Gå til innhold

Enda en sommer som singel

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du er gjennomsnittlig sier du selv, men går for de mennene litt over middels. Du er som alle andre kvinner, altså ønsker å date oppover.

Anonymkode: deb85...c99

Som alle andre kvinner? Tror ikke kjenner en eneste kvinne som har datet oppover noen gang.
Kvinner dater som regel nedover. Jeg har aldri datet oppover i hele mitt liv, men kanskje det er problemet.

Anonymkode: 12525...679

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har selv vært med "de mennene som de fineste damene ikke vil ha", og de er like jævlige som resten. 

Æsj for noen ekle, mannefiendlige holdninger... "Alle menn er jævlige" liksom. Ikke rart dere ikke når opp, kanskje vurdert at det er deg og din personlighet som er problemet og ikke resten av verden / menn?

Anonymkode: 28e2d...585

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er ren propaganda, faktisk. Jeg har selv vært med "de mennene som de fineste damene ikke vil ha", og de er like jævlige som resten. 

Man kan minimere "skade" ved å la være å gå for usikre menn, for de vil alltid tråkke på og håne partneren sin for å heve seg selv slik at de skal se bedre ut og føle seg bedre. Menn med dårlig selvtillit er ikke hyggelige å være sammen med i det hele tatt, da er faktisk arrogante menn bedre. De fornærmer deg på en litt annen måte, mens usikre menn drar deg ned til deres nivå. 

Anonymkode: 676a1...750

Du er så skadet, forutinntatt og generaliserende at menn bør skjermes fra deg. Folk som tenker slik fotjener kun hund og thats it.

Anonymkode: 8e9c6...daa

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ønsker forhold bør det være gode muligheter. Som kvinne kan du vel prøve nettdating om du er sjenert, så slipper du å sjekke opp noen direkte. Jeg tok nesten alltid initiativet da jeg fikk matcher i tidligere år.

Som sjenert og langtidssingel mann er det verre – av uviss årsak får jeg i 2025 null likes av norske kvinner på nettet, så i praksis har jeg ingen arena jeg kan bruke som passer for meg. Å flytte til utlandet er virkelig ikke noe jeg kunne tenke meg, selv om det sannsynligvis er eneste teoretiske løsning. Synes det er trist at det skal være sånn, men det synes ikke å finnes noe annet som fungerer.

Anonymkode: 836a8...f22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er gjennomsnittlig sier du selv, men går for de mennene litt over middels. Du er som alle andre kvinner, altså ønsker å date oppover.

Hvor har jeg skrevet at jeg går for de mennene som er over middels? Hvor skriver jeg at jeg ønsker å date oppover?

Jeg har skrevet at jeg ønsker meg en mann med litt pondus, en som er ærlig, kjærlig og til å stole på. Dette er da vel ikke for mye å forlange eller ønske seg? Jeg ser på det som naturlig å gå for en som er snill og god, en jeg kan stole på. 

Anonymkode: 28e69...895

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts, hvilken tilknytningstil har du? 

Kan det tenkes at du tiltrekker deg useriøse menn pga tilknytningen? Det er ofte løsningen for mange, for den kan msn jobbe seg til å bli trygg! Da blir det plutselig veldig mye lettere å finne en god partner. 

Anonymkode: ec74f...0a0

Ts?

AnonymBruker
Skrevet

Trygg tilknytning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor har jeg skrevet at jeg går for de mennene som er over middels? Hvor skriver jeg at jeg ønsker å date oppover?

Jeg har skrevet at jeg ønsker meg en mann med litt pondus, en som er ærlig, kjærlig og til å stole på. Dette er da vel ikke for mye å forlange eller ønske seg? Jeg ser på det som naturlig å gå for en som er snill og god, en jeg kan stole på. 

Beklager, jeg blingset på ab-kodene..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trygg tilknytning.

Er du helt sikker på det?

AnonymBruker
Skrevet

Sommeren er jo den beste tiden å være singel😄

Men skjønner jo at det er kjipt å være singel når man ikke vil.

Anonymkode: f3c14...fd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sommeren er jo den beste tiden å være singel😄

Men skjønner jo at det er kjipt å være singel når man ikke vil.

Anonymkode: f3c14...fd1

Etter en viss tid nei, ikke like gøy når nettverket krymper og du ikke har single venner igjen som vil være med på den ølen eller båtturen, da er liksom poenget borte for man møter ikke menn uansett da 😅

Anonymkode: 6559d...b46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Etter en viss tid nei, ikke like gøy når nettverket krymper og du ikke har single venner igjen som vil være med på den ølen eller båtturen, da er liksom poenget borte for man møter ikke menn uansett da 😅

Må si meg enig i denne! Jeg har måttet henge meg på familie mange ganger, for å ikke bli helt isolert. Er i midten av tredveårene. Jeg syns det er kjempevanskelig, fordi jeg trives egentlig fint som singel. Jeg har så lav terskel for andre menneskers uvaner også er jeg livredd for å bli dumpet så tror jeg skal spare en mann for akkurat det. 

Anonymkode: ec427...1f8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Helt enig. I sommer har jeg virkelig kjent på det å ikke ha partner. Alle vennene er bortreist med partner og og barn. I finværet har jeg ikke hatt noen å ta øl, gå på stranda ol med.  Jeg har fine venner som inkluderer meg på alt ellers, men sommerferien kan bli dryg. Jeg gjør ting alene altså, men kjenner et lite stikk i magen når jeg ser alle par og familier sammen på stranda og jeg sitter der alene. 

Jeg har gitt opp nettdating litt for jeg er av typen som er litt for sjenert og nervøs for å dra på date med en ukjent, jeg drøyer det lengst mulig og det gidder ikke menn vente på stort sett. Skjønner jo at ingen mann kommer å banker på døra så vet ikke helt hvor jeg skal treffe de.  

Anonymkode: 4e6e1...8af

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder fungerer faktisk utmerket. Fant både eksen og kjæresten der. Kjekke, snille menn. Noen år yngre enn meg er de også. Bare vær kresen, alle som gir dårlig magefølelse blir fjernet.

Møtte vel 10 stk til sammen, sortert ut av flere 100. Men 2 av de ble jo langvarige forhold, de andre 8 er fine menn, bare ikke for meg.

Anonymkode: 50337...0c8

Skrevet

Helt enig skulle gjerne hatt det jeg også, 

Har prøvd så mange idioter at det blir ikke aktuelt å prøve noe jeg ikke er fornøyd med flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Må si meg enig i denne! Jeg har måttet henge meg på familie mange ganger, for å ikke bli helt isolert. Er i midten av tredveårene. Jeg syns det er kjempevanskelig, fordi jeg trives egentlig fint som singel. Jeg har så lav terskel for andre menneskers uvaner også er jeg livredd for å bli dumpet så tror jeg skal spare en mann for akkurat det. 

Anonymkode: ec427...1f8

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Helt enig. I sommer har jeg virkelig kjent på det å ikke ha partner. Alle vennene er bortreist med partner og og barn. I finværet har jeg ikke hatt noen å ta øl, gå på stranda ol med.  Jeg har fine venner som inkluderer meg på alt ellers, men sommerferien kan bli dryg. Jeg gjør ting alene altså, men kjenner et lite stikk i magen når jeg ser alle par og familier sammen på stranda og jeg sitter der alene. 

Jeg har gitt opp nettdating litt for jeg er av typen som er litt for sjenert og nervøs for å dra på date med en ukjent, jeg drøyer det lengst mulig og det gidder ikke menn vente på stort sett. Skjønner jo at ingen mann kommer å banker på døra så vet ikke helt hvor jeg skal treffe de.  

Anonymkode: 4e6e1...8af

Liten trøst, men vi er fler i samme båt, bare ikke så synlig ❤️ Slik folk kjenner meg som utadvendt, blid og flørtende med flere gode venner tror jeg de hadde fått sjokk om de visste jeg har vært alene hele sommeren på alle aktiviteter jeg har gjort, og kikket lengtende med tidvis vondt i magen på vennegjenger og par som har nytt et glass på Aker brygge. Aldri følt meg mer ensom og isolert enn denne sommeren. Er også i midten av trettiårene, var ikke slik i tyveårene. Kan trives som singel, men ikke uten tilgjengelige venner på toppen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første sommer som singel. Har fylt opp dagene og kveldene med trening og jobbing. Jeg er fra et relativt lite sted og hadde lyst på en utepils i sola en lørdag ettermiddag. Da jeg gikk ned i «sentrum» var det folketomt på alle stedene, selv i finværet. Endte med å ta en kaffe og is ved siden av to pensjonister. Da kjente jeg ekstra på det å være singel. Jeg har riktignok barn, så disse følelsene er sterkest da de er hos henne.

Anonymkode: 37c33...a94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 14.25):

Den rette for meg er en mann med litt pondus, et godt og snilt hjerte, en som er humoristisk, ærlig, kjærlig og til å stole på. 

Så det er den manglende pondusen som velter ting for meg? 🤔

Anonymkode: 8f3a8...16b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...