AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:46 #1 Skrevet søndag kl 14:46 Er det en sånn typisk dame-ting? At damer på byen (gjerne nærmere 50 eller mer) alltid sier "hvor gammel tror du jeg er" når man prater med dem og kommer innpå dette med alder? Er dame selv altså, men sier hvor gammel jeg er når jeg blir spurt, uten å lage noen quiz ut av det. Men har blant annet et par venninner som holder på slik, og har også hørt andre snakke om dette. Anonymkode: a542c...5bd 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:55 #2 Skrevet søndag kl 14:55 Det betyr "lyv til meg om hvor gammel du tror jeg er". Jeg pleier å tippe noe helt åpenbart feil. Si 32 til damer åpenbart over 50 Anonymkode: 65bde...a75 3 2 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:56 #3 Skrevet søndag kl 14:56 Vært borti flere av begge kjønn som holder på sånn. Syns det er teit, er det ikke bare svare? Veldig vanskelig å tippe alder på folk så vist jeg får et slikt spørsmål gidder jeg som regel ikke.. Anonymkode: d2869...a79 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:56 #4 Skrevet søndag kl 14:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det betyr "lyv til meg om hvor gammel du tror jeg er". Jeg pleier å tippe noe helt åpenbart feil. Si 32 til damer åpenbart over 50 Anonymkode: 65bde...a75 Men hva da om dama blir stolt og glad over dette? Hva tenker du da? Anonymkode: a542c...5bd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:59 #5 Skrevet søndag kl 14:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva da om dama blir stolt og glad over dette? Hva tenker du da? Anonymkode: a542c...5bd At de er clueless. Jeg er dame selv altså, i midten av 40 årene. Alt dette snakket om å bli forvekslet som søster til sin datter, at polet insisterte på legitimasjon. Akk, alderdom er vanskelig for noen. Selv kjendiser i 40-årene ser ikke ut som 20 Anonymkode: 65bde...a75 8 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:03 #6 Skrevet søndag kl 15:03 Når jeg får det spørsmålet så er det bare spørsmål om tid før jeg har fritt leide til musa hennes. Gi henne fjorten komplimenter, bruk 12 minutt på å lytte hvor super hun er som mamma og 21 minutter påhvor vanskelig eksen var og er så er hun din fir kvelden. Disse førtisfaktene på nyseparerte kvinner er som et deja vu.. Samme historien fortelles om og om igjen. Anonymkode: 916a6...c40 6 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:03 #7 Skrevet søndag kl 15:03 Syns det er gøy jeg. Bruker å svare 72 Mange artige reaksjoner. Noen blir stumme, noen fornærmet, noe forbanna og noen flirer. Anonymkode: 9e698...3e5 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:06 #8 Skrevet søndag kl 15:06 Haha, en del menn gjør også dette. Jeg legger alltid på ti år når jeg skal «gjette». Anonymkode: eaf5c...ec8 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:08 #9 Skrevet søndag kl 15:08 De tenker nok at de ser yngre ut enn de er og fisker etter komplimenter. Men, er man 50 ser man stort sett ut som 50. Man kan være fresh og trent og flott, men da ser man som oftest ut som en fresh og trent og flott 50-åring (ikke 30/40). Så ja, det er dustete å kokketere slik. (De fleste som tipper vil uansett legge seg et stykke under det man faktisk tror i redsel for å såre/si for mye, så ingen grunn til å bli stolt om den stakkaren som må gjette kommer m et litt lavt tall) hilsen kvinne 50 Anonymkode: 1abc3...ab7 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:15 #10 Skrevet søndag kl 15:15 Hehe ja dette skjer av og til. Jeg trekker fra minst 10 år når jeg "gjetter". Men viktig å ikke overdrive for mye, da blir de sinte fordi det åpenbart er tull. Anonymkode: ee307...7ff 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:15 #11 Skrevet søndag kl 15:15 Jeg pleier å si alderen min, da skal ANDRE alltid si sånn «gjett hvor gammel hun er!» synes det er flaut. Anonymkode: 2676e...ca3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:21 #12 Skrevet søndag kl 15:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg pleier å si alderen min, da skal ANDRE alltid si sånn «gjett hvor gammel hun er!» synes det er flaut. Anonymkode: 2676e...ca3 Det er jeg fullstendig enig i! Forrige helt fortalte en mann min venninne at hun visstnok så ut til å være et par og tredve. Hun er 50. Selvfølgelig ble hun glad og skrøyt veldig av dette. Mulig menn ser på kvinner på en annen måte, men jeg må ærlig si hun ikke ser ut som et par og tredve 😄 Anonymkode: a542c...5bd 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:30 #13 Skrevet søndag kl 15:30 Jeg er stolt av alderen min. Jeg er 43. Er mer andre som påpeker at jeg ser yngre ut. Bryr meg lite om det. Synes jeg ser ut som alderen min og kler den godt. Anonymkode: 95e81...946 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:00 #14 Skrevet søndag kl 16:00 Aldri bedt noen gjette. Tullete Anonymkode: b1e71...d47 3
Flintis Skrevet mandag kl 03:00 #15 Skrevet mandag kl 03:00 Det kan være et samtaleemne, jeg ble tatt for å være 40 da jeg var 32. Har ikke spurt på lenge nå.
AnonymBruker Skrevet mandag kl 03:12 #16 Skrevet mandag kl 03:12 Eldre damer?? Så kommer dere med 40_50 åringer som eksempel! Hvordan tror dere jeg som nærmer meg pensjonsalder føler meg da? Anonymkode: db6fe...1eb 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 03:32 #17 Skrevet mandag kl 03:32 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det en sånn typisk dame-ting? At damer på byen (gjerne nærmere 50 eller mer) alltid sier "hvor gammel tror du jeg er" når man prater med dem og kommer innpå dette med alder? Er dame selv altså, men sier hvor gammel jeg er når jeg blir spurt, uten å lage noen quiz ut av det. Men har blant annet et par venninner som holder på slik, og har også hørt andre snakke om dette. Anonymkode: a542c...5bd Og så forventer de at vi skal gjette på et mye lavere tall. Sist en dame spurte hvor gammel jeg trodde hun var tenkte jeg hun var en del år eldre enn meg. Ca 8-10 år eldre enn meg. Men gjettet ett år eldre enn meg for å være grei. Det viste seg at hun var 3 år yngre enn meg😅😆 Hun taklet det attpåtil dårlig. Damer må ihvertfall slutte med slike spørsmål om de ikke tåler sannheten- at de ser eldre ut enn de er! Anonymkode: c5c95...37a 6
Flintis Skrevet mandag kl 04:22 #18 Skrevet mandag kl 04:22 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det en sånn typisk dame-ting? At damer på byen (gjerne nærmere 50 eller mer) alltid sier "hvor gammel tror du jeg er" når man prater med dem og kommer innpå dette med alder? Er dame selv altså, men sier hvor gammel jeg er når jeg blir spurt, uten å lage noen quiz ut av det. Men har blant annet et par venninner som holder på slik, og har også hørt andre snakke om dette. Anonymkode: a542c...5bd Er damer på byen når de er over 50, hvorfor det?
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:23 #19 Skrevet mandag kl 04:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eldre damer?? Så kommer dere med 40_50 åringer som eksempel! Hvordan tror dere jeg som nærmer meg pensjonsalder føler meg da? Anonymkode: db6fe...1eb Folk som er nær pensjonsalder vet ihvertfall hvor gammel de er, og tror ikke at de ser ut som de er 22 😁 Anonymkode: 72faf...529
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:10 #20 Skrevet mandag kl 05:10 Slikt er utrolig kleint. Samboeren min også er slik: «gjett hvor gammel hun er!» Jeg avbryter og sier: «Det trenger du ikke. Jeg er 38 ». Men jeg ser nok en del yngre ut, ja. Når selgere/bøssebærere spør om foreldrene mine er hjemme, når jeg får barnebillett på bussen og ikke får komme inn på filmer med 18 års aldersgrense, da tar jeg et hint «ulempen» med å alltid ha brukt solkrem. Anonymkode: 8d8ff...0a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå