AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Har kjøpt meg en slik form med 4 pinner, har laget is på fun light saft og det var greit, men lurer på om det er flere måter å gjøre det på, feks med yogurt eller noe? Noen som har prøvd? Anonymkode: 6dbd3...00d
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Har du prøvd å finne noen oppskrifter selv først? Anonymkode: 872ec...930 1
jegerrinne Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli I bhg så husker jeg vi tok den Dino yoghurt som en fikk takk i før å stakk ispiner i og i fryseren. Så går sikkert med andre yoghurt også 1
Cera Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli https://lyngstadernaering.no/jordbaer-chia-og-kokos-ispinner Disse er gode! 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du prøvd å finne noen oppskrifter selv først? Anonymkode: 872ec...930 Ja, men jeg vil ha oppskrifter folk har prøvd selv og kan anbefale. Anonymkode: 6dbd3...00d
Illumi Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli (endret) Jeg liker å lage med 1 del solbærsirup eller gul saft fra Lerum og 1,5 del vann. Blir ca samme konsistens som sun lolly isen! Endret 12. juli av Illumi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå