Gjest gotthard Skrevet 24. mars 2006 #21 Del Skrevet 24. mars 2006 alt jeg kan gi av råd er at du finner hu ikke i stua hime hvertfall. har sitti her og venta i mange år uten resultat så nå vurderer jeg nye metoder snart:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #22 Del Skrevet 24. mars 2006 alle jente jeg får kontakt med viser det seg at de har type... ← Ofte sier de at de har type selv om de ikke har det. Det kan være mange grunner til det. En måte å reagere da er å overse det totalt, eller f.eks. si at "Ja, hvis han kommer med frokost til senga på oss så er det greit" Skal man bare gå bort til tilfeldige jenter og introdusere seg selv? ← Ja, men du skal ikke introdusere deg selv først. Gjør deg interessant. Ikke spør om navnet hennes før hun spør om navnet ditt. Ikke fortell om deg selv før hun forteller om seg selv. Spørs hun hva du driver med, ikke svar med en gang. Svar med noe bullshit som er åpenbart tull. Dette gjør samtalen underholdende. Vær totalt avslappet. Smil, men ikke for mye. Le, men ikke mer enn henne. Ha et maskulint kropsspråk til enhver tid. Ikke len deg mot henne, men la henne lene seg mot deg. Spør om hennes mening på noe. Har du fått hennes interesse, led henne til et annet sted selv om det kun er et par meter fra der du møtte henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #23 Del Skrevet 24. mars 2006 Alt hadde vært så mye enklere hvis dere kvinner hadde vært litt flinkere til å ta initiativet og be oss gutta ut. ← Ja, men det er sånn kvinner fungerer. Vi kan ikke klandre dem for det. Det er ikke noe vi menn kan gjøre noe med. Vi må ta initiativ. Det er en grunn til at snille, sjenerte gutter har problemer med å få seg noe. De tar ikke initiativ. Drittsekkene tar hele tiden initiativ. Det vi kan klandre dem for er at de klager over alle drittsekkene. De er skyld i dette selv fordi de legger seg på rygg for disse, uten å ta initiativ overfor de som de sier de vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #24 Del Skrevet 24. mars 2006 Igjen takker jeg for mange gode innspill. Har fått en del å tenke på altså. På mange måter godt å vite det kanskje ikke er så vanskelig som jeg først hadde trodd. Men en ting er at jeg ofte kommer bedre overens med jenter som er litt eldre enn jeg som er 21, da de ofte er rundt 24-25. Synes de ofte er mye enklere å prate med. Med disse kan jeg for eksempel diskutere litteratur, teater, kunst med. Savner dette hos mange jevnaldrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #25 Del Skrevet 24. mars 2006 At gutta stadig oppfordrer jentene til å ta initiativ, er det en unnskyldning for å selv å bli late på det området? ← Ja, vi kan ikke endre kvinner. Vi må endre seg selv. Du er åpenbart kjent med forfatteren, hvorfor ikke starte der? Kommentere boken hennes, eller forfatteren. "Den har jeg lest og. Bra bok." eller "Har du lest X av samme forfatter?" Om damen har interesser som ligger i din gate er det jo plankekjøring. ← Å! Her har jeg et uvurdelig tips. Dersom du finner noe som du og jenta har felles som her, så kan du avslutte samtalen med å si "Du liker den boka du også? Da kan jeg ikke snakke med deg mer." Dette skal sies med en spøkende tone. Også bare går du litt unna, eller snakker med noen andre. I 90 % av tilfellene vil jenta ta initiativ til å snakke mer med deg. Det kan være vanskelig å få tak i hvorfor dette virker. Bakgrunnen er at vi alle liker mennesker som vi har felles interesser med. Da får vi automatisk lyst til å snakke mer med dem. Når denne går vekk til tross for de felles interessene så blir den andre parten desperat etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #26 Del Skrevet 24. mars 2006 Men en ting er at jeg ofte kommer bedre overens med jenter som er litt eldre enn jeg som er 21, da de ofte er rundt 24-25. Synes de ofte er mye enklere å prate med. Med disse kan jeg for eksempel diskutere litteratur, teater, kunst med. Savner dette hos mange jevnaldrene... ← Ja, de er ikke like bitchy som de på din alder. De på din alder tror de er guds gave til menn. De tror de vet alt om å sjekke. Og de spiller spill i mye større grad. Det er nok lettere å forholde seg til jenter på 24-25 enn de rundt 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #27 Del Skrevet 24. mars 2006 I 90 % av tilfellene vil jenta ta initiativ til å snakke mer med deg. ← Når hun gjør dette så vet hun med seg selv at det er hun som vil ha interessen din, ikke du som vil ha