summer25 Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 Når jeg er borte fra MSN blir min status satt til opptatt i stedenfor borte... Noen som vet hvordan jeg kan endre på det?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 trykk på pila i i navnet dit, ved siden av der det står opptatt eller borte. da får du opp et vindu medvalg av forskjelling status, nederst der står det personlige innstillinger. trykk på den. Da kommer ett nytt vindu frem, der er et alternativ "hvis meg som borte når jeg har vært inaktiv i 5 minutter" eller noe sånt.tak vekk markeringen for dette.
summer25 Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2006 Hm... har nok allerede sjekket det. Er stillt inn på at jeg skal vises som bort hvis jeg har vært inaktiv i 10 min. Merkelig greier dette....
My Skrevet 22. mars 2006 #4 Skrevet 22. mars 2006 Jeg pleier å høyreklikke på msn ikonet helt nederst til høyre på skjermen, da kan jeg velge hvilken status jeg vil. Kanskje det funker.
Superlammet Skrevet 22. mars 2006 #5 Skrevet 22. mars 2006 Hvis du har f.eks en applikasjon som kjøres på maskina di, som f.eks en avansert skjermsparer ellerno rart går MSN over til "opptatt". Dette gjør den når man går inn i programmer også. Man kan skru av denne innstillingen, men nøyaktig hvor den er husker jeg ikke i farta.
Gobi Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Nyeste versjonen av MSN har innebygd sak som sier at dersom du kjører en fullskjermapplikasjon (program som dekker hele skjermen din) så skal den sette statusen din til 'Opptatt'. Dette kan du skru av ved å gå til "Verktøy" og "alternativer" og ta vekk haken på valget som heter: "Vis meg som Opptatt , og blokker varsler når jeg kjører ett fullskjermprogram, for eksempel en lysbildefremvisning". Det burde fikse biffen. . Endret 23. mars 2006 av Gobi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå