Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter samlivsbrudd for 6 år siden har jeg ikke hatt lyst, ork eller behov for å date eller prøve å treffe noen ny partner. Og jeg vet ikke om jeg vil ha noen partner nå heller, men jeg kunne tenke meg å flørte litt, men hvor og hvordan…?

Jeg er ikke ute etter ligging heller egentlig, selvom flørten selvfølgelig kan lede til det…

Jobber i ett kvinnedominert yrke, er ikke spesielt utadvendt og hobby de siste årene har vært oppfølging av barn/ungdommer og studier ved siden av jobb.

Noen gode tips?

Er kvinne, 51 og og litt tykk 😬😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken som.helst nettside.

Bare å google og melde seg inn i et par av dem som er gratis.

Du bør forberede deg på at det blir syk pågang og mye rart.

Lykke til 😊

Anonymkode: 08964...ea1

Skrevet

Ok, men man hører jo at de fleste ofte søker etter sexpartnere eller at samtalene går i den retningen. Hvilke steder er det mindre fokus på sex og mer fokus på samtalen og flørtingen? 

Menn som går rett inn i de banene er bare turn-off for min del, så vil helst unngå det…

AnonymBruker
Skrevet
Silimonika skrev (På 12.7.2025 den 19.05):

Etter samlivsbrudd for 6 år siden har jeg ikke hatt lyst, ork eller behov for å date eller prøve å treffe noen ny partner. Og jeg vet ikke om jeg vil ha noen partner nå heller, men jeg kunne tenke meg å flørte litt, men hvor og hvordan…?

Jeg er ikke ute etter ligging heller egentlig, selvom flørten selvfølgelig kan lede til det…

Jobber i ett kvinnedominert yrke, er ikke spesielt utadvendt og hobby de siste årene har vært oppfølging av barn/ungdommer og studier ved siden av jobb.

Noen gode tips?

Er kvinne, 51 og og litt tykk 😬😅

Bare flørt i vei

Anonymkode: 6322e...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...