AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Læreren min sa at det ofte er en rute til assker sentrum, men ingen jeg kjenner har kjørt til asker? Dersom du har kjørt opp i drammen, hvor fikk du rute? 😊 Anonymkode: 184b7...d5f
Melodiana Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Fra Drammen til Hokksund. Pass på rundkjøringer ved Mjøndalen ut på motorvei. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Melodiana skrev (48 minutter siden): Fra Drammen til Hokksund. Pass på rundkjøringer ved Mjøndalen ut på motorvei. Drammen har så mange rundkjøringer også 😓 Er det noe spesielt med rundkjøringene i hokksund? Tusen takk for svar Anonymkode: 184b7...d5f
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 16.00): Læreren min sa at det ofte er en rute til assker sentrum, men ingen jeg kjenner har kjørt til asker? Dersom du har kjørt opp i drammen, hvor fikk du rute? 😊 Anonymkode: 184b7...d5f Rutene endres flere ganger i året. De trekker «lodd» om hvilken rute elevene får. Så hva du får, og hvordan ruten er lagt opp, er en spenning du må leve med, til du skal kjøre. Anonymkode: fcf04...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Hadde tur ut til Lier, motorveien og en runde rundt på bragernes. Den ene ruta ut til Asker har latterlig mange rundkjøringer. Anonymkode: d468f...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde tur ut til Lier, motorveien og en runde rundt på bragernes. Den ene ruta ut til Asker har latterlig mange rundkjøringer. Anonymkode: d468f...0f1 Takk for svar. Ja fy søren, er redd for de rundkjøringene ved gullskogen også! ts Anonymkode: 184b7...d5f
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:07 #7 Skrevet mandag kl 14:07 Jeg og et familiemedlem som tok lappen to år før meg hadde rute nedover Rosen og ned til Mjøndalen, parkering på Rema 1000 i Mjøndalen sentrum, så opp igjen gjennom Stømsåstunnelen, over Holmen-brua og tilbake til start. Veldig enkel rute. Anonymkode: 3edc3...270 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:34 #8 Skrevet mandag kl 18:34 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og et familiemedlem som tok lappen to år før meg hadde rute nedover Rosen og ned til Mjøndalen, parkering på Rema 1000 i Mjøndalen sentrum, så opp igjen gjennom Stømsåstunnelen, over Holmen-brua og tilbake til start. Veldig enkel rute. Anonymkode: 3edc3...270 Høres bra ut 😊 Anonymkode: 184b7...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå