AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:16 #1 Skrevet fredag kl 16:16 Jeg scannet en føflekk på Boots, og fikk som tilbakemelding at den ser fin ut. Men har likevel en litt dårlig magefølelse. Bør jeg dra til legen uansett, eller stole på svar fra apoteket? Anonymkode: 3e9ea...cc1
Snuppiluppi84 Skrevet fredag kl 16:19 #2 Skrevet fredag kl 16:19 Det der er jo bare en stor skintag, en hudvorte.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:24 #3 Skrevet fredag kl 16:24 Snuppiluppi84 skrev (4 minutter siden): Det der er jo bare en stor skintag, en hudvorte. Åja, det kunne de jo ha sagt til meg 😂 Anonymkode: 3e9ea...cc1
Stoltskeiv Skrevet fredag kl 17:29 #4 Skrevet fredag kl 17:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åja, det kunne de jo ha sagt til meg 😂 Anonymkode: 3e9ea...cc1 Ville likevel fått en lege til å se på den. Dette er KG som ikke kan gi deg faglig svar 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:21 #5 Skrevet fredag kl 19:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åja, det kunne de jo ha sagt til meg 😂 Anonymkode: 3e9ea...cc1 Ikke stol på svarene her inne! Det er ikke lov å svare som helsepersonell og dermed umulig å få fagkvalitetlige svar… Anonymkode: 8258f...9ec 1
Hulderen Skrevet fredag kl 19:25 #6 Skrevet fredag kl 19:25 (endret) Dra til lege. Føflekken har ujevn farge og det er et av risikotegnene på føflekkreft. Så få den sjekket. Trolig vil legen fjerne den, sende den inn til analyse, og så får du svaret etter en ukes tid. Endret fredag kl 19:25 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:32 #7 Skrevet fredag kl 19:32 Som andre sier, gå til lege, ingen på KG vil kunne gi sikkert svar. Jeg vil likevel si at jeg har MANGE som ser akkurat slik ut. De ser jo ikke bra/sunne ut, de har bekymret meg utallige ganger - de både endrer farge, form og størrelse! Ujevne og fæle. De kan klø, blø og irritere skikkelig også. Legen tar bare en rask titt hver gang jeg er på føflekksjekk, så sier hun "Nei, denne er helt fin!" Jeg sjekker jevnlig da jeg har ekstremt mye føflekker overalt, og jeg får nye så fort sola skinner. Ingen av denne typen har blitt sendt inn til analyse eller fjernet, da legen har vært kontant "nei" til kreftrisiko. Anonymkode: 5ca5b...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå