Gå til innhold

Mye vann i kroppen!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei er en dame i 50 årene. Som sliter med at jeg får så mye vann i kroppen når det blir varmt. Drikker mye vann og sukkerfri brus. Har ikke store matlysten så spiser lite i varmen.  Dette har skjedd på de siste sydenturene jeg har hatt også. Er noen som har råd som virker?. Går ikke på noe medisiner .

Anonymkode: 22810...900

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske naturlig dessverre, man hovner opp i varmen, men det er drenerende å være i vann, så svøm og lek i bassenget et par timer så skal du se du må tisse en del :)

Anonymkode: d178e...f5b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er ganske naturlig dessverre, man hovner opp i varmen, men det er drenerende å være i vann, så svøm og lek i bassenget et par timer så skal du se du må tisse en del :)

Anonymkode: d178e...f5b

Bader i sjøen og går turer . Takk for svar.

Anonymkode: 22810...900

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei er en dame i 50 årene. Som sliter med at jeg får så mye vann i kroppen når det blir varmt. Drikker mye vann og sukkerfri brus. Har ikke store matlysten så spiser lite i varmen.  Dette har skjedd på de siste sydenturene jeg har hatt også. Er noen som har råd som virker?. Går ikke på noe medisiner .

Anonymkode: 22810...900

Alle har mye vann i kroppen, vi består faktisk av mye vann. 💦 

Er blodtrykket ditt normalt, og dermed fungerer nyrene dine normalt? Da har du bare et alternativ, akseptere at du har den kroppen du har, og den fungerer slik den gjør. 

Anonymkode: f1062...dd9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle har mye vann i kroppen, vi består faktisk av mye vann. 💦 

Er blodtrykket ditt normalt, og dermed fungerer nyrene dine normalt? Da har du bare et alternativ, akseptere at du har den kroppen du har, og den fungerer slik den gjør. 

Anonymkode: f1062...dd9

Blodtrykk og nyrer har ikke så mye her å gjøre, når ktoppen binder vann er det lymfesystemet og drenasje av det det handler om. 

Anonymkode: d178e...f5b

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spis litt banan og salte kjeks i tillegg. Mister mye salt når man svetter.

Anonymkode: cd11e...193

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Følte det hjalp å spise mye vannmelon i går og litt potetgull. Det var kun maten min i går. Eier ikke matlyst i slik varme som er nå. 

Anonymkode: 22810...900

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alle har mye vann i kroppen, vi består faktisk av mye vann. 💦 

Er blodtrykket ditt normalt, og dermed fungerer nyrene dine normalt? Da har du bare et alternativ, akseptere at du har den kroppen du har, og den fungerer slik den gjør. 

Anonymkode: f1062...dd9

Lenge siden blodtrykk er målt. Kanskje spørre legen min om å sjekke.

Anonymkode: 22810...900

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blodtrykk og nyrer har ikke så mye her å gjøre, når ktoppen binder vann er det lymfesystemet og drenasje av det det handler om. 

Anonymkode: d178e...f5b

Anatomi og fysiologi er ikke din sterkeste side? 
Heller ikke nyrer og blodtrykk? 

Anonymkode: f1062...dd9

AnonymBruker
Skrevet

Har det slik jeg også. Skal ikke mange minuttene til ute i varmen før jeg kjenner det skjer noe i kroppen. Merker det best i ansikt og i fingre. Svetter også mye. Men er visst i god form ifølge legen.

Anonymkode: d20f6...646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...