Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve å få litt vikartimer på en videregående skole her jeg bor. Vet at ansettelser går gjennom fylkeskommunen, men det gjelder vel ikke for vikarjobbing? Hvem tar jeg evt. kontakt med?

Håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Ta kontakt direkte med skolen, så kan de sette deg opp på liste (i fag du er kvalifisert til å undervise i).

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar!

Tenkte det var sånn jeg skulle gå fram, men hvem tar jeg kontakt med? Hvem ordner med vikarlistene?

Gjest gjest1
Skrevet
Takk for svar!

Tenkte det var sånn jeg skulle gå fram, men hvem tar jeg kontakt med? Hvem ordner med vikarlistene?

Bare ring på sentralbordet/hovednr til den aktuelle skolen, og så setter nok de deg videre til rette vedkommende :)

Gjest gjest1
Skrevet

Eg sendte ein mail til barneskulen her heime på tysdag, og spurte ret og slett om dei hadde ei vikarbehov ved skulen sin. Dagen etter fekk eg ein mail med takk, og forespørsel om eg kunne begynne på torsdag!!!

Lykke til!!! (eg byrjar i morgon klokka 8, og er veeeldig spent!!)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg jobber på vgs, og her tar vi ikke inn vikarer samme hva. Det finnes ikke penger i systemet, og selv om en (eller flere) lærere skal være borte mange dager på rad blir det ikke satt inn vikar

Gjest gjest1
Skrevet

Det varierer vel fra skole til skol,e ihvertfall hvis det er som i grunnskolen at vgs har egne driftsbudsjett, da er det jo opp til adm å prioritere pengene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...