Gå til innhold

Tenner kvinner 30+ på menn 18-19?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på ferie i utlandet med et par kompiser og kom i prat med noen lokale kvinner på 35-40 år her nede. Hun ene var åpenbart tiltrukket av meg på en ekkel måte. Jævla pågående. Vi diskuterte dette etterpå og lurte på hva så middelaldrende kvinner ville med oss unggutta. Opplever stadig voksne kvinner stirre intenst lenge på meg. Blir dere kåte på oss? Spør her fordi hvor ellers

Anonymkode: 1e535...9c3

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er en del skjøger der ute som prøver seg på unge, virile gutter.

Gjerne damer som trenger og ønsker bekreftelse av alle slags mulige grunner.

Anonymkode: c5d76...936

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men absolutt ikke. Alle under 35 ser ut som barn for meg.

Anonymkode: 79eda...d74

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 og et IKKE tiltrukket av 18-19 år gamle gutter. De er barn i mine øyne.

Anonymkode: 873de...33e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Visste de at dere er så unge? Det kan jo godt hende de trodde dere var i 20-årene, uten at det er noe særlig bedre hvis de gjorde det ubehagelig for dere. Uansett, jeg er i den aldersgruppen de kvinnene er i, og helt siden jeg var på din alder, har jeg kun vært tiltrukket av eldre (enn meg) menn. Sånn er det fremdeles. Ser ikke på de som tydelig er mye yngre enn meg, det er virkelig ikke noe jeg tenner på. Håper dere sa ifra at de var pågående, det er ekkelt og veldig ugreit.

Anonymkode: 4612d...379

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er virkelig ikke en verden jeg kjenner meg igjen i😂

Meg selv og andre voksne kvinner jeg kjenner tiltrekkes menn, ikke unge gutter.

18-19 åringer kan være søte. Som «de søte vennene til barna mine». Det er noe ganske annet en å være seksuelt tiltrekkende.. Blir nesten litt ukomfortabel av å snakke om det 😅

Anonymkode: 4419a...98b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes nok noen kvinner i voksen alder som liker unge gutter, men jeg har ikke inntrykk av at det er utbredt. Jeg kjenner ingen.

Det er forøvrig langt fra å nyte synet av en ungfole til å faktisk ønske å ligge med en. Kan godt hende damene bare liker å kikke litt og ikke faktisk ønsker noe mer.

K 48

Anonymkode: 988ce...3a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke du de tusenvis av damene som brukte å komme på Justin Bieber konsterter når han var 15 år gammel og ville pule han? Nokk av de kvinnene.

Anonymkode: 0caa5...b63

AnonymBruker
Skrevet

Slike kvinner finnes ja men en normalt oppegående kvinne på 30-40+ tenner ikke på så unge menn. Det er ikke normalt å tenne på noen som kunne vært din sønn. 

Anonymkode: 7f7b4...065

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 og jeg syns 18-åringer ser ut som småunger, så nei... Tenner på menn rundt min egen alder, helst litt eldre. 

Anonymkode: f57f6...292

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har ikke funnet 18-19 åringer tiltrekkende etter jeg var 15- 19 år. Nå som voksen kaller jeg alt opp til 25 år barn. Jeg tenner ikke på barn. 

Anonymkode: 26b9b...928

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som kaller en 18-19 åring for barn her inne, synes jeg burde lese seg litt opp, fordi en 18-19 åring ER IKKE ET BARN. 😂 Det er kun de som er under 18 år som er barn. 😉

Anonymkode: bb940...9ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

De som kaller en 18-19 åring for barn her inne, synes jeg burde lese seg litt opp, fordi en 18-19 åring ER IKKE ET BARN. 😂 Det er kun de som er under 18 år som er barn. 😉

Har du levd med en slik etter at du var i samme alder? De er mer barn enn voksne! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff nei. Jeg er 40 og har en datter på 19. Om jeg noensinne skulle blitt tiltrukket av noen som er mer enn 5 år yngre enn meg selv så håper jeg noen får meg innlagt! Jeg hadde valgt en mann på 60 fremfor enn "unge" på 19-20 any day!

Anonymkode: 3d1e3...4d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du levd med en slik etter at du var i samme alder? De er mer barn enn voksne! 

Du har nok feil der. 🙂

Fra Google:
Nei, en 18-åring er ikke lenger et barn juridisk sett. I Norge er man myndig fra man fyller 18 år og har da rettigheter og ansvar som en voksen person.

Juridisk sett:
I Norge er man juridisk sett barn frem til man fyller 18 år. Når man fyller 18, blir man myndig og får stemmerett

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja og nei. De er ikke barn på papiret siden myndighetsalderen er 18. Men at man er voksen i teorien betyr ikke at man er det i praksis. Man er ikke emosjonelt ferdig utviklet før man er rundt 25 år. Så jeg vil si at man er på et slags "mellomstadie" fra 18-25. Ikke barn, men ikke voksen heller, myndig og voksen er ikke det samme.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 22 åring som bor hjemme. Hun er mitt barn, og vennene hennes er barn - i mine øyne.

Så "barn" er ikke et juridisk begrep her, men  hvordan man ser på en 18 åring..

Anonymkode: f276b...fce

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, definitivt vanligvis ikke. Det nærmeste jeg komer er en fyr som jobbet på butikk og så ut som Thimoteé Chalamet/en av mine store barndomsskjærligheter. Jeg har mange kjempefine minner med den fyren 😌 Han gutten her minte meg så fryktelig om han, og så var han så innmari hyggelig og løsningsorientert også - ble litt betatt, men det var nok mest fordi han var så lik i både oppførselen og utseendet til en som var mitt ungdommens høydepunkt 🫠Oppførselen min var at jeg ikke klarte å la være å smile litt for mye. Sånn helt tilfeldige veldig unge gutter... kan ikke huske at det har skjedd, og å legge an på de i tillegg ville jeg bare syntes var creepy. 

Endret av katties
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 35, og kunne absolutt ikke rotet med noen på 18-19. Kan syns de er barnslig sjarmerende -men ikke noe mer en det.. Kunne nok aldri tenkt meg noen under 29/30. Men liker helst at de er eldre. Vil jo ikke ha noen som er så ung at jeg nesten føler jeg må leke mor., Uskyldig flørting tenker jeg alle kan bedrive, men så går liksom grensen der ☺️ Men tviler ikke på at dere har opplevd det. Hugser jo det var mye på samme viset når vi var 18-19 og møtte menn på 40+

Anonymkode: 5d370...017

AnonymBruker
Skrevet

Generelt, nei, men det er klart at det finnes slike kvinner. Jeg kjenner godt voksne damer som kunne latt seg sjarmere av en 25 åring, men ingen som kunne gått for en på 18-19. 

Anonymkode: 6c72e...223

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...