Gå til innhold

HURRA! Nytt hus!!!


Cilla

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med en nært forestående eksamen, men jeg gir rett og slett f*** for jeg skal snart FLYTTE INN I NYTT HUS! DEt er helt nytt og vi har vært med helt fra starten og fått gjort alle endringene vi ville.

Vi er kjempefornøyde. Spesielt med kjøkkenet og badet. Er veldig glade for de endringene vi har gjort selv om det har kostet oss.

I dag vasket jeg og noen venninner ned hele huset, og over helgen flytter vi. Skulle helst gjort det i natt, men må reise til en 50 års bursdag til min mor i morgen. Typisk å feire bursdag akkurat denne helgen! :ler:

Måtte bare skrive om dette, for endelig kommer dagen som vi har ventet på siden januar! Pga av dette huset måtte vi avlyse bryllupsreisen vår i august, men nå skal vi heller "stenge" oss inne i det nye huset, og "feriere" der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!! Tror jeg vet akkurat hvordan du har det!! Første uke i februar får nemlig vi endelig flytte inn i vår splitter nye leilighet som vi da har ventet på i et drøyt år!! Gleder oss villt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Cilla-vennen!!

Kos dere nå med innflyttinga og så må dere få lagt inn internett så du får være på KG oftere!!! :D

Lenge siden sist nå vet du!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse Cilla....

Vet akkurat hvordan den følelsen er - vi flytta inn i "nytt" hus i juli. Det er bare så deilig....Kos deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer kjempemasse! Det er ikke så lenge siden vi flyttet inn i vårt "nye" hus. Det er deilig å ha sitt eget! Nå er det full oppussing på gang slik at det skal bli litt "nyere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har vi bodd her siden mandag. Synes selv vi har fått det veldig fint!

Har nylig giftet oss og brukte alle pengene vi fikk til bryllupet og kjøpte sofa(3+2) stor deilig stol og spisestue. I tillegg har vi solgt alle hvitevarene våre, den gamle sofaen pluss div andre møbler og kjøpt det meste nytt. Eneste senga som er den gode gamle, men den er vi kjempefornøyde med også da! :wink:

har faktisk bursdag i dag, så kunne ikke fått bedre bursdagsgave, fikk stor rosebukett av mannen min også da! Passer fint på det nye spisebordet mitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset er forresten utrolig fint Cilla! du har god smak!!! :blunke:

Passer den nye juleduken din på stuen eller kjøkkenet skal tro!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Maddie!

Den nye juleduken passer nok perfekt på kjøkkenet!

Gleder meg til juleavslutningen vår med deilig julemat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...