Gå til innhold

Du som har blitt retraumatisert. Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker det har skjedd meg, men er alene for tiden. Jeg er også plassert utenfor DPS systemet pga. uroligheter blandt ansatte der. Jeg har plass, men har harr 4 behandlere på 1 år, og hun jeg har nå er mye syk. Jeg har ikke penger til å gå privat fordi jeg er student. 
Og studentskipnaden mener jeg trenger noen som har mer spesialisering. Og DPS anser meg ikke syk nok.

Selvom jeg er tilbake til mine mestringsstrategier som går ut på mat og kropp. Skal ikke gå inn på det her nå fordi det ikke er lov. Det var en sim bare skulle tulle med meg, som dro meg rett tilbake til den traumatiske hendelsen. Det er noen dager siden, men jeg føler meg ekkel, og er mye sinna på den traumatiske hendelsen. I tillegg er jeg mye lei meg. 

Hvordan var det for deg å bli retrauamtisert (jeg forstår jo det er helt jævlig). Vil noen fortelle om det? Hva skjedde? Jeg føler meg så alene i dette her

Anonymkode: 5252e...db8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og er jo ikke sikkert jeg er retraumatisert en gang. Men jeg har de samme mestringsstrategiene, som etter hendelsen. Så ønsker å høre andre sine erfaringer rundt det. Ts

Anonymkode: 5252e...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...