interessen hennes. Da kan ikke du bli avvist! Gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #28 Del Skrevet 24. mars 2006 den som ikke leter han skal finne ← Bullshit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #29 Del Skrevet 24. mars 2006 Kjærligheten dukker opp når du minst venter det! ← Det er på mange måter riktig, men han må hele tiden forsøke med de han treffer. Selv om han ikke er interessert. Da er han forberedt når drømmedama dukker opp. Det kan hun gjøre når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #30 Del Skrevet 24. mars 2006 ta det som det kommer? ← Han bør øve på å flørte. Flørting er ikke noe som faller alle naturlig. Dersom han aldri flørter med noen, så vet han jo ikke hvordan han skal gjøre det med noen han virkelig har lyst på. Dersom han skal slå seg til ro med å "ta det som det kommer" så vil han sikkert ikke øve på å flørte med jenter han ikke er interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #31 Del Skrevet 24. mars 2006 Så på hverandre og sendte et par smil frem og tilbake, men så gikk jeg av trikken... ← Jeg vet hvordan det er. Det er skummelt å ta initiativ. Årsaken til at vi har denne frykten er at dersom en mann for 100.000 år siden tok initiativ overfor feil dame, så var det stor sannsynlighet for at han ble drept. I dag er ikke dette relevant lenger, vi blir ikke drept om vi snakker med tilfeldige damer. Våre følelsesmekanismer er identiske med de vi hadde for 100.000 år siden. Miljøet vi lever i endrer seg alltid før genene våre. Nå vet du hvorfor det er skummelt. Du vet også at frykten ikke er der på grunn av en reell risiko. Derfor er det bare å begynne å snakke med henne. Du kunne startet med å spørre hvilken bok hun leste, selv om du visste det. Du er utrolig presset på tid når du skjekker på en trikk. Derfor må du få utvekslet kontaktinformasjon fort. I stedet for å spørre direkte om telefonnummeret kan du spørre: "Det hadde vært interessant å fortsette samtalen. Hvordan skal vi gjøre det?". Da vil hun antageligvis gi deg ditt telefonnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. mars 2006 #32 Del Skrevet 24. mars 2006 Bullshit! ← jeg lette ikke men jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. mars 2006 #33 Del Skrevet 24. mars 2006 jeg lette ikke men jeg fant ← Vanligvis stemmer dette, men dersom man føler at man ikke vet hvordan man skal gå fram så er det en dårlig ide å ikke gjøre noe. Å lære seg å flørte og sjekke er utrolig viktig. Kun på den måten vet du hva du skal gjøre når du møter drømmedama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #34 Del Skrevet 25. mars 2006 Valentino du er så flink til å åpne tråder og har så mange gode råd når det gjelder hvordan kvinner fungerer. Siden jeg er kvinne vet jeg veldig mye om hvordan jeg fungerer, men jeg vet svært lite om hvordan menn fungerer. Kan ikke du åpne en tråd om hvordan kvinner skal nærme seg menn? Det bør jo du vite mye om siden du er mann? Trenger hjelp her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #35 Del Skrevet 26. mars 2006 Hemmeligheten er enkel - derfor er det vanskelig: 1) Du må kjenne deg selv godt og også trives i eget selskap helt alene over tid. 2) Du bør vite retningslinjer for deg selv her i livet på de fleste områder 3) Du bør vite hva dine verdier er, eventuelt hva du ønsker ut av livet og hvilke personer du trives i selskap med. Hvem får frem det beste i deg og hvem føler du sluker ut energien fra deg uten at du får noe igjen? 4) Hva betyr en kvinne for deg? Hva er du ute etter? Hva vil du oppnå, hva er din hensikt? Hva slag type kvinner tror du at du liker? Hvilke egenskaper og utseende liker du? 5) Du bør ha reflektert en del over hva du tror kvinner/kvinnen/de du liker er ute etter, hva interesserer dem, hva er deres mål, hva prater de om og hva er de opptatt av? 6) Kan du tilby noe av det hun/de søker etter? 7) Klarer du å være avslappet å se en egenverdi i livet bare med deg selv uten damer/kamerater? 8) Isåfall: gratulerer, du kan kalle deg selv en reflektert, moden og oppegående mann som vet hvem han er og hva han er ute etter. 9) Forutsatt alt dette: damene vil stå i kø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
v2rocket Skrevet 26. mars 2006 #36 Del Skrevet 26. mars 2006 ute etter. 9) Forutsatt alt dette: damene vil stå i kø. ← Alt du nevner er viktig, men det er også mange andre områder som sikkert kan forbedres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå