tankebobla Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Hei, i dag har jeg gjentatte ganger motttatt sms med koder som visstnok er til fjesboka, noen som har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Noen prøver å logge inn på din fb. Anonymkode: 2557d...dd6
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Når de kommer til sms koden så har de passordet ditt. Bytt passord ASAP så er det løst. Anonymkode: ee751...a69
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Hvorfor ber fb om bilde? De skal såkalt vite at det er min konto me har ikke profilbilde der fra før 😅 Anonymkode: 2d4ee...6c0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:14 #6 Skrevet torsdag kl 23:14 AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 15.39): Når de kommer til sms koden så har de passordet ditt. Bytt passord ASAP så er det løst. Anonymkode: ee751...a69 Nei, de prøver å endre passordet. Får stadig meldinger fra falske kontoer som vil ha nummeret mitt, jeg nekter å opplyse om det. Så kommer det sms med kode for tilbakestilling av passord, det sier de er en kode så man kan vinne på, send det til meg liksom 🤪 Anonymkode: b6d0c...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå