Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så mye kjærlighet å gi til den rette, derfor er jeg så lei av å være singel. Jeg er ikke ute etter noe useriøst, men jeg vil ha et forhold. Jeg skulle ønske jeg også kunne finne den rette. Jeg leser jo daglig om diverse mennesker som har funnet lykken, og alle rundt meg har jo noen. Men jeg har ikke den ene jeg kan kalle min. Jeg er sjenert, så jeg greier ikke å sjekke opp noen mann. Men jeg er gjennomsnittlig av utseende, er omsorgsfull, høflig, humoristisk osv. Skulle ønske jeg kunne finne den rette for meg. Den rette for meg er en mann med litt pondus, et godt og snilt hjerte, en som er humoristisk, ærlig, kjærlig og til å stole på. 

Anonymkode: 28e69...895

• Liker 3
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditto, tror vi er mange som føler det slik. En prøver og prøver men det vil seg ikke. Dating app er vel kanskje litt enklere for deg da ofte andre kan ta den første kontakten, men så er det det med dating app og hvor seriøse folk er. Kanskje du bare må jobbe litt med å initialisere en samtale, kanskje høre med familie/venner om de vet av noen for deg. Bare ikke gi opp. Lykke til ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For deg er det jo enkelt, du kan bare åpne en datingapp og velge og vrake blant tusener av menn!

Ja det er fortsatt ikke bare enkelt, men det er da strengt tatt kun innsatsen det står på. Du må velge de du vil møte, så må du sannsynligvis møte en del før du treffer en du liker godt nok til å velge.

Anonymkode: 28e2d...585

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg funderer å gå for flere kvinner i husholdningen da jeg ser at hun jeg har ikke strekker til. 

Hva er dine kvalifikasjoner som gjør at du kan være en mulig kandidat i husholdningen min? 

Anonymkode: afd8e...e7a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg funderer å gå for flere kvinner i husholdningen da jeg ser at hun jeg har ikke strekker til.

Ahh, så bruk og kast i stedet for å reparere? :roll:

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er dine kvalifikasjoner som gjør at du kan være en mulig kandidat i husholdningen min?

Wow, smooth. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også det begynner å bli kjipt å være singel. Jeg har ikke noen problem med å få oppmerksomhet fra menn osv. men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal holde på de. Virker som det er gøy med å ha sex med meg i noen mnd og så er det det. Jeg er en snill dame (muligens for snill), er jordnær, liker å lage mat og er veldig familieorientert, oppegående. Men alikevel altså. 

Anonymkode: ec427...1f8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg syns også det begynner å bli kjipt å være singel. Jeg har ikke noen problem med å få oppmerksomhet fra menn osv. men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal holde på de. Virker som det er gøy med å ha sex med meg i noen mnd og så er det det. Jeg er en snill dame (muligens for snill), er jordnær, liker å lage mat og er veldig familieorientert, oppegående. Men alikevel altså. 

Vær litt mindre kresen.
Gå for en man de fineste damene ikke vil ha.
Da er det større sjans for at det blir noe mer seriøst av det.

Anonymkode: beaab...c94

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har så mye kjærlighet å gi til den rette, derfor er jeg så lei av å være singel. Jeg er ikke ute etter noe useriøst, men jeg vil ha et forhold. Jeg skulle ønske jeg også kunne finne den rette. Jeg leser jo daglig om diverse mennesker som har funnet lykken, og alle rundt meg har jo noen. Men jeg har ikke den ene jeg kan kalle min. Jeg er sjenert, så jeg greier ikke å sjekke opp noen mann. Men jeg er gjennomsnittlig av utseende, er omsorgsfull, høflig, humoristisk osv. Skulle ønske jeg kunne finne den rette for meg. Den rette for meg er en mann med litt pondus, et godt og snilt hjerte, en som er humoristisk, ærlig, kjærlig og til å stole på. 

Man sier ofte at hvis man slutter å lete så finner man. Nå har jeg skjønt hva de mener. Jeg ønsket meg ikke et forhold grunnet livssituasjon. Det gjorde at jeg klarte å være 100% meg selv rundt alle jeg treffer.

Jeg merket meg at jeg da fikk flere frierinner, men har avvist alle sammen.

Plutselig dukket det opp en av intet som blåste meg av banen. Jeg klarte ikke å si nei, og det er det bedte som har skjedd meg.

Har du forsøkt å ikke stresse så mye med det, og la livet føre deg videre.

Anonymkode: f2c51...1b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær litt mindre kresen.

Går ikke for menn de fineste damene vil ha. Jeg er en ganske fin dame selv, men dessverre litt dårlig selvtillit av ulike grunner. Aldri hatt krav om vaskebrett eller noe. 
de mennene jeg snakker om er helt middels, gjerne litt over men ikke mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Går ikke for menn de fineste damene vil ha. Jeg er en ganske fin dame selv, men dessverre litt dårlig selvtillit av ulike grunner. Aldri hatt krav om vaskebrett eller noe. 
de mennene jeg snakker om er helt middels, gjerne litt over men ikke mye. 

Over middels, da er over halvparten allerede ute. Antagelig har du truffet han for lenge siden, sjekk friendzone.

Anonymkode: d9440...7ff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Over middels, da er over halvparten allerede ute. Antagelig har du truffet han for lenge siden, sjekk friendzone.

Anonymkode: d9440...7ff

Tror jeg ikke. Jeg må jo ha en som jeg har lyst til å ligge med, noe annet blir jo veldig rart. Da er jeg heller singel og ensom. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror jeg ikke. Jeg må jo ha en som jeg har lyst til å ligge med, noe annet blir jo veldig rart. Da er jeg heller singel og ensom. 

Det kommer jo alltid tilbake til dette. Saken er at da kan man heller ikke klage over å være singel

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det kommer jo alltid tilbake til dette. Saken er at da kan man heller ikke klage over å være singel

Ha ha! Da går alt for mange inn i forhold uten å ville være der spør du meg. Det blir for dumt for min del. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du brukt nicket ditt istedenfor anonym så kunne du fått noen friere her. Men nå oppnår du bare å lufte frustrasjonen din…

Anonymkode: 9367d...36b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oppmerksomhet er ikke genuint/ altså må du grave litt dypere før du ligger med noen. En god del der ute som bare vil ha litt moro, ikke dele livet med noen sånn helt på alvor liksom…

Anonymkode: 9367d...36b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Enten må du komme deg ut blant folk og se om du kan bli kjent med noen på den måten eller så er nok dating-side det beste for deg. En perfekt mann kommer ikke på døren din og banker på. Du må være litt aktiv selv for å finne han.

Jeg fant min herlige date på Facebook dating. Han er akkurat sånn som du beskriver din drømme-mann 🥰 Men han er min da, så jeg deler han ikke med andre damer 😄 

Jeg er forresten ikke noe fruktfat selv (overvektig, ufør og ikke spesielt pen), men jeg har mange andre gode kvaliteter. Som jeg tror og håper er hovedgrunnen til at han jeg nå dater har falt for meg 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hele problemet, tror jeg, er at du leter etter den rette. Du er ikke alene…

Hvordan tenker du at du skal finne den rette uten at du gir noen en real sjanse (jeg bare tar meg noen friheter her)? De du ser så enkelt finner seg en kjæreste, de gjør det ikke fordi de har funnet den rette, men fordi de er villig til å se om en de liker kan være den rette. Man kan aldri vite, selv etter mange års ekteskap viser det seg å ha vært feil.

Når man ser etter den rette så ser man bare mange feil med de man dater. Selv «den rette» vil ha «feil». Da lukker du deg fra muligheten allerede fra begynnelsen av. Du må klare å gi det en sjans, la den andre vokse på deg etter hvert som du blir kjent - som tar år og evigheten. Satse er nøkkelordet 

Anonymkode: 83087...395

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er gjennomsnittlig sier du selv, men går for de mennene litt over middels. Du er som alle andre kvinner, altså ønsker å date oppover.

Anonymkode: deb85...c99

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, hvilken tilknytningstil har du? 

Kan det tenkes at du tiltrekker deg useriøse menn pga tilknytningen? Det er ofte løsningen for mange, for den kan msn jobbe seg til å bli trygg! Da blir det plutselig veldig mye lettere å finne en god partner. 

Anonymkode: ec74f...0a0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vær litt mindre kresen.

Dette er ren propaganda, faktisk. Jeg har selv vært med "de mennene som de fineste damene ikke vil ha", og de er like jævlige som resten. 

Man kan minimere "skade" ved å la være å gå for usikre menn, for de vil alltid tråkke på og håne partneren sin for å heve seg selv slik at de skal se bedre ut og føle seg bedre. Menn med dårlig selvtillit er ikke hyggelige å være sammen med i det hele tatt, da er faktisk arrogante menn bedre. De fornærmer deg på en litt annen måte, mens usikre menn drar deg ned til deres nivå. 

Anonymkode: 676a1...750

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...