Gå til innhold

Finnes det damer som har begge sider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som besitter både det dominante og det submissive, og jeg har innfunnet meg med at begge disse sidene er sterke og kan ikke undertrykkes. Livet er enkelt på mange måter når jeg bare dyrker den dominante siden. Med den har jeg ikke vanskeligheter med å treffe damer som vil date meg. Men når den submissive siden melder sin ankomst, eller behovet for å se om damene jeg dater også kan like den siden av meg - da stopper det opp.

Det er ikke snakk om bdsm, men mer om hvem som har styringen under sex. Finnes det damer som liker å bytte på å være den aktive og passive part? Eller må jeg bare finne meg i at jeg må ta styringen - jeg må være den aktive part? I så fall betyr det for meg et liv alene, ikke et forhold som jeg så veldig gjerne skulle hatt.

Anonymkode: 2ee74...733

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som switcher ja. Det finnes noen for alle og rollelek er det mange som nyter.

Anonymkode: 39fc5...931

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, vi finnes. For min del handlet det som selvsikkerhet nok til å også ta kontrollen. Jeg måtte være trygg på partner, trygg på at det var ok at jeg tok kontrollen. Lekenhet, utforskertrang og bevissthet rundt ansvar for egen nytelse. Dette kom ikke fra dag én. 

Disse sidene dukket opp etter jeg hadde vært i et stabilt og godt forhold over lengre tid. Jeg innehar flere sider, og regner med at det gjelder for flere der ute. Lykke til! 

Anonymkode: 486cf...063

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor submissive er du i senga da? 

Jeg tenker at damer som.virkelig liker en dominant man vil streve. Du må finne deg en kvinne som ikke har et behov for den dominante siden hvis hun skal like begge sidene kanskje? 

Men... Jeg er sammen med en dominant mann og han kan på sitt vis "kreve" at jeg skal dominere/være den mest aktihe av og til. Noen dominatrix blir jeg aldri, ikke noe hard dominanse, men han egget noen ganger frem en veldig "horete" side i meg hvor jeg blir veldig aktiv, ekstemt kåt, eg villig til å gjøre hva som helst og fingrer meg selv, viser meg frem for ham, suger han intenst, setter meg på ansiktet hans osv, og da ender det alltid med at jeg rir ham. Han pusher meg med vilje dit og liker den siden i meg. Han kan også legge frem kle han ønsker at jeg skal bruke som oppfordrer til en litt hardere side i meg

Noen ganger får beg et veldig ekstra gir hvor jeg tar over. Men det kommer fra hans dominante side som har giret meg så ekstremt opp ved å feks holde meg på kanten av orgamsne lenge. Da blir jeg rå og tar over. Så det er jo mulig å få en submissive veldig veldig aktiv, men aldri ved at han viser seg svak i senga likevel. 

Anonymkode: c6fe6...4c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Joda, vi finnes. For min del handlet det som selvsikkerhet nok til å også ta kontrollen. Jeg måtte være trygg på partner, trygg på at det var ok at jeg tok kontrollen. Lekenhet, utforskertrang og bevissthet rundt ansvar for egen nytelse. Dette kom ikke fra dag én. 

Disse sidene dukket opp etter jeg hadde vært i et stabilt og godt forhold over lengre tid. Jeg innehar flere sider, og regner med at det gjelder for flere der ute. Lykke til! 

Er dette en side ved deg som den du dater, evt du visste om før du traff mannen din? Etter å ha feilet såpass mange ganger har jeg valgt å være helt åpen og ærlig om denne siden så tidlig som mulig, slik at det skjærer seg før både følelser utvikler seg og investeringen blir for høy. Jeg vet at jeg ikke kan være over forhold hvor jeg må legge lokk på en så betydelig del av meg, enda så mye jeg liker den andre 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vekslet på å være passiv og aktiv under sex. Jeg trodde det var ganske vanlig. Mine venninner er ihvertfall begge deler de også. 

Hva legger du egentlig i det? De fleste damer er vel med på å ri, suge, massere osv. Det er jo å være aktiv. Eller tenker du på mer konkrete dominante aktiviteter?

Anonymkode: 5066a...5e8

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er dette en side ved deg som den du dater, evt du visste om før du traff mannen din? Etter å ha feilet såpass mange ganger har jeg valgt å være helt åpen og ærlig om denne siden så tidlig som mulig, slik at det skjærer seg før både følelser utvikler seg og investeringen blir for høy. Jeg vet at jeg ikke kan være over forhold hvor jeg må legge lokk på en så betydelig del av meg, enda så mye jeg liker den andre 

Jeg hadde vel kanskje en ide om at den siden fantes? Men jeg hadde ikke rukket å være med så mange før jeg traff mannen min, så det var først med ham at jeg virkelig fant ut av ting. Her kan ikke min erfaring hjelpe deg.

Skulle jeg vært på markedet i dag ville jeg synes det var helt fint om en mann sa han likte både å være dominant og submissiv. Jeg hadde faktisk foretrukket at begge sider var der, men jeg hadde ikke likt det hvis det bare var en submissiv side. Men nå er jeg nærmere 40. Kan hende jeg hadde reagert med mer negativitet den gang jeg var mye yngre og mer uerfaren, rett og slett pga lite erfaring.

I hvilke aldersgruppe leter du etter noen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor submissive er du i senga da? 

Jeg tenker at damer som.virkelig liker en dominant man vil streve. Du må finne deg en kvinne som ikke har et behov for den dominante siden hvis hun skal like begge sidene kanskje? 

Men... Jeg er sammen med en dominant mann og han kan på sitt vis "kreve" at jeg skal dominere/være den mest aktihe av og til. Noen dominatrix blir jeg aldri, ikke noe hard dominanse, men han egget noen ganger frem en veldig "horete" side i meg hvor jeg blir veldig aktiv, ekstemt kåt, eg villig til å gjøre hva som helst og fingrer meg selv, viser meg frem for ham, suger han intenst, setter meg på ansiktet hans osv, og da ender det alltid med at jeg rir ham. Han pusher meg med vilje dit og liker den siden i meg. Han kan også legge frem kle han ønsker at jeg skal bruke som oppfordrer til en litt hardere side i meg

Noen ganger får beg et veldig ekstra gir hvor jeg tar over. Men det kommer fra hans dominante side som har giret meg så ekstremt opp ved å feks holde meg på kanten av orgamsne lenge. Da blir jeg rå og tar over. Så det er jo mulig å få en submissive veldig veldig aktiv, men aldri ved at han viser seg svak i senga likevel. 

Anonymkode: c6fe6...4c3

La meg si det slik, alt din mann gjør liker også jeg. Og det er den dominante siden min som da trer frem. Da er drivkraften i tenningen min det jeg vil gjøre med henne, nyte henne. Når den submissive siden er fremme er drivkraften alt hun vil gjøre med meg - og des mer hun vil gjøre med meg des bedre. Jeg kan og vil altså være så submissive hun trenger at jeg er. Hun kan med andre ord gjøre som hun vil med meg.  

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg er hovedsaklig/tilsynelatende sub. Føler at mannen som den dominante er det mest naturlige, vi liker det og jeg tenner på det når han tar frem de strenge, litt røffe sidene sine. Sterke mannen min.
Men jeg har også en side som jeg tviler på at kan ta frem sammen med ham. Jeg var domina i tidligere forhold, likte det godt. Fantaserer om alt jeg skulle gjort med ham, hvordan jeg skulle straffet ham f.eks.. spesielt når jeg blir sint på han. Men holder det inni meg 😇 Man får jo ikke alt her i verden. 

Anonymkode: b4b5a...428

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg liker begge deler. 

Anonymkode: d9f65...aba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også begge deler. Er litt mer giver men elsker når kjæresten tar kontrollen også🥰

Anonymkode: a8857...42d

Skrevet

Jo, jeg kan gjøre begge deler MEN - jeg er ikke i bdsm landskapet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja. Jeg er hovedsaklig/tilsynelatende sub. Føler at mannen som den dominante er det mest naturlige, vi liker det og jeg tenner på det når han tar frem de strenge, litt røffe sidene sine. Sterke mannen min.
Men jeg har også en side som jeg tviler på at kan ta frem sammen med ham. Jeg var domina i tidligere forhold, likte det godt. Fantaserer om alt jeg skulle gjort med ham, hvordan jeg skulle straffet ham f.eks.. spesielt når jeg blir sint på han. Men holder det inni meg 😇 Man får jo ikke alt her i verden. 

Anonymkode: b4b5a...428

Heldig som kan se slik på det. Jeg har måtte erkjenne at jeg må ha «alt» for å kunne ha det godt i et monogamt forhold. Og siden jeg er monogam må det altså finnes en slik dame for meg om jeg skal gå for et forhold igjen. 
Som singel har jeg i alle fall muligheten til å finne en slik dame, og når det kommer til sex er det ingen problem å få tilfredsstilt den dominante siden som singel. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en mann som besitter både det dominante og det submissive, og jeg har innfunnet meg med at begge disse sidene er sterke og kan ikke undertrykkes. Livet er enkelt på mange måter når jeg bare dyrker den dominante siden. Med den har jeg ikke vanskeligheter med å treffe damer som vil date meg. Men når den submissive siden melder sin ankomst, eller behovet for å se om damene jeg dater også kan like den siden av meg - da stopper det opp.

Det er ikke snakk om bdsm, men mer om hvem som har styringen under sex. Finnes det damer som liker å bytte på å være den aktive og passive part? Eller må jeg bare finne meg i at jeg må ta styringen - jeg må være den aktive part? I så fall betyr det for meg et liv alene, ikke et forhold som jeg så veldig gjerne skulle hatt.

Jeg er selv begge. I hovedsak dominant men også submissive. Hos meg avhenger det mye av partnerens initiativ. Jeg tenner sterkt på en som gir meg kontroll og lar meg lede. For at jeg skal bli submissive må jeg stole på at han vet hva han gjør  hva jeg liker og tør å ta denne kontrollen. 

Som kvinne har jeg mer hell med å finne submissive menn enn dominante av en eller annen grunn. 

Jeg må også ha begge i et forhold for å ikke bli lei. Hvorfor velge om en kan få det i både pose og sekk?

Endret av Spiren
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan både være top og buttom, såkallet switch😇 Må føle meg trygg på partneren for at jeg skal være top, så går ikke rett inn i den rollen fra første treff. Jeg elsker å terge, finne svake punkt hos menn og bruke de mot dem. Så min top side kommer nok fra den siden😈 Liker å gjøre eller skape motstand

Anonymkode: eb38d...9d4

AnonymBruker
Skrevet

ja, de finnes. Ene venninnen min er både sub og dominant. Men vet ikke hva du mener med ikke BDSM, aldri hørt at noen bruker de uttrykkene når det ikke er snakk om BDSM? 

Har flere venninner som tar initiativ til sex og ofte tar styringen i senga om det bare er det du mener. (Personlig synes jeg det er helt turn off og da lar jeg heller være å ha sex)

Anonymkode: aca94...af0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan både være top og buttom, såkallet switch😇 Må føle meg trygg på partneren for at jeg skal være top, så går ikke rett inn i den rollen fra første treff. Jeg elsker å terge, finne svake punkt hos menn og bruke de mot dem. Så min top side kommer nok fra den siden😈 Liker å gjøre eller skape motstand

Anonymkode: eb38d...9d4

❤️

Skrevet

Du sier dominans og submissive ikke er BDSM, hva er da bdsm? 

Siden D står for dominans, og S står for submissive.. 

Ja, det finnes kvinner som switcher. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ja, de finnes. Ene venninnen min er både sub og dominant. Men vet ikke hva du mener med ikke BDSM, aldri hørt at noen bruker de uttrykkene når det ikke er snakk om BDSM? 

Har flere venninner som tar initiativ til sex og ofte tar styringen i senga om det bare er det du mener. (Personlig synes jeg det er helt turn off og da lar jeg heller være å ha sex)

Anonymkode: aca94...af0

Går sikkert under bdsm, men det er ikke noe jeg identifiserer meg med - kanskje jeg burde. Men jeg liker å snu om på rollene, dvs jeg trenger å snu om på rollene. I perioder er jeg den aktive, i andre perioder er jeg den passive - alt etter hvordan jeg føler meg. Som sagt, den aktive delen tar styringen, kan være mild men også røffere. Den passive vil bli tatt, gjerne pegging, rett og slett fullstendig rollebytte - det hun vil gjøre med meg. Så ja, sikkert feil å si det ikke er bdsm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er begge deler, men mest submissiv. Kanskje 30/70 eller noe sånt. Vil tro jeg ikke er unik der. Tror nok mange damer også liker å ta styringen, bare ikke hele tiden. Motsatt tror jeg heller ikke du er unik. Mange menn tenner på å dominere og "ta" kvinnen, samtidig som de innimellom også liker at hun er den dominant som f.eks kommanderende han ned på sengen og rir han.

Anonymkode: c40bb...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...