Charmina Skrevet 21. november 2002 #1 Skrevet 21. november 2002 Hei!! Er det noen som vet hvor man kan få tak i noen litt lekre kurvstoler? Gjerne sånne dype gode med tykkeputer i? nesten som stresslesser evt sjeselong? Vet dere om noen nettsider eller steder jeg kan henvende meg?? Takknemmelig for svar!! Klem Charmina
Gjest Lea Skrevet 21. november 2002 #2 Skrevet 21. november 2002 Jeg vet at IKEA har endel kurvmøbler, mange av dem er litt spesielle i fasongen. Denne f.eks.... http://www.ikea.no/product_presentation/sh...RT&id=2217,2166 Ellers har både Skeidar og de fleste andre møbelhus kurvstoler. Ser ut som de er veldig moderne for tiden..
Charmina Skrevet 21. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2002 Takk for svar Men det var ikke helt de jeg hadde tenkt på - ikke de som de har på de vanlige kjedebutikkene heller!!! Har sett en del i blader og slikt, men det står ikke noe om hvor de kommer fra, for reportasjene handler ikke om møblene!!! Noen flere som aner noe? Klems Charmina
Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Hei! De selger mange flotte kurvstoler på artwood.se. Eller på rivieramaison.com (flere butikker i Norge som tar inn disse stolene).
Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Hahaha, denne tråden kom opp da jeg lette litt etter brukte kurvstoler på nett, og så først nå at det er 7 år siden dette ble spurt om. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå