Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Hva slags ingredienser er det vanlig å bruke til tacos?
Mini_me Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 vi pleier ha kjøtt ( enten kylling, svinekjøttdeig eller vanlig.) Så har vi revet ost, jalapenos, chili, taco saus, paprika, rødløk, vårløk eller purre, mais, isbergsalat. Eller annet grønt vi har.... ofte lager vi også båtpoteter til..
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 raspa ost, rømme og mais! og selvsagt tacosaus (fra glass). er selvsagt godt med ekstra tomat, agurk og salatblader men det blir så mye og tacoen blir overfylt!
Mini_me Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 glemte rømme, det bruker vi også ,dersom jeg som ikke liker det, husker å kjøpe...
Svart Katt Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 (endret) mais, ananas, (kylling)kjøttdeig med tacopulver, rømme, salat, paprika, tomat, tacosaus, agurk, ost Nam, jeg vet hva jeg blir nødt til å ha til middag i morgen. Endret 23. mars 2006 av Svart Katt
Arkana Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 Vi pleier å ha: tacokrydret kjøttdeig, hot salsa, rømmedressing (lettrømme blandet med Maarud Tortilladip), hakket løk, maiskorn, revet ost og salat. Det holder egentlig, ellers blir det ikke plass til så mye. Men du kan jo f.eks. ha chiliringer, strimlet purre, paprika, tomat, agurk, ananas, guacamole, bønnestuing ++ Forøvrig er tacoskjell (eller tubs) det beste etter min mening, myke tortilla er ikke det samme.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #7 Skrevet 23. mars 2006 Vi pleier å ha salat av et eller annet slag, tacokrydra kjøttdeig, revet ost, agurk, mais, ananas og tacosaus.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #8 Skrevet 23. mars 2006 Stort sett det som er nevnt over her - tacokrydra kjøttdeig/karbonadedeig, issalat, lettrømme eller kesam, mais, revet ost, salsa, rå løk og noen ganger fetaost.
Gjest *gjest*Anne* Skrevet 23. mars 2006 #9 Skrevet 23. mars 2006 Tacokrydret kjøttdeig, salsa, rømme, guacamole, salat, mais, revet ost, løkringer, agurk, paprika og enten båtpoteter eller ris, krydret med tacokrydder
Gjest Espera Skrevet 23. mars 2006 #11 Skrevet 23. mars 2006 Tacokrydret kjøttdeig, revet ost, agurk, tomat, (rød)løk, noen ganger herm. ananas/mais. I tillegg har vi jalapeños, salsa og guacamole til (jeg lager guacamolen mild, blander i et par spiseskjeer rømme). Vi har forresten byttet ut tacoskjell/tubs - bruker Cheese Nachochips til i stedet, myyyye enklere å spise (og jeg synes smaken er bedre)!
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #12 Skrevet 23. mars 2006 Rømme, tacosaus, mais, ost, tomat og stekt champignong. Synes det er nok. Liker tortillalefser best!!
Jens Skrevet 23. mars 2006 #13 Skrevet 23. mars 2006 Alt det som er nevnt over her, pluss hjemmelaget guacamole.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #14 Skrevet 23. mars 2006 Tacokrydret kjøttdeig og/eller kyllingfilet, revet ost, mais, rød og grønn paprika, tomat, agurk, rødløk, salat og salsa. Vi bruker både tortillalefser og skjell.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #15 Skrevet 23. mars 2006 - Karbonadedeig - Bønner - Salat - Agurk - Paprika - Rå løk - Ost - Salsa - Guacamole - Rømme - Jalapenos
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #16 Skrevet 23. mars 2006 Løk Agurk Tomat Purre Revet ost Salat Mais Rømme Tacosaus Lomper Skjell
Gjest 2324 Skrevet 23. mars 2006 #17 Skrevet 23. mars 2006 Kjøttdeig, som er selvfølgelig er krydret. Skjell og lumper. Paprika Løk Ost Jalapeno Rømme Tacosaus
Gjest Virvel Skrevet 23. mars 2006 #18 Skrevet 23. mars 2006 Jeg vil helst ha: Issalat/kinakål Mais Rød paprika Kjøttdeig med tacokrydder Mais Tacosaus Rømme Revet ost Agurk kan funke hvis den er skåret i små biter, ellers tar den altfor stor plass ...men resten av de jeg bor sammen med er ikke spesielt glad i verken mais eller tacosaus, og siden jeg da ikke klarer å spise det opp alene, kjøper vi aldri det lenger. Av en eller annen grunn vil de gjerne ha gulrøtter i stedet. Det blir ikke helt det samme da...
Gjest StoreSky Skrevet 23. mars 2006 #19 Skrevet 23. mars 2006 Taco krydret karbonadedeig revet ost tomat agurk rå løk rømme guacamole noen ganger bønner
Amanlis Skrevet 23. mars 2006 #20 Skrevet 23. mars 2006 Kjøttdeig av kylling eller storfe Salat Tomat Agurk Rødløk Mais Paprika Rømme Ost Tortillalefser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå