AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #1 Skrevet 19. juli 2025 Hei er en dame i 50 årene. Som sliter med at jeg får så mye vann i kroppen når det blir varmt. Drikker mye vann og sukkerfri brus. Har ikke store matlysten så spiser lite i varmen. Dette har skjedd på de siste sydenturene jeg har hatt også. Er noen som har råd som virker?. Går ikke på noe medisiner . Anonymkode: 22810...900
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #2 Skrevet 19. juli 2025 Det er ganske naturlig dessverre, man hovner opp i varmen, men det er drenerende å være i vann, så svøm og lek i bassenget et par timer så skal du se du må tisse en del Anonymkode: d178e...f5b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #3 Skrevet 19. juli 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ganske naturlig dessverre, man hovner opp i varmen, men det er drenerende å være i vann, så svøm og lek i bassenget et par timer så skal du se du må tisse en del Anonymkode: d178e...f5b Bader i sjøen og går turer . Takk for svar. Anonymkode: 22810...900
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #4 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei er en dame i 50 årene. Som sliter med at jeg får så mye vann i kroppen når det blir varmt. Drikker mye vann og sukkerfri brus. Har ikke store matlysten så spiser lite i varmen. Dette har skjedd på de siste sydenturene jeg har hatt også. Er noen som har råd som virker?. Går ikke på noe medisiner . Anonymkode: 22810...900 Alle har mye vann i kroppen, vi består faktisk av mye vann. 💦 Er blodtrykket ditt normalt, og dermed fungerer nyrene dine normalt? Da har du bare et alternativ, akseptere at du har den kroppen du har, og den fungerer slik den gjør. Anonymkode: f1062...dd9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #5 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle har mye vann i kroppen, vi består faktisk av mye vann. 💦 Er blodtrykket ditt normalt, og dermed fungerer nyrene dine normalt? Da har du bare et alternativ, akseptere at du har den kroppen du har, og den fungerer slik den gjør. Anonymkode: f1062...dd9 Blodtrykk og nyrer har ikke så mye her å gjøre, når ktoppen binder vann er det lymfesystemet og drenasje av det det handler om. Anonymkode: d178e...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #6 Skrevet 20. juli 2025 Spis litt banan og salte kjeks i tillegg. Mister mye salt når man svetter. Anonymkode: cd11e...193 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #7 Skrevet 20. juli 2025 Følte det hjalp å spise mye vannmelon i går og litt potetgull. Det var kun maten min i går. Eier ikke matlyst i slik varme som er nå. Anonymkode: 22810...900 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #8 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alle har mye vann i kroppen, vi består faktisk av mye vann. 💦 Er blodtrykket ditt normalt, og dermed fungerer nyrene dine normalt? Da har du bare et alternativ, akseptere at du har den kroppen du har, og den fungerer slik den gjør. Anonymkode: f1062...dd9 Lenge siden blodtrykk er målt. Kanskje spørre legen min om å sjekke. Anonymkode: 22810...900
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #9 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blodtrykk og nyrer har ikke så mye her å gjøre, når ktoppen binder vann er det lymfesystemet og drenasje av det det handler om. Anonymkode: d178e...f5b Anatomi og fysiologi er ikke din sterkeste side? Heller ikke nyrer og blodtrykk? Anonymkode: f1062...dd9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #10 Skrevet 20. juli 2025 Har det slik jeg også. Skal ikke mange minuttene til ute i varmen før jeg kjenner det skjer noe i kroppen. Merker det best i ansikt og i fingre. Svetter også mye. Men er visst i god form ifølge legen. Anonymkode: d20f6...646
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå