå siste timen. Det er visst relativt normal reaksjon på antibiotikakuren og som nr. 1 skrev her; kroppen kvitter seg med avfallet. Har liksom hatt en del rare smerter og murringer rundt og i livmor-området de siste par mnd, men hadde aldri kommet på at det var en kjønnssykdom. Testet meg for alt etter eksen for 1 år siden. Har ikke levd noe utsvevende liv og kun vært med han ene der siste året. Magesmertene og ryggsmertene har forsvunnet helt halvveis inn i kuren, så det funker nok heldigvis. Igjen; tusen takk for svar, setter virkelig pris på det. Bare å fullføre kuren nå og ta en ny test om 3-4 uker for å være sikker på at jeg er helt kvitt det. Tror jeg blir aseksuell etter dette. Skikkelig kjip opplevelse. Har kun hatt ubeskyttet sex med han 1 gang, ellers har vi brukt regntøy….den ene gangen holdt tydligvis. Jaja, men kan visst ikke stole på menn.🤗 Anonymkode: fa8d2...2fd Man vet jo ikke at man har klamydia, det er din oppgave å bruke kondom til begge er testet. Eller løy han in at han var clean? Om du hår på hormonprevensjon gir antibiotikakur ofte soppinfeksjon. Anonymkode: 70991...7a8
AnonymBruker Skrevet i går, 16:47 #7 Skrevet i går, 16:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man vet jo ikke at man har klamydia, det er din oppgave å bruke kondom til begge er testet. Eller løy han in at han var clean? Om du hår på hormonprevensjon gir antibiotikakur ofte soppinfeksjon. Anonymkode: 70991...7a8 Han jeg har datet løy til meg ja. Jeg hadde testet meg før jeg traff han og jeg var fri for alt, har kun hatt sex med denne ene mannen siden eksen. Kom ut av et 4 år langt forhold for litt over 1år siden. Endte det pga utroskap fra eksens side. Anonymkode: fa8d2...2fd
AnonymBruker Skrevet i går, 16:49 #8 Skrevet i går, 16:49 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man vet jo ikke at man har klamydia, det er din oppgave å bruke kondom til begge er testet. Eller løy han in at han var clean? Om du hår på hormonprevensjon gir antibiotikakur ofte soppinfeksjon. Anonymkode: 70991...7a8 Jeg har ikke sopp, det har jeg hatt for flere år siden, ingenting som klør og utfloden hverken lukter eller ser fæl/anderledes ut, er bare veldig mye 5 dager inn i ab-kuren og nå i dag litt rosa/blodig.. Anonymkode: fa8d2...2fd
AnonymBruker Skrevet i går, 16:50 #9 Skrevet i går, 16:50 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kondombruk og du ville unngått dette problemet. Anonymkode: b13f5...aaa Fullstendig klar over det. På 5 mnd har vi kun hatt sex uten 1 gang. Han har dessuten løyet til meg om antall sexpartnere og testing av seg selv. Jeg hadde testet meg før jeg traff han og jeg var fri for alt, har kun hatt sex med denne ene mannen siden eksen. Kom ut av et 4 år langt forhold for litt over 1år siden. Endte det pga utroskap fra eksens side. Menn er ikke mye ærlige, såpass har jeg endelig lært. Anonymkode: fa8d2...2fd 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #10 Skrevet i går, 16:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fullstendig klar over det. På 5 mnd har vi kun hatt sex uten 1 gang. Han har dessuten løyet til meg om antall sexpartnere og testing av seg selv. Jeg hadde testet meg før jeg traff han og jeg var fri for alt, har kun hatt sex med denne ene mannen siden eksen. Kom ut av et 4 år langt forhold for litt over 1år siden. Endte det pga utroskap fra eksens side. Menn er ikke mye ærlige, såpass har jeg endelig lært. Anonymkode: fa8d2...2fd Dessverre en kjip lærdom! Bra du bruker kondom fremover da 👍🏼 jeg måtte også ta en kur en gang pga en "uheldig" fyr……. Anonymkode: 6cb80...658 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #11 Skrevet i går, 16:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dessverre en kjip lærdom! Bra du bruker kondom fremover da 👍🏼 jeg måtte også ta en kur en gang pga en "uheldig" fyr……. Anonymkode: 6cb80...658 Ja, jeg har lært 100%. Tro meg. Dette styret gidder jeg aldri igjen. Føler meg skikkelig ekkel og skitten, men heldigvis er det «kun» kamydia, har testet meg for de andre tingene og fått svar da på at alt annet er negativt. Han kunne gitt meg HIV i worst case scenario. Det er ukult at noen er så egoistiske. Anonymkode: fa8d2...2fd
AnonymBruker Skrevet i går, 16:56 #12 Skrevet i går, 16:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har lært 100%. Tro meg. Dette styret gidder jeg aldri igjen. Føler meg skikkelig ekkel og skitten, men heldigvis er det «kun» kamydia, har testet meg for de andre tingene og fått svar da på at alt annet er negativt. Han kunne gitt meg HIV i worst case scenario. Det er ukult at noen er så egoistiske. Anonymkode: fa8d2...2fd HIV-smitte er faktisk straffbart å ikke informere om… av ren nevrotisisme hadde jeg nok sjekket meg for alt, og så satt det i lærdoms-banken. Anonymkode: 6cb80...658 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:59 #13 Skrevet i går, 16:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): HIV-smitte er faktisk straffbart å ikke informere om… av ren nevrotisisme hadde jeg nok sjekket meg for alt, og så satt det i lærdoms-banken. Anonymkode: 6cb80...658 Jeg tar godt vare på egen helse og er nevrotisk på sånne ting, så jeg har sjekket meg for alt, alt er negativt utenom denne deilige klamydiaen. 👍 Derfor er det så viktig å sjekke seg og ikke lyve om at man har gjort det. Er ganske pissed på han daten. Snakker ikke mer med han etter dette for å si det sånn.💯 Anonymkode: fa8d2...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå