Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Vondt i armene.. hva er det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Duppet litt på sofaen ista, ungene så tv i ca en halvtime. Da jeg våknet merket jeg at jeg har så vondt i armene. Det er som heksestøt i albuene og litt nummen og smerter nedover til hendene. Har prøvd å tøye og vri litt, men til ingen nytte. 

Jeg har slitt en del med angst og da var dette med armene en del av symptomene, ikke veldig vondt, med plagsomt. 

Men jeg har ikke angst nå fordi jeg får medisiner. Er likevel i en litt vanskelig situasjon som gjør at jeg tenker litt mer, men har det egentlig fint. Kan symptomene komme likevel ? 

Kan det eventuelt være noe annet ? Eller det kan jo selvsagt det, men hva da liksom ? Har ikke sovet feil heller fordi jeg duppet bare, var fullt til stede, men bare hvilte øynene. 

Egne erfaringer hadde vært fint å høre ..

Anonymkode: 14eb8...6bd

Skrevet

Høres ut som anspenthet på nervene, prøv varmt vann på de? 

Anonymkode: 1058e...e9b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som anspenthet på nervene, prøv varmt vann på de? 

Nei, det kan jeg jo prøve :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det kan jeg jo prøve :)

Hvis jeg får sånne nerve greier så hjelper det for meg med et bad eller varm dusj ofte

Skrevet

Hvis jeg får sånne nerve greier så hjelper det for meg med et bad eller varm dusj ofte

Håper bare det er det og at det hjelper.. gjør sykt vondt. Går opp til hodet ..

• Hjerte 1
Skrevet

Håper bare det er det og at det hjelper.. gjør sykt vondt. Går opp til hodet ..

Hvis det ikke gir seg, eller blir verre, hadde jeg ringt legevakta og bare snakket med de.

Skrevet

Helseangst kan behandles. 

Anonymkode: 35c7c...acd

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei. Duppet litt på sofaen ista, ungene så tv i ca en halvtime. Da jeg våknet merket jeg at jeg har så vondt i armene. Det er som heksestøt i albuene og litt nummen og smerter nedover til hendene. Har prøvd å tøye og vri litt, men til ingen nytte. 

Jeg har slitt en del med angst og da var dette med armene en del av symptomene, ikke veldig vondt, med plagsomt. 

Men jeg har ikke angst nå fordi jeg får medisiner. Er likevel i en litt vanskelig situasjon som gjør at jeg tenker litt mer, men har det egentlig fint. Kan symptomene komme likevel ? 

Kan det eventuelt være noe annet ? Eller det kan jo selvsagt det, men hva da liksom ? Har ikke sovet feil heller fordi jeg duppet bare, var fullt til stede, men bare hvilte øynene. 

Egne erfaringer hadde vært fint å høre ..

Jeg får sånt når jeg begynner å bli syk  

Anonymkode: 70c3e...f5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får sånt når jeg begynner å bli syk  

Anonymkode: 70c3e...f5e

Har akkurat vært syk ..orker ikke ny runde 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helseangst kan behandles. 

Anonymkode: 35c7c...acd

Jeg er langt fra hypokonder, jeg har hatt generell angstlidelse og depresjon, derav fysiske symptomer, men det gjør fortsatt vondt nå og jeg tar behandling så skjønner ingenting 

Skrevet

Jeg får vondt i kroppen hvis jeg er veldig sliten. Da forsvinner som regel vondtene hvis jeg tar meg en lur. 

Og så får jeg vondt i armer og ben hvis jeg er i ferd med å bli syk. 

Anonymkode: f15af...def

Skrevet

Anspenthet i kroppen, prøv å strekke ut kroppen, ent prøv yoga?  Finnes mange øvelser du kan finne på YouTube.  Evt gå til fyserterapaut og få noen råd og behandling. 

Anonymkode: 113d8...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...