AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #421 Skrevet 23. juli 2025 Snok1 skrev (4 timer siden): De aller, aller fleste som bor i Norge bor her fordi det er her vi er født og oppvokst, og alle vi er glade i bor her. Derfor takler vi også en hetebølge uten å sutre. Vannet i fjorden er svalende og deilig. Ups, virker som du sutrer litt her. Syns du det er litt varmt kanskje? Men du er velkommen altså. Dette er tråden for å sutre i om man blir litt varm i toppen🤓 Anonymkode: e561a...8c3 4
Snok1 Skrevet 23. juli 2025 #422 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ups, virker som du sutrer litt her. Syns du det er litt varmt kanskje? Men du er velkommen altså. Dette er tråden for å sutre i om man blir litt varm i toppen🤓 Anonymkode: e561a...8c3 Å peke på objektive fakta er ikke å sutre. Dette er forøvrig et faktum. 🤗
Perelandra Skrevet 23. juli 2025 #423 Skrevet 23. juli 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, krenkende innhold og svar til dette Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #424 Skrevet 23. juli 2025 Nå klarer jeg Fen meg ikke mer. Anonymkode: 46b4e...37b 3 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #425 Skrevet 23. juli 2025 Snok1 skrev (57 minutter siden): Å peke på objektive fakta er ikke å sutre. Dette er forøvrig et faktum. 🤗 Det går fint😘I denne tråden kan du sutre så mye du vil🤗 Anonymkode: e561a...8c3 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #426 Skrevet 23. juli 2025 Nå har min vanligvis varme- og solelskende nabo også fått nok 😂 Noen dager med tropevarme var greit for henne, da koste hun seg skikkelig og mente at nå måtte vi bare nyte varmen. I dag erklærte hun høyt og tydelig at hun så frem til høsten! 🤬😂 Anonymkode: 72591...3ee 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #427 Skrevet 23. juli 2025 Det er fremdeles noen idioter som går rundt og sier "vi har vel ikke lov å klage" . Da får de et kontant "jo!,det har vi", fra meg. De aller fleste er utslitt av dette nå ,det sitter bare langt inne å innrømme det. For da møter de seg selv i døra. Anonymkode: 1db32...a6f 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #428 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er fremdeles noen idioter som går rundt og sier "vi har vel ikke lov å klage" . Da får de et kontant "jo!,det har vi", fra meg. De aller fleste er utslitt av dette nå ,det sitter bare langt inne å innrømme det. For da møter de seg selv i døra. Anonymkode: 1db32...a6f De aller fleste har både godt av det og nyter det. Kun noen få surmuler som skriker høyt hvor fælt det er. Anonymkode: 15819...9d1 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #429 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De aller fleste har både godt av det og nyter det. Kun noen få surmuler som skriker høyt hvor fælt det er. Anonymkode: 15819...9d1 Men da kan de vel gå og nyte det da, og la oss som blir reelt dårlige få sutre sammen i fred?? Anonymkode: df8e7...8a0 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #430 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De aller fleste har både godt av det og nyter det. Kun noen få surmuler som skriker høyt hvor fælt det er. Anonymkode: 15819...9d1 Eller var det ikke omvendt du mente her? Pussig nok så virker det som om de som påstår å nyte denne helvetes varmen er de aller sureste i disse dager. Dritsure er de. Og henge på KG gjør de også. Så så fantastisk som de påstår at det er tror jeg lite på. Anonymkode: e561a...8c3 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #431 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De aller fleste har både godt av det og nyter det. Kun noen få surmuler som skriker høyt hvor fælt det er. Anonymkode: 15819...9d1 Så vidt jeg vet har ikke kroppen godt av å få heteslag. Anonymkode: 9f13b...12a 5 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #432 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så vidt jeg vet har ikke kroppen godt av å få heteslag. Anonymkode: 9f13b...12a I går svimte en mann av på jobb. Det var på grunn av varmen. Vi jobber med renhold. Anonymkode: 46b4e...37b 3 7 3
Bålkaffe Skrevet 23. juli 2025 #433 Skrevet 23. juli 2025 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De aller fleste har både godt av det og nyter det. Kun noen få surmuler som skriker høyt hvor fælt det er. Anonymkode: 15819...9d1 Så sykepleierne og legene som har vært i media i det siste og fortalt om hvorfor så høy varme over så lang tid er dårlige greier for folk er noen surmulere som skriker høyt om hvor fælt det er? De er genuint bekymra for pasienter, medisiner som ikke skal lagres over 25 grader, eldre på sykehjem etc og det er å surmule? Det at ventilasjonsanlegget på sykehus konker ut er ikke så innmari farlig? At togtrafikken står fordi det er solslyng er ikke så farlig? Joggu sa jeg smør, ass. Endret 23. juli 2025 av Bålkaffe 10 2
Bålkaffe Skrevet 23. juli 2025 #434 Skrevet 23. juli 2025 Bålkaffe skrev (11 minutter siden): Så sykepleierne og legene som har vært i media i det siste og fortalt om hvorfor så høy varme over så lang tid er dårlige greier for folk er noen surmulere som skriker høyt om hvor fælt det er? De er genuint bekymra for pasienter, medisiner som ikke skal lagres over 25 grader, eldre på sykehjem etc og det er å surmule? Det at ventilasjonsanlegget på sykehus konker ut er ikke så innmari farlig? At togtrafikken står fordi det er solslyng er ikke så farlig? Joggu sa jeg smør, ass. Helvete, tilogmed brannvesen og politi har vært ute for å advare om skogbrannfaren, er de surmulere som skriker høyt også eller? 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #435 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): De aller fleste har både godt av det og nyter det. Kun noen få surmuler som skriker høyt hvor fælt det er. Anonymkode: 15819...9d1 Haha,nei du tar nok feil. Innerst inne så er de fleste lei men de som det jeg skrev"vi kan vel ikke klage men ." Anonymkode: 1db32...a6f 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #436 Skrevet 23. juli 2025 Bålkaffe skrev (21 minutter siden): Så sykepleierne og legene som har vært i media i det siste og fortalt om hvorfor så høy varme over så lang tid er dårlige greier for folk er noen surmulere som skriker høyt om hvor fælt det er? De er genuint bekymra for pasienter, medisiner som ikke skal lagres over 25 grader, eldre på sykehjem etc og det er å surmule? Det at ventilasjonsanlegget på sykehus konker ut er ikke så innmari farlig? At togtrafikken står fordi det er solslyng er ikke så farlig? Joggu sa jeg smør, ass. Da jeg leste om disse sykehusene så begynte jeg å tenke på om det ikke også gir bedre vekstforhold for bakterier og virus på feks flater når det er varmt og høy luftfuktighet? Anonymkode: ae777...fe7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #437 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bare to dager igjen nå! Vi holder ut det. I dag har det gått litt bedre. Hadde det bittelitt bedre i formen, og dro til en strand med vind, og tre nedkjølende turer i vannet. Nå er det å ha vinduene på vidt gap til det blir levelig her inne. Hold ut! Anonymkode: ad4b4...3f6 Herregud, skrev dette i natt, da var det levelig her, nå dauer jeg igjen. Faen heller en hel dag til med dette før kjølen kommer? 🥵🥵🥵 Anonymkode: ad4b4...3f6 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #438 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så vidt jeg vet har ikke kroppen godt av å få heteslag. Anonymkode: 9f13b...12a Bålkaffe skrev (28 minutter siden): Så sykepleierne og legene som har vært i media i det siste og fortalt om hvorfor så høy varme over så lang tid er dårlige greier for folk er noen surmulere som skriker høyt om hvor fælt det er? De er genuint bekymra for pasienter, medisiner som ikke skal lagres over 25 grader, eldre på sykehjem etc og det er å surmule? Det at ventilasjonsanlegget på sykehus konker ut er ikke så innmari farlig? At togtrafikken står fordi det er solslyng er ikke så farlig? Joggu sa jeg smør, ass. Bålkaffe skrev (16 minutter siden): Helvete, tilogmed brannvesen og politi har vært ute for å advare om skogbrannfaren, er de surmulere som skriker høyt også eller? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg leste om disse sykehusene så begynte jeg å tenke på om det ikke også gir bedre vekstforhold for bakterier og virus på feks flater når det er varmt og høy luftfuktighet? Anonymkode: ae777...fe7 Skulle nesten tro vi er ved verdens ende. Får håpe vi overlever denne ekstreme varmen på 30 grader. Anonymkode: 15819...9d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #439 Skrevet 23. juli 2025 Det hjelper masse å bade. Vært ute nå i Drammensfjorden 22 C. Fra neste uke blir det nok kaldere. Anonymkode: f83fa...05d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #440 Skrevet 23. juli 2025 TheLegendBellaGoth skrev (16 timer siden): Jeg tenker at de fleste har råd til slikt en gang i året minst, vi bor trossalt i et av verdens rikeste land Det er en del folk med penger på KG. Jeg har ikke råd til det, og har ikke hatt råd til det de siste ti årene. Anonymkode: 35e9b...305 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå