Gå til innhold

Vaginale kapsler og sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i overgangsalderen og tar vaginale kapsler for tørr skjede, alt fra hver kveld til to-tre ganger i uken.

Det blir jo mye griseri når dette kommer ut som hvitt skum/ utflod, og lurer på hvordan dere gjør det med sex?

Partneren blir jo griset til med rester fra kapslene, og ikke mye rom for å ha spontan sex.

Anonymkode: e662d...c07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er i overgangsalderen og tar vaginale kapsler for tørr skjede, alt fra hver kveld til to-tre ganger i uken.

Det blir jo mye griseri når dette kommer ut som hvitt skum/ utflod, og lurer på hvordan dere gjør det med sex?

Partneren blir jo griset til med rester fra kapslene, og ikke mye rom for å ha spontan sex.

Hadde tatt i kapslene etter sex på kvelden, rett før du skal sove. Også må partner bare vite om det da, at de kveldene du tar den kapselen, så kan dere ikke ha sex etter at du har tatt den😊 Er vel ikke helt heldig at han blir «utsatt» for østrogen, hvis det er østrogenkapsler du tar.

Anonymkode: a0845...9d4

• Nyttig 1
Gjest Sur sitron
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde tatt i kapslene etter sex på kvelden, rett før du skal sove. Også må partner bare vite om det da, at de kveldene du tar den kapselen, så kan dere ikke ha sex etter at du har tatt den😊 Er vel ikke helt heldig at han blir «utsatt» for østrogen, hvis det er østrogenkapsler du tar.

Det er det som anbefales - bla når det gjelder Vagifem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei det er hormonfrie kapsler, men de bruker jo et døgn på å komme ut så jeg føler meg veldig uren hele tiden, og dette må jeg kanskje bruke resten av livet😐

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Sur sitron skrev (1 time siden):

Det er det som anbefales - bla når det gjelder Vagifem.

Men etter at man har sex har så er jo underlivet fylt av sæd som bruker tid på å renne ut.

Det blir jo veldig vått der hvor kapselen skal være

Ts

Gjest Sur sitron
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men etter at man har sex har så er jo underlivet fylt av sæd som bruker tid på å renne ut.

Det blir jo veldig vått der hvor kapselen skal være

Ts

Jeg ville hørt med legen. Uttaler meg bare om hva jeg leste idag - så det var merkelig at jeg kom over denne tråden like etter 😅

AnonymBruker
Skrevet
Sur sitron skrev (2 minutter siden):

Jeg ville hørt med legen. Uttaler meg bare om hva jeg leste idag - så det var merkelig at jeg kom over denne tråden like etter 😅

Jeg har en tørrpinn av en lege som sikkert ikke har hatt sex siden "attenhundre og pil og bue", så jeg er ganske sikker på at han sier; "da frastår du fra sex, så enkelt er det"!😄

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...