AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Jeg vil reise til utlandet 6-12 mnd (minst). Det er nå jeg har mulighet uten store forpliktelser og jeg vet jeg kommer til å angre eller være bitter resten av livet om jeg ikke gjør det. Vet hvilket land og hvor jeg vil reise. Jeg tenker på dette daglig og hodet sier en ting imens hjertet sier noe annet. Føler jeg visner her og må komme meg ut av den komfortsonen jeg er i. Eneste som holder meg igjen er kjæresten min. Vi har et veldig godt forhold, men han kan mest sannsynlig ikke reise med meg. Bør jeg forvente at han støtter meg i dette? Anonymkode: 13ba2...3f8 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bør jeg forvente at han støtter meg i dette? Anonymkode: 13ba2...3f8 Du bør forvente at han støtter deg i det. Men du kan ikke forvente at han skal vente på deg. Anonymkode: f8ace...846 13 10
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil reise til utlandet 6-12 mnd (minst). Det er nå jeg har mulighet uten store forpliktelser og jeg vet jeg kommer til å angre eller være bitter resten av livet om jeg ikke gjør det. Vet hvilket land og hvor jeg vil reise. Jeg tenker på dette daglig og hodet sier en ting imens hjertet sier noe annet. Føler jeg visner her og må komme meg ut av den komfortsonen jeg er i. Eneste som holder meg igjen er kjæresten min. Vi har et veldig godt forhold, men han kan mest sannsynlig ikke reise med meg. Bør jeg forvente at han støtter meg i dette? Anonymkode: 13ba2...3f8 Det er mye å forvente av han, synes jeg. Anonymkode: 1cfb1...1b6 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er mye å forvente av han, synes jeg. Anonymkode: 1cfb1...1b6 Så man skal ikke støtte hverandre drømmer og ønsker når man er i et forhold? Anonymkode: 13ba2...3f8 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så man skal ikke støtte hverandre drømmer og ønsker når man er i et forhold? Anonymkode: 13ba2...3f8 Jo, selvsagt. Ignorerer kommentaren du siterte. Anonymkode: 06049...b19 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så man skal ikke støtte hverandre drømmer og ønsker når man er i et forhold? Anonymkode: 13ba2...3f8 Man skal ikke forlate partneren sin i 6–12 måneder. Det er lenge. Hvis dere hadde reist sammen ville det ikke vært noe problem. Anonymkode: 2804a...357 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så man skal ikke støtte hverandre drømmer og ønsker når man er i et forhold? Anonymkode: 13ba2...3f8 Til en viss grense, ikke alle klarer sette sine egne ønsker og drømmer til side i så lang tid for at kjæresten skal få realisere seg. Det er heller ikke alle som takler avstandsforhold, spesielt om man ikke sees på så lang tid. Anonymkode: 7dd4a...6ff 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Reis! Hvis han ikke venter på deg, er han uansett ikke noe å samle på! Anonymkode: 4c525...73e 3 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Reis! Hvis han ikke venter på deg, er han uansett ikke noe å samle på! Anonymkode: 4c525...73e Og folk som reiser bort er heller ikke så mye å samle på. Anonymkode: f8ace...846 19 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Hvor lenge har dere vært sammen? Det er vesentlig tenker jeg. Anonymkode: 14ecb...ff5 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg vil reise til utlandet 6-12 mnd (minst). Det er nå jeg har mulighet uten store forpliktelser og jeg vet jeg kommer til å angre eller være bitter resten av livet om jeg ikke gjør det. Vet hvilket land og hvor jeg vil reise. Jeg tenker på dette daglig og hodet sier en ting imens hjertet sier noe annet. Føler jeg visner her og må komme meg ut av den komfortsonen jeg er i. Eneste som holder meg igjen er kjæresten min. Vi har et veldig godt forhold, men han kan mest sannsynlig ikke reise med meg. Bør jeg forvente at han støtter meg i dette? Anonymkode: 13ba2...3f8 Forventer du at han skal vente på deg? Er det det du egentlig spør om? Da er svaret nei, han kan ønske deg god tur, men å vente på deg i et år er litt mye forlangt. Anonymkode: 2ceba...576 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Hvor gammel er du, og hvor lenge har dere vært sammen? Jeg ville reist. Dersom det ikke er et forhold som har vart i mange år, hvor man har lagt planer som må realiseres innen 1-2 år (barn f.eks.). Er det ekte kjærlighet så forblir dere sammen, hvis ikke tar det slutt. Om du ikke reiser nå, men dere avslutter om noen år så vil du nok angre på at du ikke reiste. Det er tross alt snakk om 6 måneder, til 12 måneder. Mange er fra hverandre i månedsvis grunnet jobb eller andre hendelser med f.eks. familie som bor utenlands. Anonymkode: 5cc05...506 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Reis! Hvis han ikke venter på deg, er han uansett ikke noe å samle på! Anonymkode: 4c525...73e Tåpelig svar Anonymkode: 2ceba...576 3
Susannehd Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli Jeg skjønner så godt hvor du er, det høres ut som dette er noe du virkelig må gjøre for deg selv. Og det å kjenne på at du visner litt, det skal man ikke ignorere. Livet skjer nå, og det er sjeldent vi angrer på det vi turte å gjøre, bare det vi lot være. Hvis dette har brent i deg så lenge, så er det et tegn. Når det gjelder kjæresten, ja, jeg mener faktisk at du kan forvente støtte. Kanskje ikke at han jubler, men i det minste at han ser hvor viktig dette er for deg. Hvis forholdet deres er så sterkt som du beskriver, så burde det tåle litt avstand, hvis dere begge vil. Men det kan ikke være på bekostning av drømmen din. Du skal ikke ofre noe så stort for noen andre enn deg selv. Så ja, YOLO. Ikke la tryggheten holde deg tilbake hvis friheten kaller. Du kommer til å vokse enormt på dette, og hvem vet hva som venter der ute? 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli Han bør støtte deg. Men har du lyst til å satse på et videre forhold med han, bør du satse på 6 mnd tur. Gjerne med at han besøker deg der du er i løpet av tiden Anonymkode: 75487...1d1 1
Einus Skrevet 15. juli #16 Skrevet 15. juli Susannehd skrev (1 time siden): Jeg skjønner så godt hvor du er, det høres ut som dette er noe du virkelig må gjøre for deg selv. Og det å kjenne på at du visner litt, det skal man ikke ignorere. Livet skjer nå, og det er sjeldent vi angrer på det vi turte å gjøre, bare det vi lot være. Hvis dette har brent i deg så lenge, så er det et tegn. Når det gjelder kjæresten, ja, jeg mener faktisk at du kan forvente støtte. Kanskje ikke at han jubler, men i det minste at han ser hvor viktig dette er for deg. Hvis forholdet deres er så sterkt som du beskriver, så burde det tåle litt avstand, hvis dere begge vil. Men det kan ikke være på bekostning av drømmen din. Du skal ikke ofre noe så stort for noen andre enn deg selv. Så ja, YOLO. Ikke la tryggheten holde deg tilbake hvis friheten kaller. Du kommer til å vokse enormt på dette, og hvem vet hva som venter der ute? Veldig godt svar!!! Go for ity baby. 2
GammelKaktus Skrevet 15. juli #19 Skrevet 15. juli Man lever bare en gang og det høres ut som om dette er noe du virkelig ønsker så jeg synes du skal reise, men du kan ikke forvente at kjæresten din skal vente på deg. Han er ikke en dårlig fyr om han ikke vil gå å vente på deg et år og du er ikke en dårlig dame for du har drømmer utover å bli værende her. Kanskje klarer dere å holde forholdet gående kanskje ikke, om ikke så var det vel ikke meningen uansett. Alder ingen hindring tenker jeg, svaret mitt står enten du er 20 eller 40. Bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort. 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #20 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du bør forvente at han støtter deg i det. Men du kan ikke forvente at han skal vente på deg. Anonymkode: f8ace...846 Dette. Så enkelt. Kjærester kommer og går. Ta denne reisen for deg. Gjør det som er det rette for deg, ikke la en annen person stoppe deg så lenge du har muligheten til det. Denne kjæresten kan du evt finne tilbake til senere om så. Anonymkode: 8bbe4...4f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå