Tulipan Skrevet 22. mars 2006 #1 Del Skrevet 22. mars 2006 Har så vidt begynt å tenke på denne baggen. Men hva skal jeg putte i den?? Dette er hva jeg har tenkt: * Til mor: - kose bukse - tøfler/slippers - gode, store truser - nattbind - kosmetikk og velværeprodukter - ammeinnlegg - amme-bh - overdeler og gensere - kamera, mobil, ladere til begge deler - skift til far - drikke til oss begge og kanskje noe å spise. * Til baby: - klær - bleier - vaskeprodukter til knøttet - kjøredress - hentesettet fra svigermor Noen som kommer på mer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 23. mars 2006 #2 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg skal også ha med noe jeg skal reise hjem i. Har et par skjørt som har fint strikk i livet og de burde i alle fall passe. Ellers kanskje noe lett lesestoff. Hva trenger man å ta med av vaskeprodukter til baby? Hvor mye klær tar man med på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. mars 2006 #3 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Klippet fra babyverden Helsekort for gravide Penger til å kjøpe telefonkort for eller mobiltelefon med lader. Mobiltelefon er ulovlig på enkelte sykehus. Tøfler og/eller innesko Store bekvemme klær, både til bruk på sykehuset og som du kan reise hjem i. Kamera, minnebrikke og lader, eventuelt film eller kassett til videokamera Amme-bh Ammeinnlegg Sjampo og balsam Toalettsaker Sminke, du blir garantert et yndet fotoobjekt for de besøkende. Resten av innlegget er slettet da det ikke er lov å kopiere store deler av tekst som har kopibeskyttelse. Grooo, moderator Endret 23. mars 2006 av Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 23. mars 2006 #4 Del Skrevet 23. mars 2006 Dagbok, bøker og blader skjønner jeg ikke helt når man skal få tid til!!! Jeg tok med smokk, og det var veldig lurt. Gutten min fikk i seg så lite melk og lå bare å gråt. Ga han smokken til slutt, og da sovnet han, og var fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 23. mars 2006 #5 Del Skrevet 23. mars 2006 Lypsyl har jeg lest et sted - kjekkt om man blir tørr på leppene (noe jeg er til vanlig) Ellers hadde jeg ikke tenkt å pakke noen spesielle vaskeprodukter til babyen - antar sykehuset har det man evt måtte trenge. Dessuten sier de fleste bøkene jeg har lest i, at man helst skal bruke bare vann, og evt litt babyolje den første tiden... Har fått tips om brystpumpe, men har egentlig bestemt meg for at skulle det bli nødvendig får heller pappa eller noen i familien dra å kjøpe/hente den da. Vil ikke ta med et helt flyttelass av "kanskje nyttige ting" heller (dessuten sier dem at de har brystpumper på sykehuset her -> Haukeland) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 23. mars 2006 Nå skal jeg føde på Ullevål (det er i allefall planen) og da blir man overlfyttet til pas.hotellet etter kort tid. Der må man ha med seg ALT selv. Men brystpumpe gidder jeg ikke. Dersom dette blir aktuelt, så får man låne dette på barsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå