Gå til innhold

Mye vann i kroppen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei er en dame i 50 årene. Som sliter med at jeg får så mye vann i kroppen når det blir varmt. Drikker mye vann og sukkerfri brus. Har ikke store matlysten så spiser lite i varmen.  Dette har skjedd på de siste sydenturene jeg har hatt også. Er noen som har råd som virker?. Går ikke på noe medisiner .

Anonymkode: 22810...900

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske naturlig dessverre, man hovner opp i varmen, men det er drenerende å være i vann, så svøm og lek i bassenget et par timer så skal du se du må tisse en del :)

Anonymkode: d178e...f5b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er ganske naturlig dessverre, man hovner opp i varmen, men det er drenerende å være i vann, så svøm og lek i bassenget et par timer så skal du se du må tisse en del :)

Bader i sjøen og går turer . Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei er en dame i 50 årene. Som sliter med at jeg får så mye vann i kroppen når det blir varmt. Drikker mye vann og sukkerfri brus. Har ikke store matlysten så spiser lite i varmen.  Dette har skjedd på de siste sydenturene jeg har hatt også. Er noen som har råd som virker?. Går ikke på noe medisiner .

Alle har mye vann i kroppen, vi består faktisk av mye vann. 💦 

Er blodtrykket ditt normalt, og dermed fungerer nyrene dine normalt? Da har du bare et alternativ, akseptere at du har den kroppen du har, og den fungerer slik den gjør. 

Anonymkode: f1062...dd9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er blodtrykket ditt normalt, og dermed fungerer nyrene dine normalt? Da har du bare et alternativ, akseptere at du har den kroppen du har, og den fungerer slik den gjør. 

Blodtrykk og nyrer har ikke så mye her å gjøre, når ktoppen binder vann er det lymfesystemet og drenasje av det det handler om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spis litt banan og salte kjeks i tillegg. Mister mye salt når man svetter.

Anonymkode: cd11e...193

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Følte det hjalp å spise mye vannmelon i går og litt potetgull. Det var kun maten min i går. Eier ikke matlyst i slik varme som er nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lenge siden blodtrykk er målt. Kanskje spørre legen min om å sjekke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blodtrykk og nyrer har ikke så mye her å gjøre, når ktoppen binder vann er det lymfesystemet og drenasje av det det handler om. 

Anatomi og fysiologi er ikke din sterkeste side? 
Heller ikke nyrer og blodtrykk? 

AnonymBruker
Skrevet

Har det slik jeg også. Skal ikke mange minuttene til ute i varmen før jeg kjenner det skjer noe i kroppen. Merker det best i ansikt og i fingre. Svetter også mye. Men er visst i god form ifølge legen.

Anonymkode: d20f6...646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...