AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Kjæresten har snakket om at han ønsker at jeg skal begynne og bruke bleie. Både hjemme og i det offentlige. Han ønsket først og fremst at jeg tisser i den. Jeg har aldri tenkt tanken på dette før, er det noen her med erfaring? Anonymkode: 230de...2d0
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Jeg hadde ikke vurdert det en gang. Å bruke bleie? Ikke bare er det nedverdigende. Men så han kan gå og fortelle og le av deg etter at det er slutt, og fortelle alle han kjenner at han fikk eksdama til å gå med bleie og pisse på seg? Anonymkode: a3c29...760 12 4
Ingv38 Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Det er vel en slags fetisj? Jeg og typen har lekt med diverse og bl.a. vært litt på noe «age play» der jeg brukte bleie osv og bl.a. risset i den(ganske uskyldig og gøy) men vi dro det ikke ut blant folk og i offentlighet og akkurat det siste der tenker jeg er i overkant. Synes du det kan være litt spennende og gøy så gjør det for han men si at det får bli privat og innenfor husets fire vegger. Er han litt oppegående respekterer han det og innser en fornuftig begrensning på lek, om det ikke passer deg, er no way osv bør han respektere det. 4 1
Snok1 Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Dette er vel en fetish som ikke er veldog uvanlig, og det er ingen som tar skade av dette. Til informasjon så bruker alle barn bleie sine to-tre første leveår. Du må bare kjenne etter hva du føler rundt dette, TS. Du takker selvsagt nei hvis dette byr deg imot, men jeg mener man alltid skylder partneren å gi slike forslag en ordentlig vurdering. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Snok1 skrev (4 minutter siden): Dette er vel en fetish som ikke er veldog uvanlig, og det er ingen som tar skade av dette. Til informasjon så bruker alle barn bleie sine to-tre første leveår. Du må bare kjenne etter hva du føler rundt dette, TS. Du takker selvsagt nei hvis dette byr deg imot, men jeg mener man alltid skylder partneren å gi slike forslag en ordentlig vurdering. Hæ? Man "skylder" partneren å gi "slike forslag" en ordentlig vurdering? Jo mer perverse, jo mer "skal" man vurdere dem fordi det "skylder" man pervoen? NEI. Anonymkode: a3c29...760 13 3
Snok1 Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hæ? Man "skylder" partneren å gi "slike forslag" en ordentlig vurdering? Jo mer perverse, jo mer "skal" man vurdere dem fordi det "skylder" man pervoen? NEI. Anonymkode: a3c29...760 Dersom du -etter en slik vurdering- mener partneren din er pervo, er forholdet over og du har gjort denne vurderingen for siste gang. Dersom du forsøker å se dette uten å ha på deg fordomsbrillene dine, vil du oppdage at denne enkle modellen virker. Du leste om den først her. 5 1 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli monican94 skrev (2 timer siden): og du er sammen med denne skapningen fordi ???? Hvorfor kaller du andre mennesker skapninger fordi deres lyster ikke samsvarer med dine?? Ts, dette er en ganske vanlig fetisj. Men å skulle bringe det ut i offentligheten, vitner om at han ikke har tenkt gjennom dette, men bare drar det frem i runketåka. Jeg har ingen slik fetisj, og har bleier er faktisk en av mine absolutte grenser. Men, om det frister eller er noe du vil vite mer om, anbefaler jeg deg å be ham om en prat rundt det. Dette styrer du helt. Og det er alltid den som har høyest terskel for en ting som skal bli hørt 😊 Anonymkode: a1a78...004 5 1
Ingv38 Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Bare til sammenligning, både jeg og typen har diverse «lyst til og turn ons» så vi har møtt hverandre i mye uten at det har vært annet enn gøy😊 Nå har ikke bleier vært hovedtema men typen har en greie med korte skjørt(det er noe enklere) så jeg går mye i korte skjørt og på den måten får jeg ham så å si alltid dit jeg vil samme hva det skulle gjelde😳😂 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Jeg ville vært åpen for å teste ut annet som har med tiss å gjøre enn bleie. Er det et alternativ? Jeg var sammen med en som var veldig interessert i wet. Jeg sa at jeg ikke ville høre snakk om det, at det ikke var meg og at han kunne legge det vekk. Jeg var derimot skuffet over meg selv for å ikke kunne gi ham alt han ønsket så jeg begynte å lytte han litt ut om hvorfor han likte dette. Jeg brukte tid på å forstå fetisjen og tenningen. For det handlet om noe mer enn at det var grisete, og det handlet om noe han ønsket å gjøre kun med meg som han elsket ikke bare en ferdig som hvem som helst kunne mekanisk tilfresstillt..... Når jeg forsto hvor han kom fra var det lettere å forstå og jeg begynte å eksperimentere så vidt for meg selv, godta at jeg ikke var helt gullende rein når han slikket meg, lot døra stå åpen når jeg tisset på do osv. Etter hvert så jeg hvor enormt han tente på dette og en tent mann er ekstremt attraktiv syntes jeg - så jeg fortsatte. Det var utrolig deilig å vite at jeg kunne tenne ham så ekstremt, litt ekstra, inn i mellom. Jeg ble til slutt ekstremt tent av det selv også, fordi jeg assosierte det så sterkt med ham og noe positiv. Vi er desverre ikke sammen lenger og dette er ikke en del av min tenning lenger heller. Jeg trodde jeg hadde gjort det om til mitt eget mønster, men for meg lå jo hele attraksjonen i hva det gjorde med ham og mellom oss. Min tenning lå i å gjøre ham ville av kåthet. Så jeg er enig i at man bør være åpen og lyttende når en partner presenterer noe de liker. Bleie hadde for meg også vært uaktuelt, men jeg ville ønsket å vite HVA tenningen gikk ut på og å se om det fantes andre nyanser som gikk ann å utforske. Anonymkode: 6b38a...eb2 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Dette er jo en fetish han har, som ikke mange deler. Jeg kunne ikke tenkt meg det og må innrømme jeg ville blitt sjokkert om min mann kom og spurte om dette og at jeg ikke visste han likte slike ting. Men jeg har respekt for at vi er ulike. Hva syns du selv da ts? er dette noe du kunne tenkt deg? Anonymkode: d9369...bb9 1
Christina82 Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli Ryddet for brudd på seksualrommets retningslinjer. Christina82, mod 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Det er nok en fetisj han har. Du får vurdere om det er noe du ønsker/klarer å gjøre for ham. For meg hadde det vært fullstendig uaktuelt, har bleiebarn selv så assosiasjonen der blir helt kvalm for min del. Anonymkode: 76529...b90 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjæresten har snakket om at han ønsker at jeg skal begynne og bruke bleie. Både hjemme og i det offentlige. Han ønsket først og fremst at jeg tisser i den. Jeg har aldri tenkt tanken på dette før, er det noen her med erfaring? Anonymkode: 230de...2d0 Jeg er mann og har hatt to damer som har tent på dette og som har ønsket å gå med bleie. Det er ikke min greie, men det er heller ikke farlig så vi lekte litt rundt det. Det er utrolig så fordomsfulle noen er mot alt som avviker fra de de selv driver med. Som sagt er dette ikke noe jeg tenner på, men det koster meg nøyaktig 0 kalorier å imøtekomme et ønske fra partneren. Det er bare å prøve. Er det forferdelig så gjør dere ikke det mer. Så enkelt kan det være. Anonymkode: 116f6...d6f 5 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann og har hatt to damer som har tent på dette og som har ønsket å gå med bleie. Det er ikke min greie, men det er heller ikke farlig så vi lekte litt rundt det. Det er utrolig så fordomsfulle noen er mot alt som avviker fra de de selv driver med. Som sagt er dette ikke noe jeg tenner på, men det koster meg nøyaktig 0 kalorier å imøtekomme et ønske fra partneren. Det er bare å prøve. Er det forferdelig så gjør dere ikke det mer. Så enkelt kan det være. Anonymkode: 116f6...d6f Jeg tenker det er en ganske stor forskjell på å ønske å bruke det selv og å ønske at en annen skal bruke det. Jeg tror også at sex for kvinner generellt sett er mer emosjonellt betinget, og at man derfor reagerer sterkere med følelser på det som er ute på kanten på det avvikende. Jeg nevner selv at jeg er ekstremt åpen til hva en partner tenner på, men at jeg kan trenge en del tid for å venne meg til tanken/forståelsen osv. Men steget til å skulle ta på en bleie, tisse, kjenne den først varm og deretter kald mot egen hud et et ekstremt stort steg å klare å ta og å skulle være komfortabel med. Det var derfor jeg anbefalte å undersøke om det var andre ting som kunne vekke noe av det samme hos partneren, fek wet hvor man kan ta mye mye mindre steg i en tilvenningspeosess. For meg var det helt avgjørende å få ta veldig små musesteg når jeg hadde en partner med et sterkt ønske om noe "avvikende". Anonymkode: 6b38a...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli Snok1 skrev (5 timer siden): Dette er vel en fetish som ikke er veldog uvanlig, og det er ingen som tar skade av dette. Til informasjon så bruker alle barn bleie sine to-tre første leveår. Det er vel nettopp pga assosiasjonene til barn at mange vil finne dette creepy. Litt som menn som vil bli kalt pappa osv. Anonymkode: 286b3...080 4 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Snok1 skrev (5 timer siden): Dette er vel en fetish som ikke er veldog uvanlig, og det er ingen som tar skade av dette. Til informasjon så bruker alle barn bleie sine to-tre første leveår. Du må bare kjenne etter hva du føler rundt dette, TS. Du takker selvsagt nei hvis dette byr deg imot, men jeg mener man alltid skylder partneren å gi slike forslag en ordentlig vurdering. BARN, ja. Barn har ikke sex. Voksne har det. Voksne bruker også bleier ved inkontinens. Anonymkode: 040f8...363 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tenker det er en ganske stor forskjell på å ønske å bruke det selv og å ønske at en annen skal bruke det. Jeg tror også at sex for kvinner generellt sett er mer emosjonellt betinget, og at man derfor reagerer sterkere med følelser på det som er ute på kanten på det avvikende. Jeg nevner selv at jeg er ekstremt åpen til hva en partner tenner på, men at jeg kan trenge en del tid for å venne meg til tanken/forståelsen osv. Men steget til å skulle ta på en bleie, tisse, kjenne den først varm og deretter kald mot egen hud et et ekstremt stort steg å klare å ta og å skulle være komfortabel med. Det var derfor jeg anbefalte å undersøke om det var andre ting som kunne vekke noe av det samme hos partneren, fek wet hvor man kan ta mye mye mindre steg i en tilvenningspeosess. For meg var det helt avgjørende å få ta veldig små musesteg når jeg hadde en partner med et sterkt ønske om noe "avvikende". Anonymkode: 6b38a...eb2 Jeg er enig i det du skriver her. De to eksene jeg nevnte ønsket selv å bruke bleier. Det ville sittet svært langt inne for meg om de ville jeg også skulle bruke det. Så kanskje jeg ikke er så åpen og fordomsfri som jeg trodde. Det jeg vet er at jeg aldri ville kalt dem "creepy" eller avsluttet forholdet pga dette. Anonymkode: 116f6...d6f
Snok1 Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er vel nettopp pga assosiasjonene til barn at mange vil finne dette creepy. Litt som menn som vil bli kalt pappa osv. Anonymkode: 286b3...080 Nei, det er nok ikke for alle. Samtidig er det nok i noen tilfeller slik at det mange mener er creepy trigger andre. Dette gjør jo at en god og åpen dialog er viktig dersom man ønsker å utforske det seksuelle landskapet sammen.
Snok1 Skrevet 18. juli #20 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): BARN, ja. Barn har ikke sex. Voksne har det. Voksne bruker også bleier ved inkontinens. Anonymkode: 040f8...363 Jeg informerte om at barn bruker bleie for å understreke at bleiebruk i seg selv ikke er skadelig. Dette er åpenbart ikke en kink for alle (ingen kinks er vel det), men det er altså en kink som ingen blir skadet av. TS får selv nøye vurdere om dette er noe for henne. Det er ikke opp til KG å bestemme dette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå