Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg spørre dere et ærlig spørsmål eller to 😉

Han er veltrent, høy, 11 år yngre, god jobb og det samfunnet ville kalle for et estetisk vakkert vellykket menneske.

Hun er overvektig, 11 år eldre, greit utseende og jobber ikke lenger.

De har felles interesser, utfyller hverandre, leser og ser hverandres behov, har like drømmer og seksuelle preferanser er som match made in heaven.

Hvordan er din reaksjon på et slikt par og hva er dine umiddelbare tanker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville tenkt han har liten pikk og muligens en milf-fetish, for noe må det jo nesten være, men så lenge de trives sammen er det vel uvesentlig hva andre måtte tenke. 

Anonymkode: a80d3...575

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor jobber hun ikke? 

Fordi hun er velstående nok til å ikke behøve det, eller ufør el.l? Det ville nok farget min antakelse i ulik retning, skal jeg være ærlig å innrømme 🫣

Ellers merker jeg at jeg ofte antar at vakre, sjarmerende menn med partnere som kanskje ikke er i en "glow up", men heller litt ekstra vekt og litt.. Upolert(?) , mest sannsynlig ikke behandler henne særlig godt. Det er et mønster jeg har sett så altfor ofte, at det er vanskelig å ikke tenke slik. Jeg tenker det mer utifra omsorg og frykt for kvinnen, enn fordømmelse da. Jeg håper at det ikke stemmer, men jeg blir samtidig ekstra oppmerksom på alle små tegn, og forsøker å gjøre meg til en trygg person for kvinnen, i tilfelle hun har behov for støtte. 

Anonymkode: 6da8e...0a6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

et spørsmål spørres ikke. Det stilles. 

Jeg ville tenkt at han utnytter henne på ett eller annet vis, eller at han ikke er heterofil 

Anonymkode: 5b903...95c

AnonymBruker
Skrevet

11 års aldersforskjell er ikke all verden så lenge begge er over 30.

Jeg har lært å ikke bruke ytre faktorer som en indikasjon på indre fungering. 

Det har jeg av min far, som var meget høyt utdannet, vakker, veltrent og psykopat.

Anonymkode: 2358b...608

• Nyttig 4
Skrevet

Skulle man ha tenkt noe over det? Kanskje? Vet ikke? Nei, hadde ikke brydd meg i hele tatt. Ville heller tenkt at de var en perfekt match for hverandre, og blitt med det. Og at de er trivelige å ha med å gjøre som venner, hadde er jo en bonus uansett. Som nabo f.eks☺️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de begge er voksne så hadde jeg ikke brydd meg, eller tenkt noe særlig over det. 

Men jeg stusser mer på at du nevner hvor trent han er, men ikke noe om vekt. På henne fokuserer du på vekt, ikke hvor trent hun er. Man kan være overvektig og fortsatt veldig godt trent. For meg virker det som du er ute etter å shame henne, og måten du legger dette frem på så er det tydelig ett ledende spørsmål hvor du mener hun ikke er bra nok. 

Anonymkode: f77df...eab

• Liker 1
Skrevet
WeirdLady73 skrev (1 time siden):

De har felles interesser, utfyller hverandre, leser og ser hverandres behov, har like drømmer og seksuelle preferanser er som match made in heaven.

Så heldige de er som har funnet hverandre, ville være min første tanke. 

HI gir meg mer dømmende tanker om TS enn om det omtalte paret..

• Liker 2
Skrevet
WeirdLady73 skrev (1 time siden):

La meg spørre dere et ærlig spørsmål eller to 😉

Han er veltrent, høy, 11 år yngre, god jobb og det samfunnet ville kalle for et estetisk vakkert vellykket menneske.

Hun er overvektig, 11 år eldre, greit utseende og jobber ikke lenger.

Hvordan er din reaksjon på et slikt par og hva er dine umiddelbare tanker?

Har det falt deg inn at dem elsker hverandre?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så lenge de begge er voksne så hadde jeg ikke brydd meg, eller tenkt noe særlig over det. 

Men jeg stusser mer på at du nevner hvor trent han er, men ikke noe om vekt. På henne fokuserer du på vekt, ikke hvor trent hun er. Man kan være overvektig og fortsatt veldig godt trent. For meg virker det som du er ute etter å shame henne, og måten du legger dette frem på så er det tydelig ett ledende spørsmål hvor du mener hun ikke er bra nok. 

Ts er nok en vellykket, slank og flott person som IKKE skjønner hva denne mannen ser i sin overvektige partner.

Du vet, i manges øyne er tjukke folk NULL verdt....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har funnet hverandre og opplevd gjensidig tiltrekning. Å ønske dem alt godt er det som er på sin plass.

Hvorfor skal de i det hele tatt "dømmes"???

Anonymkode: 9417c...115

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville tenkt han har liten pikk og muligens en milf-fetish, for noe må det jo nesten være, men så lenge de trives sammen er det vel uvesentlig hva andre måtte tenke. 

Anonymkode: a80d3...575

😂 er man milf når man er 11 år eldre da, og hvem har sagt noe om hun har barn 

Skrevet

Hvorfor jobber hun ikke? 

Fordi hun er velstående nok til å ikke behøve det, eller ufør el.l? Det ville nok farget min antakelse i ulik retning, skal jeg være ærlig å innrømme 🫣

Ellers merker jeg at jeg ofte antar at vakre, sjarmerende menn med partnere som kanskje ikke er i en "glow up", men heller litt ekstra vekt og litt.. Upolert(?) , mest sannsynlig ikke behandler henne særlig godt. Det er et mønster jeg har sett så altfor ofte, at det er vanskelig å ikke tenke slik. Jeg tenker det mer utifra omsorg og frykt for kvinnen, enn fordømmelse da. Jeg håper at det ikke stemmer, men jeg blir samtidig ekstra oppmerksom på alle små tegn, og forsøker å gjøre meg til en trygg person for kvinnen, i tilfelle hun har behov for støtte. 

Oi shit du er dømmende 😂😅og seriøst du tar helt feil kjære deg

Skrevet

et spørsmål spørres ikke. Det stilles. 

Jeg ville tenkt at han utnytter henne på ett eller annet vis, eller at han ikke er heterofil 

Anonymkode: 5b903...95c

😉takk for irettesettelse.

Er det så uforståelig at det er bare to mennesker som virkelig liker hverandre og vil være sammen …og at det ikke trenger være noe annen grunn ?

• Liker 1
Skrevet
tdm900 skrev (1 time siden):

Skulle man ha tenkt noe over det? Kanskje? Vet ikke? Nei, hadde ikke brydd meg i hele tatt. Ville heller tenkt at de var en perfekt match for hverandre, og blitt med det. Og at de er trivelige å ha med å gjøre som venner, hadde er jo en bonus uansett. Som nabo f.eks☺️

☺️takk, du er en av få som ikke leter etter feil og godtar dem som de er …

• Liker 1
Skrevet
tdm900 skrev (1 time siden):

☺️nei og takk

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

☺️nei jeg er ikke ute etter å shame og jeg beklager hvis du følte jeg brukte feil ord, intensjonen var ikke dårlig.

Jeg sier han er trent for han er det og hun er ikke trent men overvektig …sier jeg noe upassende igjen så får du la det passere for det er ikke en vond tanke bak.

Jeg legger dette frem for det er en gjentagende ting jeg ser i sosiale medier og jeg vil bare prøve forstå hvorfor vi så lett sjanser og vil plassere slanke fit personer sammen.

Vi liker og tiltrekkes ulikt så hvorfor kan ikke folk bare godta det istede for å lete etter feil eller skrivefeil som vel påpekt av andre her oppe.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De har funnet hverandre og opplevd gjensidig tiltrekning. Å ønske dem alt godt er det som er på sin plass.

Hvorfor skal de i det hele tatt "dømmes"???

Anonymkode: 9417c...115

☺️det er akkurat det …de trenger ikke det men folk gjør det stort sett uansett og det sier mye om oss som mennesker 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame i snart 50 årene og mammaen min er i slutten av 60 årene og det er 17 års forskjell i alder mellom meg og mannen min. Er det galt? Hva vil dere si er gjennomsnitt alder forskjell mellom dame og mannen sin?

Anonymkode: dd123...c36

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor jobber hun ikke? 

Og seriøst hvorfor hun ikke jobber …vel du får spørre henne 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...