AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:22 #1 Skrevet søndag kl 19:22 Hei. Duppet litt på sofaen ista, ungene så tv i ca en halvtime. Da jeg våknet merket jeg at jeg har så vondt i armene. Det er som heksestøt i albuene og litt nummen og smerter nedover til hendene. Har prøvd å tøye og vri litt, men til ingen nytte. Jeg har slitt en del med angst og da var dette med armene en del av symptomene, ikke veldig vondt, med plagsomt. Men jeg har ikke angst nå fordi jeg får medisiner. Er likevel i en litt vanskelig situasjon som gjør at jeg tenker litt mer, men har det egentlig fint. Kan symptomene komme likevel ? Kan det eventuelt være noe annet ? Eller det kan jo selvsagt det, men hva da liksom ? Har ikke sovet feil heller fordi jeg duppet bare, var fullt til stede, men bare hvilte øynene. Egne erfaringer hadde vært fint å høre .. Anonymkode: 14eb8...6bd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:31 #2 Skrevet søndag kl 19:31 Høres ut som anspenthet på nervene, prøv varmt vann på de? Anonymkode: 1058e...e9b 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:32 #3 Skrevet søndag kl 19:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som anspenthet på nervene, prøv varmt vann på de? Anonymkode: 1058e...e9b Nei, det kan jeg jo prøve Anonymkode: 14eb8...6bd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:36 #4 Skrevet søndag kl 19:36 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det kan jeg jo prøve Anonymkode: 14eb8...6bd Hvis jeg får sånne nerve greier så hjelper det for meg med et bad eller varm dusj ofte Anonymkode: 1058e...e9b
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:40 #5 Skrevet søndag kl 19:40 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis jeg får sånne nerve greier så hjelper det for meg med et bad eller varm dusj ofte Anonymkode: 1058e...e9b Håper bare det er det og at det hjelper.. gjør sykt vondt. Går opp til hodet .. Anonymkode: 14eb8...6bd 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:45 #6 Skrevet søndag kl 19:45 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Håper bare det er det og at det hjelper.. gjør sykt vondt. Går opp til hodet .. Anonymkode: 14eb8...6bd Hvis det ikke gir seg, eller blir verre, hadde jeg ringt legevakta og bare snakket med de. Anonymkode: 1058e...e9b
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:51 #7 Skrevet søndag kl 19:51 Helseangst kan behandles. Anonymkode: 35c7c...acd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:58 #8 Skrevet søndag kl 19:58 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei. Duppet litt på sofaen ista, ungene så tv i ca en halvtime. Da jeg våknet merket jeg at jeg har så vondt i armene. Det er som heksestøt i albuene og litt nummen og smerter nedover til hendene. Har prøvd å tøye og vri litt, men til ingen nytte. Jeg har slitt en del med angst og da var dette med armene en del av symptomene, ikke veldig vondt, med plagsomt. Men jeg har ikke angst nå fordi jeg får medisiner. Er likevel i en litt vanskelig situasjon som gjør at jeg tenker litt mer, men har det egentlig fint. Kan symptomene komme likevel ? Kan det eventuelt være noe annet ? Eller det kan jo selvsagt det, men hva da liksom ? Har ikke sovet feil heller fordi jeg duppet bare, var fullt til stede, men bare hvilte øynene. Egne erfaringer hadde vært fint å høre .. Anonymkode: 14eb8...6bd Jeg får sånt når jeg begynner å bli syk Anonymkode: 70c3e...f5e
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:03 #9 Skrevet søndag kl 22:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får sånt når jeg begynner å bli syk Anonymkode: 70c3e...f5e Har akkurat vært syk ..orker ikke ny runde Anonymkode: 14eb8...6bd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:05 #10 Skrevet søndag kl 22:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helseangst kan behandles. Anonymkode: 35c7c...acd Jeg er langt fra hypokonder, jeg har hatt generell angstlidelse og depresjon, derav fysiske symptomer, men det gjør fortsatt vondt nå og jeg tar behandling så skjønner ingenting Anonymkode: 14eb8...6bd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:11 #11 Skrevet søndag kl 22:11 Jeg får vondt i kroppen hvis jeg er veldig sliten. Da forsvinner som regel vondtene hvis jeg tar meg en lur. Og så får jeg vondt i armer og ben hvis jeg er i ferd med å bli syk. Anonymkode: f15af...def
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:21 #12 Skrevet søndag kl 22:21 Anspenthet i kroppen, prøv å strekke ut kroppen, ent prøv yoga? Finnes mange øvelser du kan finne på YouTube. Evt gå til fyserterapaut og få noen råd og behandling. Anonymkode: 113d8...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå