Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 (endret) I dagene før og uka jeg har mens så føler jeg ofte at jeg legger på meg 10 kg, minst. Jeg blir oppblåst og pløsete i hele kroppen. Er det flere som har det slik og hva i all verden kommer det av? :klø: Endret 22. mars 2006 av ~Alwa~
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Jepph, jeg er som deg.. Hvorfor det er sånn aner jeg ikke, men tror det er ganske vanlig. Tror også det er ganske vanlig at man føler seg mye mer oppblåst enn man faktisk er
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Det samler seg opp vann i kroppen, hvorfor vet jeg ikke, men det har vel med hormonnivåer å gjøre. Jeg har det akkurat på samme måte:-) (eller :-/, er jo ikke sååå moro)
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #4 Skrevet 22. mars 2006 (endret) (eller :-/, er jo ikke sååå moro) Nope, dessuten er det sløsing med tid. Det er jo ca 4 uker i en mnd. + +, og på grunn av dette har man bare 3 uker til å se snasen ut. Kjipærn ass Endret 22. mars 2006 av ~Alwa~
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #5 Skrevet 22. mars 2006 Virkelig? Går du opp 10 kg før mensen? Da hadde jeg tatt meg en tur til legen, det høres ikke normalt ut!
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #6 Skrevet 22. mars 2006 Virkelig? Går du opp 10 kg før mensen? Da hadde jeg tatt meg en tur til legen, det høres ikke normalt ut! ← Tror hun mener at hun føler det sånn, fordi hun mener hun blir mer pløsete etc
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #7 Skrevet 22. mars 2006 Virkelig? Går du opp 10 kg før mensen? Da hadde jeg tatt meg en tur til legen, det høres ikke normalt ut! ← Nei nei, det føles bare sånn ut
Gjest Jalileh Skrevet 22. mars 2006 #9 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Velkommen i klubben. Føler at jeg eser ut 10 kg selv før jeg får mensen. Puppene blir ømme, magen står rett ut. Buksene strammer, og jeg blir så innmari irritabel. Man får med andre ord masse vann i kroppen (derfor føler man seg så tykk). Og pga. vannet i kroppen som da også kommer i hjernen vil man få humørsvingninger av det. Jeg fikk milde vanndrivende tabletter (Diural) av legen. De hjelper på, men jeg gidder ikke ta de før det blir skikkelig ille. Endret 22. mars 2006 av Jalileh
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #10 Skrevet 22. mars 2006 Tror faktisk jeg virkelig går opp to til tre kilo i forkant hver gang jeg. Men de forsvinner igjen i løpet av uka. Det er en pest og en plage.
Gjest -eline- Skrevet 22. mars 2006 #11 Skrevet 22. mars 2006 Tror faktisk jeg virkelig går opp to til tre kilo i forkant hver gang jeg. Men de forsvinner igjen i løpet av uka. Det er en pest og en plage. ← Jeg går alltid opp 2-3 kg rett før mensen, så forsvinner de igjen når den er over...Føler meg ikke veldig lekker nei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå