Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den nederste 50-prosenten i hvert fall har fått voldsom kjøpekraftnedgang det siste drøye tiåret fordi norske kroner er i langvarig kollaps. 30% lavere effektiv kjøpekraft betyr mye for mange. Har råd selv altså, selv om jeg tjener under medianen.

Anonymkode: cc172...a6c

Det handler mye om prioritering tror jeg :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker når det er kaldt. Hatet vinteren før, men etter at jeg kom i overgangsalderen snudde hele preferansen seg. Nå elsker jeg vinter og høst. Andre fryser, mens jeg har kost meg i vinter. Håper yr melder riktig, og at det blir kjøligere fra søndag🤗🙌🏻

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere som sliter, er det ikke bare å ta en kald dusj når det blir for varmt? Kjøl ned kroppen, så blir man klar i toppen! Eller noe slik, lol.

Anonymkode: 14a25...ee4

Tror du virkelig folk er så dumme at de ikke har forsøkt kald dusj? Jeg kan ikke sitte i dusjen hele dagen. Det er for dyrt og ungene mine kommer til å rive ned huset.

Anonymkode: ae777...fe7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg unner de som elsker varmen disse dagene fullt ut, jeg. 

Dere skal gledelig få disse 15-20 dagene. Kos dere!

Så skal jeg nyte de resterende 345 dagene i året. :) 

Anonymkode: 6b32e...763

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (6 minutter siden):

Det handler mye om prioritering tror jeg :) 

Det er klart det handler om prioriteringer. Det er lurt å prioritere husleie, medisiner og mat. For noen er det ikke da mer penger igjen å "prioritere" på.

Anonymkode: f90c3...b4a

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (4 minutter siden):

Jeg liker når det er kaldt. Hatet vinteren før, men etter at jeg kom i overgangsalderen snudde hele preferansen seg. Nå elsker jeg vinter og høst. Andre fryser, mens jeg har kost meg i vinter. Håper yr melder riktig, og at det blir kjøligere fra søndag🤗🙌🏻

Se på snøen ute i mørket. Gå en tur mens det knitrer under skoene i snøen, det er kaldt, man har tykke ullplagg på seg, kommer inn i varmen hjemme, fyr i ovnen, en tekopp, stelle litt hjemme, sovne klokken 2130 npr man er trøtt fordi det faktisk er både kaldt nok og mørkt nok. Kan januar du skjønne kalde🥰

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er klart det handler om prioriteringer. Det er lurt å prioritere husleie, medisiner og mat. For noen er det ikke da mer penger igjen å "prioritere" på.

Jeg hadde det slik når jeg var ung :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se på snøen ute i mørket. Gå en tur mens det knitrer under skoene i snøen, det er kaldt, man har tykke ullplagg på seg, kommer inn i varmen hjemme, fyr i ovnen, en tekopp, stelle litt hjemme, sovne klokken 2130 npr man er trøtt fordi det faktisk er både kaldt nok og mørkt nok. Kan januar du skjønne kalde🥰

Kanskje søke sommerjobb på Diplom is🍦 å unne de få varme dager til oss som har det godt nå😅

Anonymkode: f83fa...05d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde det slik når jeg var ung :) 

… og noen har det slik også når de blir eldre.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er DET som er nytelse! ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje søke sommerjobb på Diplom is🍦 å unne de få varme dager til oss som har det godt nå😅

Anonymkode: f83fa...05d

😅😅😅 tanken har slått meg😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

… og noen har det slik også når de blir eldre.

Huff, håper det blir bedre! Stor klem fra meg :hjerte: 

Skrevet

Har hatt migrene hver dag, i varierende grad, i over to uker pga varmen og ble hentet i ambulanse forrige uke da migrenen endret karakter og jeg ikke klarte å respondere fysisk + ble lam på halve siden av kroppen. Traumatisk opplevelse for oss alle sammen. Har AC, men ikke på soverommet der jeg må ligge for å bli frisk. Nå er jeg mektig lei og sliten, og utrolig lei meg for å ha ødelagt ferien.

• Hjerte 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 20.33):

Savner å trene,kunne gå en tur etter jobb. Det sliter på meg for trening er viktig for psyken min og å holde vondter i sjakk. 

Anonymkode: 1db32...a6f

Merker det på kroppen min og, har leddproblemer men har ikke sjans til å gå lange turer i denne varmen. Ser ut til at den varer ut juli her i hvert fall

Anonymkode: dae58...c31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden):

Alle har rett på ferie i Norge :) 

Tror ikke arbeidsgiver, eller de som har søkt på studieplass, hadde satt pris på om jeg ringte og sa «kommer ikke i morra, skal stikke til Island». Det er ikke alle av oss som har jobber hvor vi bestemmer ferien selv.

Anonymkode: 9f13b...12a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror ikke arbeidsgiver, eller de som har søkt på studieplass, hadde satt pris på om jeg ringte og sa «kommer ikke i morra, skal stikke til Island». Det er ikke alle av oss som har jobber hvor vi bestemmer ferien selv.

Anonymkode: 9f13b...12a

Har ei venninne som sykemeldte seg og dro på ferie fordi hun var utslitt. Så det kommer vel ann på hvem man prater med :) 

Gjest Gentleman59
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Krøllete veier? Har De drukket for mye sherry? 

Anonymkode: 3c8b0...0e3

M66: Lille venn, du har ikke lært mye om ordspill 

AnonymBruker
Skrevet

Bare to dager igjen nå! 

Vi holder ut det. I dag har det gått litt bedre. Hadde det bittelitt bedre i formen, og dro til en strand med vind, og tre nedkjølende turer i vannet. 

Nå er det å ha vinduene på vidt gap til det blir levelig her inne. Hold ut! 

Anonymkode: ad4b4...3f6

Skrevet

Luftfuktigheten er ille og. Det er som å bo i en sauna

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 0.39):

Er folk helt tullerusk?  Og hvorfor bor de i Norge i utgangspunktet?

De aller, aller fleste som bor i Norge bor her fordi det er her vi er født og oppvokst, og alle vi er glade i bor her. 
Derfor takler vi også en hetebølge uten å sutre.

Vannet i fjorden er svalende og deilig.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...