AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Jeg er nylig blitt singel. Er 40 år. Har levd i et sexløst forhold siste 10 år. Ønsker å finne noen etterhvert og nyte sex med. Har ikke gitt så mange bj i mitt liv, men likte det, ønsker å gi nytelse. Hvordan gi den perfekte bj? Anonymkode: 6cb6e...f4d 1
Bamseklemmer Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Vet du hva jeg tenker på når jeg blir sugd? Jeg tenker ikke på om du er uerfaren eller erfaren i det heletatt.. jeg nyter nuet og føler meg heldig som blir sugd❣️ Hvem suger best: Det er en kvinne som suger for sin egen lyst, og suger for please mannen. Hun kan gjerne være helt uerfaren og knotete, fordi det er sinnsykt pirrende og deilig for meg.. Hun kan gjerne kombinere suging og ronking, for jeg liker variasjoner. Hun kan igrunn gjøre hva som helst med pikken min.. klemme, knadde, kysse, slikke og utforske den.. Pikken er din gave🎁 Ikke vær redd for at det ikke er deilig nok det du gjør, du vil alltid høre at jeg nyter det du gjør.. Jeg faker aldri! Etterhvert blir du ekspert, men da kommer jeg etter 3 min.. Så aldri slutte med å være "uerfaren og knotete", fordi det er det deiligste jeg vet🥰 Dette er sikkert et kjedelig svar, hvis du er ute etter utfyllende teknikker.. Teknikker er bare en snarvei til orgasme, jeg liker å bruke litt tid og tålmodighet.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Hold tenna unna!, jevn rytme, deep throat, absolutt ikke stoppe opp eller slutte når man mannen kommer. Anonymkode: ff354...17c 1
feliek54 Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (På 11.7.2025 den 1.22): Jeg er nylig blitt singel. Er 40 år. Har levd i et sexløst forhold siste 10 år. Ønsker å finne noen etterhvert og nyte sex med. Har ikke gitt så mange bj i mitt liv, men likte det, ønsker å gi nytelse. Hvordan gi den perfekte bj? Anonymkode: 6cb6e...f4d Jeg har blidt sugd noen ganger, men det var en som var utrolig god til å suge og jeg fikk en kraftig orgasme. Han varierte med å suge ytre del og helt inn og tok forsiktig på pungen. Det tok ikke lang tid for meg før jeg eksploderte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Nå er jeg langt i fra den rette til å gi mange tips om dette. BJ er ikke «min greie» og er ikke noe jeg tenner på. Men som med alt annet av sex, så er det viktig at partner selv liker og tenner på det hun gjør. Om det er så mye som et hint om at hun gjør noe bare for å «være snill» eller fordi hun på en eller annen måte føler/tror hun «må» gjøre noe, så er det null glede og nytelse lenger. Anonymkode: dcdf5...927
KaffekoppQueen Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli Jeg får høre jeg er god på BJ. Tror hovedgrunnen ligger i at jeg liker å gi det. Nei, jeg elsker å suge pikk rett og slett. Viser det og lar mannen ikke være i tvil om det heller. men så må du jo treffe en mann som liker BJ og da, er noen som ikke gjør det. Hva jeg gjør? Det er litt avhengig av responsen til mannen, men jeg gjør alt. Varierer og nyter!
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli Det der med tenner er bare tøys. Det kan være godt å kjenne at tennene skaper litt, også for å kjenne hvor dypt den er. Varier sugestyrke og rytme, bruk tunga godt på strengen og tuppen. Greier du å ta han dypt, spruter han raskt i halsen din, da kjenner du ikke så mye av smaken heller. Anonymkode: 3c753...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå