AnonymBruker Skrevet 22. juli 2025 #21 Skrevet 22. juli 2025 Sluttet med vogn ved 1 og 2.5 års alder. Mye enklere siden vi gikk så mye i skogen, og ungene ville ikke sitte i vogn Eldste nektet vogn ved 1 års alder, hadde da alt gått lenge. Yngste rundt 2.5 års alder gikk veldig seint pga hofter. Så gikk ikke før rett etter fylt 2 år Anonymkode: 6220e...e8b
kjærring Skrevet 23. juli 2025 #22 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 21.54): Har et barn på 3 år som for det meste går selv. Skal vi være borte en hel dag og er sent hjem, hender det Vi tar med vogna for at ungen skal få hvile. Evt bruke den som oppbevaring for matvarer eller andre ting vi handler. Har ei bugaboo fox som begynner bli litt liten nå. Så valget står egentlig om å kjøpe en annen type som varer lengre, eller bare kutte vogn helt. noen som har erfaringer å dele☺️ Anonymkode: 11ac3...cbf Har en 5 åring som enda bruker litt vogn. Har ikke bil så vi går jo mye hit og dit samt at hun blir raskere sliten enn jevnaldrende. Kjøpte vogna vi har nå når hun var 3 år
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #23 Skrevet 23. juli 2025 Nærmer seg 4 og vi har en yoyo vi tar med på ferier/dyreparken osv. han går masse selv men er veldig greit å ha med. Synes det er helt greit Anonymkode: 5e4ba...c06
Tjoheiii Skrevet 23. juli 2025 #24 Skrevet 23. juli 2025 Kommer an på barnet vil jeg si. Vår eldste er 4 år og vil gjerne sitte i vogn, han er av den bedagelige typen som liker å slappe av med et teppe over seg og en snacks i hånda😂 vi har sagt at han er for stor nå (og det er han, beina går jo nesten ned i bakken), så han sitter ikke i vogn lenger altså… mens lillesøster på to år har nektet å sitte i vogn det siste halvåret, hun skal gå selv og er kun i vogn hvis hun skal duppe🥰
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #25 Skrevet 23. juli 2025 Vi kutta vogn da hun sluttet med dagsoving, da var hun 2,5 år. Brukte den svært lite når hun var våken etter 2 år uansett. Anonymkode: bf133...c6e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #26 Skrevet 23. juli 2025 Jeg hadde aldri kjøpt vogn når barnet er 3 år, de klarer å gå selv Anonymkode: 2a3ef...53c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #27 Skrevet 23. juli 2025 Vi har en reisetrille vi bruker til 3,5 åringen. Det er ikke det at han ikke vil gå selv, men har stikker så mye av. Vi bruker den svært sjelden, men om jeg skal ha med meg begge barna (ett eldre søsken på 5), så må jeg rett og slett. Han elsker å løpe avgårde fremdeles, hopper og tøyser, og jeg kan ikke forlate ett barn for å løpe etter det andre 😅 spesielt inn og ut av buss, han kan finne på å snu å løpe motsatt vei akkurat i det vi skal inn i bussen. Han vrir seg avgårde og nekter å halde handa. Kjenner jeg stresser bare jeg skriver dette 🙈 med storebror sluttet vi helt med vogn i omtrent 3,5-4 års alder. Det var ikke noe problem. Så se an barnet ville jeg sagt ☺️ Anonymkode: 35362...199
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2025 #28 Skrevet 25. juli 2025 Byttet fra emmaljunga vogn til babyjogger city mini rundt 2 års alderen, i hovedsak pga flytting og plass hjemme, men hadde sluttet med soving i vogn så hadde minimalt behov uansett. Vi bruker av og til vogn om vi skal gå lengre turer, og tok den med til syden, men har også tula toddler carrier som er GULL verdt og brukes mye mer! Anonymkode: 31232...32b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå