AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #441 Skrevet 23. juli 2025 Bålkaffe skrev (38 minutter siden): Så sykepleierne og legene som har vært i media i det siste og fortalt om hvorfor så høy varme over så lang tid er dårlige greier for folk er noen surmulere som skriker høyt om hvor fælt det er? De er genuint bekymra for pasienter, medisiner som ikke skal lagres over 25 grader, eldre på sykehjem etc og det er å surmule? Det at ventilasjonsanlegget på sykehus konker ut er ikke så innmari farlig? At togtrafikken står fordi det er solslyng er ikke så farlig? Joggu sa jeg smør, ass. Men hvordan får de til alt dette i land som ikke har 0 grader det meste av året da? Anonymkode: 35e9b...305 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #442 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvordan får de til alt dette i land som ikke har 0 grader det meste av året da? Anonymkode: 35e9b...305 I de landene er alle systemer tilpasset deres normaltemperaturer. Jeg leste nylig at BaneNor legger togskinner tilpasset 21 grader, som er den gjennomsnittlige sommertemperaturen i Norge. Da tåler togskinnene normal vinter- og sommertemperatur. Spania har ikke like lave temperaturer som vi har om vinteten, men har en høyere gjennomsnittstemperatur om sommeren, og legger derfor togskinner som tåler den høyere temperaturen. Sykehus i varmere land har andre kjølesystemet tilpasset deres klima, boliger er bygget for et annet klima, vekster som dyrkes er tilpasset deres klima osv. Anonymkode: 72591...3ee 2 9
Adrenalina1 Skrevet 23. juli 2025 #443 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 10.50): 😂😂 Gi deg! Ikke glem at enkelte også er dekt av mer hår og noen har mer ''isolasjon'' i form av fettvev. Anonymkode: 686b3...703 Det får da være grenser til behåring og fettvev😂
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #444 Skrevet 23. juli 2025 Nå får det være nok!!! Enda en dag med 30 grader og null søvn. Jeg sover så dårlig at jeg har hatt søvnparalyse 4 netter på rad! En ny rekord VG kan skrive om. Hvis det ikke blir regn og mildere (maks 20 grader!!) på fredag så saksøker jeg media og alle meteorologer i hele norge for tort og svie og tap av fremtidshåp!! Anonymkode: db313...bd1 6 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #445 Skrevet 23. juli 2025 Jeg absolutt ELSKER dette været. Kunne hatt det slik lenge, helt ærlig. Et par dager pause iblant så vi får regn, ellers er det rett og slett helt fantastisk 🥰 hatt mellom 25 og 30 i nesten to uker nå, og nå begynner det å bli såpass bra i vannet her jeg bor at jeg snart kan bade også. Ble målt 23 grader sist jeg sjekket. Har et kjøletårn på soverommet, så der er det litt varmere enn ellers, men levelig. Er vel rundt 22 grader der, har 14/15 til vanlig. Dropper bare pysjen, men vinterdyna er fortsatt i bruk. Jeg holder på å fryse i hjel omtrent daglig fra ca november til ut mars, så dette er fantastisk 🌞😍 Anonymkode: a23a9...778 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #446 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg absolutt ELSKER dette været. Kunne hatt det slik lenge, helt ærlig. Et par dager pause iblant så vi får regn, ellers er det rett og slett helt fantastisk 🥰 hatt mellom 25 og 30 i nesten to uker nå, og nå begynner det å bli såpass bra i vannet her jeg bor at jeg snart kan bade også. Ble målt 23 grader sist jeg sjekket. Har et kjøletårn på soverommet, så der er det litt varmere enn ellers, men levelig. Er vel rundt 22 grader der, har 14/15 til vanlig. Dropper bare pysjen, men vinterdyna er fortsatt i bruk. Jeg holder på å fryse i hjel omtrent daglig fra ca november til ut mars, så dette er fantastisk 🌞😍 Anonymkode: a23a9...778 Kan ikke du med flere som nå i ukesvis har gått inn i denne tråden for å spy dritten deres gi en lang faen i å kommentere nå? Anonymkode: ad4b4...3f6 9 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #447 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan ikke du med flere som nå i ukesvis har gått inn i denne tråden for å spy dritten deres gi en lang faen i å kommentere nå? Anonymkode: ad4b4...3f6 Man kommer seg mye lenger her i livet med å være positiv 🌞 selv om jeg omtrent fryser i hjel i flere måneder hvert år, så går jeg ikke rundt og klager og forsurer stemninga og dagene til andre som nyter vintervær og kulde. Leddene mine verker og jeg blir utslitt av å hele tiden fryse, men jeg lar det ikke gå utover andre allikevel. Vi er ikke akkurat bortskjemte med varmt og godt vær, så de to, kanskje tre ukene vi får hvert år, er oss vel undt 🥰🌞 Anonymkode: a23a9...778 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #448 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man kommer seg mye lenger her i livet med å være positiv 🌞 selv om jeg omtrent fryser i hjel i flere måneder hvert år, så går jeg ikke rundt og klager og forsurer stemninga og dagene til andre som nyter vintervær og kulde. Leddene mine verker og jeg blir utslitt av å hele tiden fryse, men jeg lar det ikke gå utover andre allikevel. Vi er ikke akkurat bortskjemte med varmt og godt vær, så de to, kanskje tre ukene vi får hvert år, er oss vel undt 🥰🌞 Anonymkode: a23a9...778 Altså du går inn i en tråd for folk som ser på hetebølgen som et helvete, gjett om du forsurer stemninga her, og det vet du. Kos deg med varmen, men gi nå faen i å ødelegge for oss andre som har det kjipt nok. Jeg gir en lang faen i å høre om hvor vondt du har det om vinteren. Jeg spyr av varmen, hele kroppen verker, det renner slimbæsj ut rumpa fordi kroppen i er så mye stress, og om dette hadde vart mye lenger måtte jeg inn på sykehus. Du klager og forsurer stemninga noe jævlig for oss som har det kjipt nok, du lar det gå utover oss med det bitre jævlige innlegget ditt som gnir inn at du koser deg. Fysj og fy. Anonymkode: ad4b4...3f6 8 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #449 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Altså du går inn i en tråd for folk som ser på hetebølgen som et helvete, gjett om du forsurer stemninga her, og det vet du. Kos deg med varmen, men gi nå faen i å ødelegge for oss andre som har det kjipt nok. Jeg gir en lang faen i å høre om hvor vondt du har det om vinteren. Jeg spyr av varmen, hele kroppen verker, det renner slimbæsj ut rumpa fordi kroppen i er så mye stress, og om dette hadde vart mye lenger måtte jeg inn på sykehus. Du klager og forsurer stemninga noe jævlig for oss som har det kjipt nok, du lar det gå utover oss med det bitre jævlige innlegget ditt som gnir inn at du koser deg. Fysj og fy. Anonymkode: ad4b4...3f6 Vel, jeg beklager at du har det så jævlig i varmen, det er så klart veldig trist og kjedelig. Høres ut som om du burde ta deg en tur til legen, for det høres ikke helt normalt ut å reagere såpass på varme og sol. Poenget mitt, som jeg prøvde å få frem, er at været som er nå, varer kun et par uker, vanligvis, så om noen dager kan du mest sannsynlig puste lettet ut og glede deg til kjøligere temperaturer og mørkere kvelder, mens vi som nyter været nå har et halvt år i vente som for mange av oss er like ille som det du beskriver nå. Anonymkode: a23a9...778 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #450 Skrevet 23. juli 2025 Er på hotell i Norge nå uten AC på rommene, føler for å dra hjem tidlig.. Anonymkode: 4ebd0...fe3 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #451 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel, jeg beklager at du har det så jævlig i varmen, det er så klart veldig trist og kjedelig. Høres ut som om du burde ta deg en tur til legen, for det høres ikke helt normalt ut å reagere såpass på varme og sol. Poenget mitt, som jeg prøvde å få frem, er at været som er nå, varer kun et par uker, vanligvis, så om noen dager kan du mest sannsynlig puste lettet ut og glede deg til kjøligere temperaturer og mørkere kvelder, mens vi som nyter været nå har et halvt år i vente som for mange av oss er like ille som det du beskriver nå. Anonymkode: a23a9...778 Dra til Tyrkia og la oss få kulda tilbake. Anonymkode: 4ebd0...fe3 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #452 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, jeg beklager at du har det så jævlig i varmen, det er så klart veldig trist og kjedelig. Høres ut som om du burde ta deg en tur til legen, for det høres ikke helt normalt ut å reagere såpass på varme og sol. Poenget mitt, som jeg prøvde å få frem, er at været som er nå, varer kun et par uker, vanligvis, så om noen dager kan du mest sannsynlig puste lettet ut og glede deg til kjøligere temperaturer og mørkere kvelder, mens vi som nyter været nå har et halvt år i vente som for mange av oss er like ille som det du beskriver nå. Anonymkode: a23a9...778 Du bor i Norge. Kjølige temperaturer er å forvente. Å bli kokt levende er ikke å forvente. Det vi klager på er unormal varme for det klimaet vi vanligvis har. Gå og kos deg du som kan, og la oss som blir syke av dette drittværet få klage i fred! Anonymkode: df8e7...8a0 7 5
Margit777 Skrevet 23. juli 2025 #453 Skrevet 23. juli 2025 Gleder meg til å fryse igjen og ligge under dyna ❤️❤️ 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #454 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel, jeg beklager at du har det så jævlig i varmen, det er så klart veldig trist og kjedelig. Høres ut som om du burde ta deg en tur til legen, for det høres ikke helt normalt ut å reagere såpass på varme og sol. Poenget mitt, som jeg prøvde å få frem, er at været som er nå, varer kun et par uker, vanligvis, så om noen dager kan du mest sannsynlig puste lettet ut og glede deg til kjøligere temperaturer og mørkere kvelder, mens vi som nyter været nå har et halvt år i vente som for mange av oss er like ille som det du beskriver nå. Anonymkode: a23a9...778 Klart det ikke er normalt, jeg med flere her i denne tråden er kronisk syke. Slutt å beklag for at andre har det som det har det, og ta ansvar for deg selv. Poenget ditt er at du skrev et bedritent innlegg. Klart det varer bare et par uker, men det er jævlig når det står på. Hele sommeren er ødelagt for meg disse ukene. Går det an å ha litt empati. Hvis du gruer deg sånn til vinteren gå nå for faen ut og kos deg og slutt med disse empatiløse dritt-innleggene dine her! Anonymkode: ad4b4...3f6 7 2 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #455 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I de landene er alle systemer tilpasset deres normaltemperaturer. Jeg leste nylig at BaneNor legger togskinner tilpasset 21 grader, som er den gjennomsnittlige sommertemperaturen i Norge. Da tåler togskinnene normal vinter- og sommertemperatur. Spania har ikke like lave temperaturer som vi har om vinteten, men har en høyere gjennomsnittstemperatur om sommeren, og legger derfor togskinner som tåler den høyere temperaturen. Sykehus i varmere land har andre kjølesystemet tilpasset deres klima, boliger er bygget for et annet klima, vekster som dyrkes er tilpasset deres klima osv. Anonymkode: 72591...3ee Dette! Det vil være enklere å bo i feks Spania der de har lagt til rette for å takle varmen, mens her legger vi til rette for at folk skal komme seg frem når det laver ned på vinteren, at vi ikke skal slippe ut varme fra husene på vinteren. Huset mitt er lagd for kalde vintere og energisparing der, men ingen har tenkt på at disse kjempetette husene som bygges UTEN ac er dødelig varme på sommeren😑 lukker vi vinduene blir det en tett badstu og vi må begynne å kaste matvarer i kjøkkenskapet fordi de ikke skal oppbevares i temperatur over 25 grader. Anonymkode: ae777...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #456 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg absolutt ELSKER dette været. Kunne hatt det slik lenge, helt ærlig. Et par dager pause iblant så vi får regn, ellers er det rett og slett helt fantastisk 🥰 hatt mellom 25 og 30 i nesten to uker nå, og nå begynner det å bli såpass bra i vannet her jeg bor at jeg snart kan bade også. Ble målt 23 grader sist jeg sjekket. Har et kjøletårn på soverommet, så der er det litt varmere enn ellers, men levelig. Er vel rundt 22 grader der, har 14/15 til vanlig. Dropper bare pysjen, men vinterdyna er fortsatt i bruk. Jeg holder på å fryse i hjel omtrent daglig fra ca november til ut mars, så dette er fantastisk 🌞😍 Anonymkode: a23a9...778 Høres ut som du liker badetemperaturer som også alger og kjøttetende balterier trives i 🙃 Anonymkode: ae777...fe7 5 4
Nowayback Skrevet 23. juli 2025 #457 Skrevet 23. juli 2025 Hadde vifte på i hele natt og klarte derfor å sove greit. Men nå er det nesten 26 grader inne og det hjelper ikke å lufte. Til natten blir det fremdeles 22-23 grader, så får ikke tempen nevneverdig ned da heller. Gleder meg så til høst og ruskevær! Det er så lett å varme seg når det er kaldt. Hvorfor er det så mye vanskeligere å kjøle seg ned når det er varmt? 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #458 Skrevet 23. juli 2025 Jeg har vært i utlandet i nesten 40 grader, 30 er ingenting i forhold:) Og det er heller ikke vanlig i Norge så neste sommer får sikkert de som liker kulden best det regnet og den kjølige norske sommeren som de ønsker. 17 grader og regn halve sommeren er det som er typisk.. Anonymkode: 154a1...366 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #459 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Høres ut som du liker badetemperaturer som også alger og kjøttetende balterier trives i 🙃 Anonymkode: ae777...fe7 Haha! Takk for at du ga meg en liten latter på det som er den verste dagen for meg så langt. Kroppen holder på å bryte fullstendig sammen. Men litt spydigheter kan jeg like. Anonymkode: ad4b4...3f6 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #460 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha! Takk for at du ga meg en liten latter på det som er den verste dagen for meg så langt. Kroppen holder på å bryte fullstendig sammen. Men litt spydigheter kan jeg like. Anonymkode: ad4b4...3f6 Ingen årsak😁 Spydig er mitt mellomnavn😎 Anonymkode: ae777...fe7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå