AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #1 Skrevet 19. juli 2025 Hei! Spørsmål til menn. Jeg har opplevd flere ganger at menn tar meg nedentil under akten, enten ved å fingre eller bare dra fingrene over åpningen, og deretter ta fingrene inn i sin egen munn og slikker/suger av. Jeg forstår ikke helt appellen? Jeg har ingenting i mot det og opplever det mer tennende, men er dette noe mannen får noe ut av? Tror da ikke at damer smaker så godt nedentil at dette skal være årsaken. Anonymkode: 883be...3cb
Slarti Skrevet 19. juli 2025 #2 Skrevet 19. juli 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror da ikke at damer smaker så godt nedentil at dette skal være årsaken. Da tror du veldig feil. 9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #3 Skrevet 19. juli 2025 Jeg gjør det. Kjæresten min og jeg jeg kliner og smaker på hennes safter. Blir ekstra kåte da. F Anonymkode: 40497...b54 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #4 Skrevet 19. juli 2025 Gjør det med ons før jeg evt setter i gang med tungen Anonymkode: eb971...492
Leseguru Skrevet 19. juli 2025 #5 Skrevet 19. juli 2025 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjør det med ons før jeg evt setter i gang med tungen Anonymkode: eb971...492 For å sjekke om det smaker normalt/er rent? Endret 19. juli 2025 av Leseguru
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #6 Skrevet 19. juli 2025 For å sjekke ph verdien og hønas status. Er det for surt eller illeluktende og illesmakende Så går jeg ikke ned på henne. Anonymkode: 542d3...7d3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #7 Skrevet 19. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å sjekke ph verdien og hønas status. Er det for surt eller illeluktende og illesmakende Så går jeg ikke ned på henne. Anonymkode: 542d3...7d3 Jeg har opplevd dette med langvarige partnere og dem vet at jeg alltid er ren og ingen lukt. Så jeg går ut i fra at dette ikke er årsaken her. Anonymkode: 883be...3cb
Snublefot62 Skrevet 19. juli 2025 #8 Skrevet 19. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har opplevd dette med langvarige partnere og dem vet at jeg alltid er ren og ingen lukt. Så jeg går ut i fra at dette ikke er årsaken her. Anonymkode: 883be...3cb Dette kan da endre seg fra dag til dag. Eller morgen til kveld. 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #9 Skrevet 19. juli 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har opplevd dette med langvarige partnere og dem vet at jeg alltid er ren og ingen lukt. Så jeg går ut i fra at dette ikke er årsaken her. Anonymkode: 883be...3cb Det er ikke alt vi forteller selv om vi lever et i et samliv. Jeg praktiserer dette på min samboer selv om jeg vet at hun er 'ren', fordi hennes ph verdi kan være forskjellig fra dag til dag.. Har levd med henne i 20 år. Anonymkode: 542d3...7d3 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #10 Skrevet 19. juli 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har opplevd dette med langvarige partnere og dem vet at jeg alltid er ren og ingen lukt. Så jeg går ut i fra at dette ikke er årsaken her. Anonymkode: 883be...3cb Dette kan endre seg veldig, fra den ene dagen til den neste. Har vi hatt sex og samboeren har kommet i meg, så påvirker jo det pH-balansen min, og sikkert også smaken. Det avhenger også av syklus, kosthold, sykdom. Du kan være veldig hygienisk og smake godt 90% av tilfellene, men så vil det nok være ganger du ikke smaker som normalt. Jeg og samboeren liker at han først penetrerer meg en stund, så suger jeg han, da kjenner jeg min egen smak, og veldig ofte (nesten alltid) smaker jeg veldig godt. Anonymkode: b96a5...8fb
MaestroR Skrevet 19. juli 2025 #11 Skrevet 19. juli 2025 Jeg stikker vanligvi tunga dypt inn i henne, så nydelig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2025 #12 Skrevet 19. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette kan endre seg veldig, fra den ene dagen til den neste. Har vi hatt sex og samboeren har kommet i meg, så påvirker jo det pH-balansen min, og sikkert også smaken. Det avhenger også av syklus, kosthold, sykdom. Du kan være veldig hygienisk og smake godt 90% av tilfellene, men så vil det nok være ganger du ikke smaker som normalt. Jeg og samboeren liker at han først penetrerer meg en stund, så suger jeg han, da kjenner jeg min egen smak, og veldig ofte (nesten alltid) smaker jeg veldig godt. Anonymkode: b96a5...8fb Nettop! Sunt og naturlig! Anonymkode: 40497...b54
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2025 #13 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Spørsmål til menn. Jeg har opplevd flere ganger at menn tar meg nedentil under akten, enten ved å fingre eller bare dra fingrene over åpningen, og deretter ta fingrene inn i sin egen munn og slikker/suger av. Jeg forstår ikke helt appellen? Jeg har ingenting i mot det og opplever det mer tennende, men er dette noe mannen får noe ut av? Tror da ikke at damer smaker så godt nedentil at dette skal være årsaken. Anonymkode: 883be...3cb Kvinner og menn smaker ganske likt.. helt fantastisk🪄 Men "i hodet mitt" smaker kvinner mye bedre enn meg❣️ Jo jeg blir spinnvill kåt av denne "saften". Jeg elsker facesitting og grise ansiktet inn i av dette.. Enkelte ganger vasker jeg ikke ansikt og hendene.. det er så sinnsykt tennende, og hærlig å lukte på under morgenkaffen. Da må jeg opp på loftet igjen🥰 Jeg er "Fittesaftolikker".. og drikker av musa så lenge hun produserer saft💦 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #14 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tror da ikke at damer smaker så godt nedentil at dette skal være årsaken. Jo, smaker bedre enn beste godteri. Anonymkode: 7f1fc...552 1 1
Snok1 Skrevet 20. juli 2025 #15 Skrevet 20. juli 2025 Slarti skrev (11 timer siden): Da tror du veldig feil. Helt korrekt! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #16 Skrevet 20. juli 2025 Kona har noia mot egne safter. Hvis jeg slikker der nede, får jeg ikke være i nærheten av hennes munn etterpå. Heller ikke fingre. Anonymkode: ec690...4be
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #17 Skrevet 20. juli 2025 Jeg gjør dette fordi min kone smaker deilig. Digger lukten og smaken av henne når hun dusjer på morgenen og jeg slikker henne på kvelden, nydusjet er så kjedelig at jeg kan like gjerne slikke på albuen hennes. Anonymkode: b7c4e...368
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #18 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kona har noia mot egne safter. Hvis jeg slikker der nede, får jeg ikke være i nærheten av hennes munn etterpå. Heller ikke fingre. Anonymkode: ec690...4be Samme her. Jeg er kona. Anonymkode: 7b4cc...227 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #19 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samme her. Jeg er kona. Anonymkode: 7b4cc...227 Da antar jeg at også sex sammen med en annen kvinne er helt uaktuelt? Anonymkode: ec690...4be
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #20 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Da antar jeg at også sex sammen med en annen kvinne er helt uaktuelt? Anonymkode: ec690...4be Ikke meg du spør, men jeg svarer likevel 😜 Liker absolutt ikke lukten og smaken av meg selv. Men kan gjerne kline med mannen min etter han har slikket ei annen dame. Spennende og tennende 🤤 (Men har likevel ikke lyst å slikke henne selv 😉) Anonymkode: cb510...719 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå