Gå til innhold

Daten ble opphisset av yngre jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en jeg har datet en liten stund gikk til ett lite vann i snmmrvarmen. Vi var helt alene der i starten og han insisterte på at vi skulle svømme helt nakne. Jeg ville ikke, men han kastet av seg alt og hoppet uti. Etter en stund kom det noen ungdommer, mest unge jenter. Tipper de var 13-14 år. Da daten gikk opp av vannet var han stiv og tittet mye på dem. Jeg syntes også at han brukte langt tid på å dekke seg til. Bør jeg påpeke det ovenfor han eller bare avslutte?

Anonymkode: 6ecf9...f7e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En som kikker på så unge jenter hadde jeg definitivt avsluttet med. 

Anonymkode: 94e16...28e

• Liker 27
  • Nyttig 12
Skrevet

Du kan jo nevne at du syns det er upassende at en voksen mann titter så mye på så unge jenter. Og uansett så titter man ikke på andre når man er på date eller med den man er sammen med. 

Hvor gammel er han?

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg og en jeg har datet en liten stund gikk til ett lite vann i snmmrvarmen. Vi var helt alene der i starten og han insisterte på at vi skulle svømme helt nakne. Jeg ville ikke, men han kastet av seg alt og hoppet uti. Etter en stund kom det noen ungdommer, mest unge jenter. Tipper de var 13-14 år. Da daten gikk opp av vannet var han stiv og tittet mye på dem. Jeg syntes også at han brukte langt tid på å dekke seg til. Bør jeg påpeke det ovenfor han eller bare avslutte?

Stiv som at penis var stiv?🤔

Anonymkode: 79e44...bd6

Skrevet

Man går jo absolutt ikke naken opp av vannet med stiv penis foran dem! Det normale er jo 100 prosent å skjule seg under vann til den er slapp igjen, og selv da prøve å dekke den til med hendene når det først dukker opp en skokk med unge tenåringer. Æsj.

• Liker 21
  • Nyttig 7
Gjest Nådeløs
Skrevet (endret)

Det er sånn menn er, om det er noe du ikke kan akseptere så er det best å holde seg unna de. Hadde naturligvis droppet han her. Vi har alle vært i begynnelsen av tenårene og opplevd ekkel oppmerksomhet fra menn, litt for ofte. Ingen grunn til å tro at den du dater er så mye annerledes enn de andre. 

Endret av Nådeløs
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da daten gikk opp av vannet var han stiv og tittet mye på dem. Jeg syntes også at han brukte langt tid på å dekke seg til. Bør jeg påpeke det ovenfor han eller bare avslutte?

Så han blottet seg for de, sikkert med et håp om at de skulle se det da eller? 

Det er bare å fortelle han hvor ekkel hans oppførsel var, og avslutte. 

Anonymkode: 55b3c...634

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

At han var stiv kan skyldes badingen, så det kan du ikke ta han for. Men at han stod veldig lenge og så på dem og brukte lang tid på å kle på seg selv om de kunne se at han var naken, høres litt upassende ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er en gris.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han ble opphisset av de?
En ereksjon kan komme uanmeldt når som helst, vet du

Anonymkode: 8692a...472

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvordan vet du at han ble opphisset av de?
En ereksjon kan komme uanmeldt når som helst, vet du

Anonymkode: 8692a...472

Dette er sant. Derfor bør heller ts nevne at han bør holde blikket sitt bort fra ungjentene og ikke nevne noe om ereksjonen hans.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (1 time siden):

At han var stiv kan skyldes badingen, så det kan du ikke ta han for. Men at han stod veldig lenge og så på dem og brukte lang tid på å kle på seg selv om de kunne se at han var naken, høres litt upassende ut. 

Dette er ting som aldri skjedde, vettu. Trollingens ABC dette her. 

Anonymkode: 47c94...dc2

• Liker 4
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (9 minutter siden):

Dette er sant. Derfor bør heller ts nevne at han bør holde blikket sitt bort fra ungjentene og ikke nevne noe om ereksjonen hans.

Det er jo relevant at han hadde en ereksjon mens han somlet med å kle på seg og kikket på jentene. 

TS jeg synes du skal avslute med en gang! I beste fal mangler han alt av sosiale antener, i verste fal er han farlig. Uanset har du det bedre uten.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gikk han opp av vannet uten å skjule ereksjonen? Så disse unge jentene at han var naken og hadde ereksjon? Eller forsøkte han å skjule den før han kledde på seg, selv om han brukte tid på å kle seg? 

Uansett hadde jeg tenkt at en slik mann orket jeg ikke være sammen med.

Om det er ja på det første og/eller andre spørsmålet hadde jeg tipset politiet om ham etter at jeg hadde slått opp. Enda viktigere å gjøre dette om det var han som foreslo akkurat dette vannet å bade i og han var kjent der..

Anonymkode: d05f5...eef

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her er det egentlig bare du som så hvordan dette utspilte seg og vet hva du har sett.

Det er mange kommentarer her som hopper rett på og kalle han en gris. Jeg sier ikke at jeg er uenig, men jeg har lyst å kaste ut et annet scenario i mixen.

Han kan ha opplevd det pirrende å hoppe ut i vannet naken foran deg. Han kan også ha fått en stiv en utelukkende av spenningen ved å være kliss naken i vannet.

Uten å vite hvordan han så på disse jentene vil jeg tørre å utfordre den også med at han kan ha sett på de fordi han var urolig for at de kom til å se det. For å forsikre seg om at de så bort.

At han somlet med å dekke til er en annen sak. Hva var egentlig årsaken? Har du spurt han om det?

Om du skal gå eller spørre kam bare du svare på, men jeg synes du kan spørre han om hans tankegang før du avgjør om han er viktig nok eller ikke for deg.

Anonymkode: 3d515...979

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At han fikk ereksjon er så. Urhjernen i menn kan reagere på å se hud uansett hva det er.. Kanskje hadde han før de andre kom. med å dvele med å kle på seg, den kan du fundere litt mer over. Hvor lang tid «somlet» han. Nærmest som blotting. Så jentene mot ham samtidig? Osv

Den lang tid for å dekke seg til er temmelig æsj! Spesielt med litt ereksjon. 

Anonymkode: fad88...cfc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (2 timer siden):

Stiv som i stivfrossen om vannet var kaldt kanskje. Men om det er snakk om penis, så er det jo vanlig at penis krymper om man bader i kaldt vann.

Anonymkode: ea2cb...9ed

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han badet naken med deg og ble stiv? 

småjenter ser man ikke på

.,rart å ikke dekke seg til, naturist sikkert, deilig det..

Anonymkode: bf9ac...dcf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stiv som i stivfrossen om vannet var kaldt kanskje. Men om det er snakk om penis, så er det jo vanlig at penis krymper om man bader i kaldt vann.

Anonymkode: ea2cb...9ed

Det har du helt rett i selv om det kan gå begge veier. Min badetiss blir så liten og søt at den ser bitteliten og stiv ut når den prøver å holde varmen.

Fascinerende sak det der 😅

Anonymkode: 3d515...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...