Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chattet med en fyr i noen uker. Bare sett hverandre på webkamera. Aldri fått noen seksuelt ladete meldinger.  Men så helt utav 🙄ingenting fikk jeg meldingen fra han i natt "..at han drømte om å knulle fitta mi".
Hjelp…er dette normalt? Ble veldig paff og vet ikke hvordan jeg skal svare på dette. 

Anonymkode: da904...856

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt i dagens nettdating samfunn, dessverre... 

Sånn btw, tittelen på denne tråden er ganske kort, og du risikerer at tråden blir stengt, da tittelen ikke er beskrivende. Dette står i reglene du skal ha lest igjennom her på kvinneguiden. Reglene er lette og finne, både i menyen, i bunnen av tråden der du legger inn kommentar osv... 

Anonymkode: 44c8a...978

Skrevet

Tja, jeg begynte bare å onanere over tlf da vi var i bli-kjentfasen siden han var for dum til å skjønne hvor jeg ville med relasjonen, han ble med på leken og nå har vi vært sammen i 7 år. Det funker på noen, ikke på andre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt normalt i dagens nettdating samfunn, dessverre... 

Sånn btw, tittelen på denne tråden er ganske kort, og du risikerer at tråden blir stengt, da tittelen ikke er beskrivende. Dette står i reglene du skal ha lest igjennom her på kvinneguiden. Reglene er lette og finne, både i menyen, i bunnen av tråden der du legger inn kommentar osv... 

Anonymkode: 44c8a...978

Ok. Takk for tipset. Må visst ha bachelor i KG for å skrive her inne…🤭

Anonymkode: da904...856

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo et utsagn som vitner om manglende kreativitet, og relativt simpel tankegang. 

At han heller ikke klarer lese situasjonen, men tror det er noe som er smart å skrive, sier sitt.

Anonymkode: 9978d...db5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig begynner å bli lei den type relasjoner som skal skli innpå sex ved første hei… Så om det ikke er noe kjemi eller noen som kan være interessante mtp sex, så går de rett i nei takk bunken.

Anonymkode: fbb5a...351

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er dette et resultat av «vennesonen». Nå gjør fler menn det klinkende klart at en vennesone er uaktuelt, og da er det like greit å sjekke ut det seksuelle både i språk og akt heller før enn senere (aldri)

Anonymkode: c7e2c...e8d

AnonymBruker
Skrevet

En slik melding ut av det blå og midt på natta må nok tilskrives store kvanta alkohol. Fyren var nok rett og slett drtings.

Anonymkode: 6622f...420

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 14.34):

Dessverre er dette et resultat av «vennesonen». Nå gjør fler menn det klinkende klart at en vennesone er uaktuelt, og da er det like greit å sjekke ut det seksuelle både i språk og akt heller før enn senere (aldri)

Men kanskje ikke på den måten??? Med mindre man VIL bli avvist, da. Med bare ørlite kjennskap til kvinner skjønner man at den taktikken der skremmer vekk flere enn det lokker…  Skal du sjekke opp menn, derimot, funker det antagelig bra. 

Anonymkode: 2581e...2a2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt hos menn som ikke er sosialt oppegående. De har ikke skjønt at kvinner flest ikke liker sexprat med menn man ikke har møtt, eller de bruker det for å finne ut om hun er med på en ren sexrelasjon. Bare avvis han, slike menn er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 79c47...a9e

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 14.34):

Menn må lære seg å kommunisere bedre. Det er mange menn som oppgir at de er ensomme, men som også sender: jeg vil ha fitta di! til kvinner på natten, for å sikre at de ikke havne i friendzone eller noen annen sone åpenbart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...