Gå til innhold

Forskjellsbehandling....


Gjest scorpion i.i

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere må da skjønne at hun har et barn å ta vare på.. Da kan man gjøre hvaaaa man vil i enkelte land. ;)

Mannen sier han aldri vil se henne igjen.. Jeg ville sett henne igjen. Skal ikke si hva jeg hadde gjort, men det innebærer iallefall en spade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Den historien der er nok langt lenger og mer innviklet enn det som kommer frem i den lille avisartikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper
Den historien der er nok langt lenger og mer innviklet enn det som kommer frem i den lille avisartikkelen.

Det samme tenkte jeg, for jeg tviler på at vi har fått hele historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Den historien der er nok langt lenger og mer innviklet enn det som kommer frem i den lille avisartikkelen.

Ja selvsagt - når det er kvinnen som kjør ugjerninga er det jo veldig kompisert. Egentlig er kvinner ALLTID uskyldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det kan godt hende at historien er langt mer innviklet enn den lille notisen (får da håpe det :ler: ) men jeg skjønner ikke helt hva som kan være god grunn til at hun slipper fengsel. Fordi hun har et barn å ta seg av? Hun trodde han hadde vært utro??! Og derfor reagerte hun sånn? I mine øyne er ikke en kvinne som kan gjøre noe sånt egnet til å ta seg av et barn what so ever..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja selvsagt - når det er kvinnen som kjør ugjerninga er det jo veldig kompisert. Egentlig er kvinner ALLTID uskyldige!

Det gjelder i flere tilfelle det, der menn utfører voldelige handlinger også. Vi får ikke alltid høre hele historien.

Som han som skjøt kona si fire ganger i bakhodet mens hun sov, her for et par-tre år siden på Gjerdrum. den egentlige historien bak kom ikke frem i media der heller, og han ble stemplet som den verste psykopaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Den historien der er nok langt lenger og mer innviklet enn det som kommer frem i den lille avisartikkelen.

Nei. Avkutting av penis med baller = straff. Så komplisert er det vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nei. Avkutting av penis med baller = straff. Så komplisert er det vel ikke.

Selvfølgelig var det en straff fra hennes side - det jeg snakker om er at det nok ligger en lenger historie bak som gjør at hun slapp så billig unna det hun hadde gjort. Det ligger noe mer bak den straffen enn at mannen beskyldte henne for å ha vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
Det gjelder i flere tilfelle det, der menn utfører voldelige handlinger også. Vi får ikke alltid høre hele historien.

Som han som skjøt kona si fire ganger i bakhodet mens hun sov, her for et par-tre år siden på Gjerdrum. den egentlige historien bak kom ikke frem i media der heller, og han ble stemplet som den verste psykopaten.

Husker den saken. Hva var den egentlige historien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Husker den saken. Hva var den egentlige historien?

Det er ikke lov å komme med sånt her på KG, det regnes som spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...