Gå til innhold

Leirskole for voksne

Fremhevede innlegg

Gjest Mindy
Skrevet

Jeg har søkt på singelferier og kom over leirskole for voksne. Det så utrolig bra ut. Har lyst til å forsøke gourmet eller male-ferie. Er det noen som har vært med på noe lignende. Kan det anbefales?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Leste en artikkel om det i Aftenposten en stund tilbake. HHørtes bra ut. Har forøvrig melft meg på tur med dem om en stund.

Skrevet

Sjekk denne nettsiden www.leirskoleforvoksne.no

Har noen kjente som har vært med på det og var veldig fornøyd. Lykke til!

Gjest agjest
Skrevet

Jeg var på leiskole for voksne for to år siden. Det var en helt ok ferieform, særlig om man reiser alene. De fleste gjorde nemlig det, noen få kjente hverandre fra før. Det var en kjempebra uke synes jeg. Ble kjent med mange, det kommer veldig an på deg selv hvor mye utbytte man får av turen. Kurset vi var på var så som så, men jeg har hørt mange gode tilbakemeldinger fra de andre kursene.

Grunnen til at jeg ikke har reist mer er at det blir en veldig dyr ferie. Jeg har og titta innom sidene i år og de har lagt seg på et ganske "eksklusivt" nivå med valg av steder osv. Min leirskoletur ble også dyr, i tillegg til prisen oppgitt må du ordne alt av reise til og fra, leiebil for den uken, vi hadde ikke inkludert middag osv. De fleste hadde også en eller flere overnatninger utover de som er inkludert for å få det til å gå opp med flytilbudet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var også for to år siden, da først på Sportsleir i Provence, for så å avslutte med gourmetkurset i Toscana. Må legge til at det første kurset uten tvil var best - både sosialt og aktivitetsmessing

Ble litt skuffet over gourmetkurset. Lærte egentlig ikke så mye - da det er så mange som er med, og man blir sittende med kun én oppgave over lengre tid - altså får man ikke med seg helheten av kurset, følte jeg da!

Men for all del, jeg angrer ikke - det var knallgøy også. Mye moro på "fritiden", og vanvittig mye nygelig mat. Det er en kjempegjeng de som er med. Og som alt nevnt bør man dra alene (det gjorde jeg, og de aller fleste andre), da det er lettere å bli kjent med folk.

Kommer til å reise mer med Leirskolen etterhvert som jeg får bedre råd (er student). Vil kanskje prøve et nytt sportskurs, seiltur eller en safariliknende ting. Utrolig mange artige arrengementer!

Gjest Gjesta
Skrevet

Dette kunne jeg tenke meg å prøve en gang :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skal på språkkurs i Italia, dette kan også kombineres med kunst, eller gourmet. Jeg skal reise alene, sannsynligvis i løpet av høsten. Har snakket med andre som har gjort det. Og det er masse muligheter. Problemet er at det er ganske dyrt. Men jeg gleder meg

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Var på tur nå i helgen, seiling. Kjempeartig samling folk, lett å bli kjent og definitivt et selskap jeg kunne tenke meg å reise med igjen.

Har byttet navn til Inspiratour.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...