Gå til innhold

Plutselig har all aktivitet blitt et ork!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har riktignok aldri vært en racer, men jeg har aldri hatt ork med å gjøre ting som å rydde, vaske, henge opp klær og brette de. ( annet en at det er kjedelig) 

Nå er selv de minste oppgave et ork. Vi har nettopp flyttet og det er mye å gjøre, jeg må liksom manne meg opp skikkelig og belønne meg med pauser etter 5-10 minutter. 

Jeg er litt overvektig, men har gått ned en god del og vært vektstabil i flere år. 

Denne latheten har vært en stund før den intense varmen som er nå, bare så det er sagt. 

Skal ta kontakt med lege og sjekke alt av blodprøver osv. 

Men er det andre som sliter med dette og hva slags ting var feil hos dere? 

Anonymkode: 33e05...326

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg var det "belastninger". Altså kronisk stress. Det å flytte er også en enorm omveltning og kan føre til at en trenger en god stund på å omstille seg. Står i en del belastninger, enten sosialt, psykisk, emosjonelt? 

Prøvene hos legen viste ingenting, men det var uten tvil at jeg sleit meir fysisk på alle måter. 

Anonymkode: cbe5d...85f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hos meg var det "belastninger". Altså kronisk stress. Det å flytte er også en enorm omveltning og kan føre til at en trenger en god stund på å omstille seg. Står i en del belastninger, enten sosialt, psykisk, emosjonelt? 

Prøvene hos legen viste ingenting, men det var uten tvil at jeg sleit meir fysisk på alle måter. 

Anonymkode: cbe5d...85f

Jeg har ikke vært lat på jobben, jeg jobber som sykepleier og der gjør jeg alt jeg skal og tar meg sammen, så jeg vet jo egentlig at jeg kan. Men har hatt det dårlig på gamle jobben, så mulig? Bytter jobb 1 august. Takk for svar. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Alder?

har hatt det slik en stund, alle prøver er fine. Så enten er det livet med full jobb, to aktive barn osv (har ført de siste ukene i media lært at dette er det folk som sykemelder seg for😂), ellers er det kommende overgangsalder…er 43, fikk mensen «tidlig» som 11-åring, så jeg tenker faktisk mest i den retning nå og vurderer faktisk gynekolog for å diskutere saken. 

Anonymkode: 9fea5...03a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Alder?

har hatt det slik en stund, alle prøver er fine. Så enten er det livet med full jobb, to aktive barn osv (har ført de siste ukene i media lært at dette er det folk som sykemelder seg for😂), ellers er det kommende overgangsalder…er 43, fikk mensen «tidlig» som 11-åring, så jeg tenker faktisk mest i den retning nå og vurderer faktisk gynekolog for å diskutere saken. 

Anonymkode: 9fea5...03a

Jeg er snart 43, fikk mensen da jeg var 13. 

har tre barn på 13, 4 og 2. Har en del mellomblødinger, har vært hos gyn x flere for å utelukke kreft eller noe annet. 

sykemeldt kunne jeg ikke tenkt meg, jeg trives veldig godt på jobben og som sagt der er jeg ikke lat. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt blodprøver og sjekket om du har vitaminmangel?

Anonymkode: c3eca...9b3

AnonymBruker
Skrevet

Flytting innebærer ekstremt mye stress.

Så tenker det har en sammenheng. 

Flyttet selv i påsken og enda har vi ikke landet enda. Tipper vi er noenlunde i orden til jul.

Jeg måtte bare fokusere på at det vil være litt rotete og kaos en stund og ta litt og litt. Viktigste er at vi har kommet i hus og at barna har badeland i hagen.

Ferien i år er hovedsakelig hjemme utenom en langhelg her og der maks noen timer med bil.

Gi deg selv litt slakk ☺️

Anonymkode: 47994...686

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har ikke vært lat på jobben, jeg jobber som sykepleier og der gjør jeg alt jeg skal og tar meg sammen, så jeg vet jo egentlig at jeg kan. Men har hatt det dårlig på gamle jobben, så mulig? Bytter jobb 1 august. Takk for svar. ❤️

:dåne: Du er sykepleier, og så må du til kvinneguiden for å spørre om hva som kan være feil i kroppen din, her? 

Hjelp, håper jeg aldri møter deg i sykepleier uniform. 

Anonymkode: 33cdd...2ae

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter også med det om dagen å dem fant ikke noe på mine prøver 

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg viste det seg å være mangel på folsyre. Etter ca 2-3 mnd på det, steg energien betraktelig 😊

Anonymkode: 470ac...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...