AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg en iskremmaskin, men finner få oppskrifter på nettet. Er det noen kloke damer som har erfaring og en god oppskrift å dele? Trenger is i denne varmen 😍🙌 Anonymkode: 65aa6...3cc
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Ja skulle også hatt en oppskrift på god is uten egg. Anonymkode: b5fc4...10d
Brunhilde Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja skulle også hatt en oppskrift på god is uten egg. Anonymkode: b5fc4...10d Is laget av kremfløte og søt kondesert melk er godt. Jeg bruker en stor kartong fløte til en boks melk. Pisker fløten stiv, tilsetter den kondenserte melken og en liten klype salt og pisker alt sammen. Massen kan smaksettes med det du vil, jeg liker smeltet sjokolade og små marshmellows. Eller jordbær, bringebær, baileys, kaffelikør... Det som er bra med denne er at den helles i boks og settes i fryseboksen, ikke nødvendig å røre, for det blir ikke isnåler i den. 1
Thildamor Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli Brunhilde skrev (18 timer siden): Is laget av kremfløte og søt kondesert melk er godt. Jeg bruker en stor kartong fløte til en boks melk. Pisker fløten stiv, tilsetter den kondenserte melken og en liten klype salt og pisker alt sammen. Massen kan smaksettes med det du vil, jeg liker smeltet sjokolade og små marshmellows. Eller jordbær, bringebær, baileys, kaffelikør... Det som er bra med denne er at den helles i boks og settes i fryseboksen, ikke nødvendig å røre, for det blir ikke isnåler i den. Denne skal jeg jammen prøve. Har lagd mye is, men ikke denne varianten. 1
Valyria83 Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Eivind Hellstrøm vaniljeis. https://www.nrk.no/mat/vaniljeiskrem-1.7711783 Jeg pleier å ta litt mindre sukker i enn hva som står i oppskriften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå