AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli M 47, kjøpt en digg 18 cm dildo. Bør jeg fortelle dama om den? Anonymkode: d4a2a...214
forkjølajente Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Til deg eller henne? Hvorfor skal du ikke fortelle om den tenker du? 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli Jeg har en slik en selv. Vært en trofast følgesvenn i mange år. Alle damene jeg har hatt en intim relasjon til vet om dette. Så lang har resultatet blitt at noen vil bruke den på meg, andre bryr seg ikke nevneverdig. Det eneste du skal bry deg om her er at du har din seksualitet, så får andre ta ansvar for sin - dette gjelder også damen din. Er den til henne, så bør du trå mer varsomt. Heller spurt om dette var noe hun kunne tenke seg at du kjøpte til henne før du gir henne den Anonymkode: 38f18...bda 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli monican94 skrev (8 timer siden): kjeder du deg i kveld? Ja, så mye at jeg kjøpte en 18 cm dildo. Den skal vi pakke opp sammen og så skal begge bruke den. Anonymkode: d4a2a...214
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Min begrensede erfaring med dette er at du burde snakket med henne før du gikk til innkjøp av utstyr. Kanskje hun har lyst på noe helt annet? En Womanizer, Wand eller lignende. Anonymkode: ee9ba...623 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Min begrensede erfaring med dette er at du burde snakket med henne før du gikk til innkjøp av utstyr. Kanskje hun har lyst på noe helt annet? En Womanizer, Wand eller lignende. Anonymkode: ee9ba...623 Jeg antok at den var til han selv og ikke til henne..? Jeg har også en dildo, kona var med da den ble kjøpt. Jeg ser ikke hvorfor dette skulle være noe problem, uavhengig av om hun vil være med på leken eller ikke. Anonymkode: a5be4...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå