Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Jobber delvis hjemme jeg da..... Jobber med analyse innen HMS for oljeselskap. Er på jobben ca. 1-2 halve dager i uken i møtevirksomhet, resten blir hjemme. Vil påstå at bedriften tjener veldig på dette, da jeg jobber noe mer enn hva jeg ville gjordt ved fast kontor på jobben, slipper røykepauser, kaffepauser, "sladrepauser" osv... Ellers så synes jeg at det er utmerket å jobbe hjemmefra, trenger ikke være 100% i klesveien heller da, så det hender jeg sitter å jobber flere timer fra morgene i bare morgenskåpa, før jeg tar en dusj på formiddagen. Jobber normalt 3 økter à 2-3 timer hver dag. Kommer ikke til å skifte jobb med det første iallefall, stortrives med mitt hjemmekontor!!!
Gjest gjesta Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Kjæresten min jobber hjemmefra med webutvikling og programmering. Dette er bare en deltidjobb i tillegg til studiene da, men jeg tror det er en løsning han trives veldig godt med, siden han kan jobbe litt når han vil
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Jeg jobber som illustratør:-) Trives kjempegodt med å jobbe hjemme. Dette er jo en slags frilans-jobb, så framtiden er ikke sikret akkurat, dessuten må man sørge for å markedsføre seg selv utenfor huset også. Men det går an. Jeg er sjeleglad for bredbånd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå