Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det sånn sommeren har blitt nå? 

Anonymkode: ca539...037

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må sjekke værmeldingen fremover der du bor.

Anonymkode: de61a...7af

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Aner ikke. Men jeg tenker tilbake på sommeren 2008 (østlandet) da vi hadde rundt 30 grader i hele SEKS UKER. Har aldri opplevd maken verken før eller siden. Jeg var ute i hagen hele dagen, fra morgen til kveld, puslet og stelte og vannet. Har aldri vært så brun heller som da, selv ikke engang på sydenturer (som da gjerne bare er en uke eller to, og her var det altså seks uker i Norge med hete og sol).

Jeg sjekket været for i morgen på YR.no, og herregud... det skal bli oppi mot 34 grader søndag! Jeg kommer til å krepere.

• Hjerte 4
Skrevet

Ferdig i morgen her, takk gud

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Aner ikke. Men jeg tenker tilbake på sommeren 2008 (østlandet) da vi hadde rundt 30 grader i hele SEKS UKER. Har aldri opplevd maken verken før eller siden. Jeg var ute i hagen hele dagen, fra morgen til kveld, puslet og stelte og vannet. Har aldri vært så brun heller som da, selv ikke engang på sydenturer (som da gjerne bare er en uke eller to, og her var det altså seks uker i Norge med hete og sol).

Jeg sjekket været for i morgen på YR.no, og herregud... det skal bli oppi mot 34 grader søndag! Jeg kommer til å krepere.

Det var langt fra så varmt som nå i Grenland i 2008, den sommeren var jeg høygravid og husker svært godt. Fet er noe helt annet og mye mer intens varme vi plages med nå

Anonymkode: 9073e...9f5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var langt fra så varmt som nå i Grenland i 2008, den sommeren var jeg høygravid og husker svært godt. Fet er noe helt annet og mye mer intens varme vi plages med nå

Anonymkode: 9073e...9f5

Der jeg bodde lå det på 28-31 grader i alle de seks ukene i alle fall. 

Jeg er eldre nå og takler ikke varme like godt. Før plaget det meg ikke det minste.

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Der jeg bodde lå det på 28-31 grader i alle de seks ukene i alle fall. 

Jeg er eldre nå og takler ikke varme like godt. Før plaget det meg ikke det minste.

Sikker på det ikke var 2018? Den sommeren var omtrent slik du beskriver.

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper aldri..

Anonymkode: f6605...d09

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette minner meg om sommeren 2018. Helt jævlig. Tror 2014 var ille også, jeg bodde i Kristiansand på den tiden. Grusomt varmt. Jeg håper jo ikke dette blir den nye normalen. I fjor var vi heldige og det regnet en del ❤️

Anonymkode: a3bed...1e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Meowmere skrev (1 minutt siden):

Ja, sommeren 2018 var helt forferdelig.

Anonymkode: a3bed...1e8

• Liker 2
Skrevet

Sover i bilen om natta 😀

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sommer 2018 hadde jeg en 3 mnd gammel baby og måtte holde oss inne omtrent hele sommeren. I blant hadde jeg behov for å handle, men merket det så fort jeg åpna bildøra at det er bare å snu.

Har større barn nå, men velger å ta handleturer tidlig om morgenen. Vi har heldigvis skygge på verandaen, ellers er vi lite ute. Min yngste er 11 mnd og hjertesykdom, så vi må passe godt på.

Anonymkode: eea30...2e0

• Hjerte 1
Skrevet

Den er nok dessverre veldig kortvarig 💔

Gruer meg sånn til det er over og helvete på jord er tilbake 😭

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette været er helt skjønt, men nå har ikke vi hatt de verste temperaturene. Tror vi har vært oppe i 26-27 gr  maks. Jeg har soverom i 1.etg mot nord, her blir det aldri varmt.  Men vi blir litt slappe, lite blir gjort.. deilig å kjenne på skikkelig varme da, og bade i sjøen osv.. Sommeren 2018 var det varmt og tørt i ukevis, fikk tom vanningsforbud her på vestlandet. 

Anonymkode: bd05c...eea

Skrevet
Meowmere skrev (8 minutter siden):

Sikker. For i 2018 bodde jeg ikke der jeg hadde den hagen jeg forteller at jeg drev og vannet og stelte i de seks varme ukene :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Eller er det sånn sommeren har blitt nå? 

Den tar slutt, når det er over. Slik er det med den saken. 

Anonymkode: 996a2...3a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Meowmere skrev (14 minutter siden):

2008 var også meget varm, veldig lenge. Husker det godt på grunn av noen merkedager, der vi holdt på å smelte i varmen.
Er du i tvil kan du gå til Yr.no og se historikken for været bakover i tid for ditt bo område. 

• Nyttig 2
Skrevet
Million skrev (4 minutter siden):

Sikker. For i 2018 bodde jeg ikke der jeg hadde den hagen jeg forteller at jeg drev og vannet og stelte i de seks varme ukene :)

Det var ikke så varmt der jeg bodde på Østlandet i 2008. Jeg sjekket nettopp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

2008 var også meget varm, veldig lenge. Husker det godt på grunn av noen merkedager, der vi holdt på å smelte i varmen.
Er du i tvil kan du gå til Yr.no og se historikken for været bakover i tid for ditt bo område. 

Ja, sjekket der jeg bodde på den tiden, og det var ikke så varmt. 16-25 grader. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja haha hadde fortrengt det! 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...