AnonymBruker Skrevet 22. juli #101 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 22.56): Hvorfor stresser dere med dette med en så liten unge? La dem være barn! Dere kan lese så mange bøker dere vil, er ikke ingen klar så er hun ikke klar! Det er ingen som kommer til å tenke noe over når hun slutta med bleie når hun blir voksen. Og null stress om dette ikke skjer før neste år. Slapp av! Anonymkode: b7f14...9f2 Det er foreldrene som må gjøre barnet klar. Jeg har selv 4 barn og alle sluttet før dem var 2. I andre land er dette helt vanlig tidspunkt for bleieslutt. Det er kun her i Norge at barn bruker bleie i flere år Anonymkode: cfd26...395 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #102 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er foreldrene som må gjøre barnet klar. Jeg har selv 4 barn og alle sluttet før dem var 2. I andre land er dette helt vanlig tidspunkt for bleieslutt. Det er kun her i Norge at barn bruker bleie i flere år Anonymkode: cfd26...395 Hvordan gjorde dere det? Ts Anonymkode: a98dd...bce
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:16 #103 Skrevet tirsdag kl 17:16 AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 14.38): Det er foreldrene som må gjøre barnet klar. Jeg har selv 4 barn og alle sluttet før dem var 2. I andre land er dette helt vanlig tidspunkt for bleieslutt. Det er kun her i Norge at barn bruker bleie i flere år Anonymkode: cfd26...395 Det tror jeg du har rett i. Jeg har merket stor forskjell på norske og utenlandske ansatte i barnehagen når det gjelder bleieslutt for toåringer. De norske er litt sån "Hæ?", mens fra utenlandske har det vært mer sån "Bra! Mine slutta også når de var 2 (eller før)". Anonymkode: 2e7bd...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå