Gå til innhold

Tacos

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags ingredienser er det vanlig å bruke til tacos?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi pleier ha kjøtt ( enten kylling, svinekjøttdeig eller vanlig.) Så har vi revet ost, jalapenos, chili, taco saus, paprika, rødløk, vårløk eller purre, mais, isbergsalat. Eller annet grønt vi har....

ofte lager vi også båtpoteter til..

Gjest Gjest
Skrevet

raspa ost, rømme og mais! og selvsagt tacosaus (fra glass). er selvsagt godt med ekstra tomat, agurk og salatblader men det blir så mye og tacoen blir overfylt!

Skrevet

glemte rømme, det bruker vi også ,dersom jeg som ikke liker det, husker å kjøpe...

Skrevet (endret)

mais, ananas, (kylling)kjøttdeig med tacopulver, rømme, salat, paprika, tomat, tacosaus, agurk, ost

Nam, jeg vet hva jeg blir nødt til å ha til middag i morgen.

Endret av Svart Katt
Skrevet

Vi pleier å ha: tacokrydret kjøttdeig, hot salsa, rømmedressing (lettrømme blandet med Maarud Tortilladip), hakket løk, maiskorn, revet ost og salat. Det holder egentlig, ellers blir det ikke plass til så mye. Men du kan jo f.eks. ha chiliringer, strimlet purre, paprika, tomat, agurk, ananas, guacamole, bønnestuing ++ Forøvrig er tacoskjell (eller tubs) det beste etter min mening, myke tortilla er ikke det samme.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Vi pleier å ha salat av et eller annet slag, tacokrydra kjøttdeig, revet ost, agurk, mais, ananas og tacosaus.

Gjest Gjesta
Skrevet

Stort sett det som er nevnt over her - tacokrydra kjøttdeig/karbonadedeig, issalat, lettrømme eller kesam, mais, revet ost, salsa, rå løk og noen ganger fetaost.

Gjest *gjest*Anne*
Skrevet

Tacokrydret kjøttdeig, salsa, rømme, guacamole, salat, mais, revet ost, løkringer, agurk, paprika og enten båtpoteter eller ris, krydret med tacokrydder

Gjest Espera
Skrevet

Tacokrydret kjøttdeig, revet ost, agurk, tomat, (rød)løk, noen ganger herm. ananas/mais. I tillegg har vi jalapeños, salsa og guacamole til (jeg lager guacamolen mild, blander i et par spiseskjeer rømme).

Vi har forresten byttet ut tacoskjell/tubs - bruker Cheese Nachochips til i stedet, myyyye enklere å spise (og jeg synes smaken er bedre)!

Gjest Gjesta
Skrevet

Rømme, tacosaus, mais, ost, tomat og stekt champignong. Synes det er nok. Liker tortillalefser best!!

Skrevet

Alt det som er nevnt over her, pluss hjemmelaget guacamole.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tacokrydret kjøttdeig og/eller kyllingfilet, revet ost, mais, rød og grønn paprika, tomat, agurk, rødløk, salat og salsa. Vi bruker både tortillalefser og skjell.

Gjest Gjest
Skrevet

- Karbonadedeig

- Bønner

- Salat

- Agurk

- Paprika

- Rå løk

- Ost

- Salsa

- Guacamole

- Rømme

- Jalapenos

Gjest gjest1
Skrevet

Løk

Agurk

Tomat

Purre

Revet ost

Salat

Mais

Rømme

Tacosaus

Lomper

Skjell

Skrevet

Kjøttdeig, som er selvfølgelig er krydret.

Skjell og lumper.

Paprika

Løk

Ost

Jalapeno

Rømme

Tacosaus

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg vil helst ha:

Issalat/kinakål

Mais

Rød paprika

Kjøttdeig med tacokrydder

Mais

Tacosaus

Rømme

Revet ost

Agurk kan funke hvis den er skåret i små biter, ellers tar den altfor stor plass

...men resten av de jeg bor sammen med er ikke spesielt glad i verken mais eller tacosaus, og siden jeg da ikke klarer å spise det opp alene, kjøper vi aldri det lenger. Av en eller annen grunn vil de gjerne ha gulrøtter i stedet. Det blir ikke helt det samme da...

Gjest StoreSky
Skrevet

Taco krydret karbonadedeig

revet ost

tomat

agurk

rå løk

rømme

guacamole

noen ganger bønner

Skrevet

Kjøttdeig av kylling eller storfe

Salat

Tomat

Agurk

Rødløk

Mais

Paprika

Rømme

Ost

Tortillalefser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...