tankebobla Skrevet 12. juli 2025 #1 Skrevet 12. juli 2025 Hei, i dag har jeg gjentatte ganger motttatt sms med koder som visstnok er til fjesboka, noen som har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #2 Skrevet 12. juli 2025 Noen prøver å logge inn på din fb. Anonymkode: 2557d...dd6 1 1
Gjest jegerrinne Skrevet 12. juli 2025 #3 Skrevet 12. juli 2025 Noen prøver å logge seg inn på Facebook din
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #4 Skrevet 12. juli 2025 Når de kommer til sms koden så har de passordet ditt. Bytt passord ASAP så er det løst. Anonymkode: ee751...a69 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #5 Skrevet 12. juli 2025 Hvorfor ber fb om bilde? De skal såkalt vite at det er min konto me har ikke profilbilde der fra før 😅 Anonymkode: 2d4ee...6c0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2025 #6 Skrevet 17. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 15.39): Når de kommer til sms koden så har de passordet ditt. Bytt passord ASAP så er det løst. Anonymkode: ee751...a69 Nei, de prøver å endre passordet. Får stadig meldinger fra falske kontoer som vil ha nummeret mitt, jeg nekter å opplyse om det. Så kommer det sms med kode for tilbakestilling av passord, det sier de er en kode så man kan vinne på, send det til meg liksom 🤪 Anonymkode: b6d0c...335 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Jeg fikk en mail fra Insta i går, der det sto: «We've received a request to reset your Instagram password.» Nå fikk jeg akkurat en SMS fra Facebook der det «(tall) er Messenger-koden din for å bekrefte telefonnummeret ditt» Har ikke noe utestående med noen, og kan ikke forstå at dette kan være personlig (at jeg er interessant nok til at noen jeg faktisk kjenner ville forsøke å hacke kontoene mine). Hva er det mest sannsynlige her? Passordlekkasje? Blir ikke bedt om å klikke på linker eller tilsvarende. Synes at det er rart at dette har skjedd med to ulike plattformer på to dager… Bør jeg foreta meg noe? Anonymkode: 5e337...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Meg over. Tenkte at jeg skulle sjekke hvilke enheter jeg var innlogget på. Bak sladden står en by som ligger ca. en times kjøring unna den byen jeg bor i. Jeg ble med ett litt bekymret. For mer enn ett år siden datet jeg en fyr som bodde i den byen, men jeg droppet ham fordi jeg var vitne til atferd fra hans side som skremte meg. Etter det har jeg ikke vært på det stedet. Når det står «denne enheten» betyr det den IPhonen jeg er står med i hånda akkurat nå, ikke sant? Det er bare stedstjenestene som er unøyaktige? Er det logisk at noen forsøker å logge på både Facebook og Insta med noen timers mellomrom, f.eks. fordi andre passord assosiert med e-postadressen min har blitt lekket i et dataangrep? Jeg vet veldig lite om dette, og ble litt stresset akkurat nå Anonymkode: 5e337...ca2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå