Gjest Thalassa Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 lastet ned noen filer som har MPEG layer-3 lyd som det står.. funker ikke i vlc eller wmp.. hvilket program må jeg ha da? eventuelt kodeks.. ? finner og skjønner ingen verdens ting nå skal det sies at wmp min har oppført seg litt merkelig i det sisite men vet ikke om dette har noe å si altså. Noen som har peil?
Gjest Gjest_Snufsa_* Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Sjekk ut http://www.winamp.com/ .Beste MP3 spiller'n. Trøbbel med Mediaplayer sier du? Får du noen feilmelding?
Gjest Thalassa Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 ja har den også men dette er en mediefil hvor lyden er mpeg layer 3.. wmp sier jeg trenger dvd kodeks ting men dingsen vil ikke installere siden jeg harfeil språk installert på pc`en. Skikkelig bra med windows gitt.. norsk = gresk..
Gobi Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 Ta en kikk på www.divx-digest.com og finn siden der med kodec'er og filtere. Last ned en som passer. .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå